וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה רוכשת את גולן טלקום ב-350 מיליון שקל

3.1.2017 / 8:08

במסגרת העסקה צפוי גיל שרון להתמנות ליו"ר גולן. "אנו רוצים להבטיח בראש ובראשונה לציבור לקוחות גולן, כי המחירים והמבצעים האטרקטיביים שלהם בגולן לא ישתנו, והחברה תמשיך לכבד את התחייבויותיה כלפיהם"

גיל שרון מנכ"ל פלאפון, ינואר 2013. נמרוד סונדרס
גיל שרון/נמרוד סונדרס

אלקטרה מוצרי צריכה חתמה על הסכם לרכישת גולן טלקום בכ-350 מיליון שקל. העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים ומשרד התקשורת.

אלקטרה חתמה על הסכם שיתוף רשתות עם סלקום, שיאפשר לגולן להמשיך לפעול בצורה תקינה, תוך עמידה בהוראות הרגולציה. הסכם זה מסדיר גם את החובות של גולן כלפי סלקום.

גיל שרון מנכ"ל פלאפון לשעבר, שיזם את העסקה והוביל את המו"מ מול סלקום ומול גולן, יהיה שותף ובעל מניות בגולן, וצפוי להתמנות ליו"ר החברה עם השלמת העסקה.

חברת גולן חברה הוקמה על ידי מיכאל גולן, איש עסקים שעלה לישראל מצרפת בשנת 2007, והחלה לפעול בשוק הישראלי ב-2012. כניסתה של גולן טלקום לשוק הסלולר סימנה נקודת מפנה בשוק הסלולר והביאה להורדת מחירים משמעותית בענף.

"אנו שמחים להודיע על חתימת הסכם עקרונות לרכישת חברת גולן טלקום, שתהווה זרוע פעילות חדשה ומשמעותית בקבוצה ותייצר עבורנו סינרגיה כוללת בין עולם הקמעונאות ומותג מחסני חשמל, שבו אנו השחקן המוביל, לבין גולן טלקום ועולמות הסלולר", כך אמר זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה.

קלימי הוסיף כי חטיבת אלקטרה תקשורת צפויה להביא לצרכן בשורה צרכנית בתחום המובייל משולבת בחדשנות "ולכן נמשיך במדיניות הקיימת של חברת גולן טלקום, הדוגלת בהגברת התחרות בשוק הסלולר בישראל".

גיל שרון מסר: "אנו שמחים מאוד על כך שהעסקה יצאה לפועל, ורוצים להבטיח בראש ובראשונה לציבור לקוחות גולן, כי המחירים והמבצעים האטרקטיביים שלהם בגולן לא ישתנו, והחברה תמשיך לכבד את התחייבויותיה כלפיהם"/

בית ההשקעות אפסילון אמר בהתייחס לעסקה: "עסקת גולן- אלקטרה-סלקום, שנחתמה היום, צפויה להביא להתמתנות הלחץ בענף התקשורת בשעה שהשחקן הלא רציונלי (מיכאל גולן וחבריו) יוצא מהמשחק ומשקיע אסטרטגי (אלקטרה) שחותם על הסכם השקעות מוערך של כ-2 מיליארד שקל ל-10 השנים הקרובות נכנס.

"שחקן שכזה, כמו אלקטרה, שנכנסת לשותפות ארוכה שכזו עם סלקום בהכרח צפויה לקבל החלטות משיקולים כלכליים מה שאומר שניתן לצפות לשינוי מגמה במחירי הסלולר ומכאן לרווחיות חברות הסלולר השונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מיכאל גולן. שוקה כהן
מיכאל גולן/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully