וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקלים רילוקיישן? אלו המדינות הכי טובות לזרים

3.1.2017 / 9:58

באיזו מדינה מקבלים התושבים הזרים את השכר הגבוה ביותר? ואיפה מקבלת הקריירה את הדחיפה הגדולה ביותר? בלומברג דירג את המדינות שהכי טוב לעבוד בהן

צרמט שוויץ. ShutterStock
השכר הממוצע לתושבי חוץ - כמעט כפול מהממוצע. שוויץ/ShutterStock

סקר שפרסם אתר בלומברג שדגם כ-27,000 תושבים זרים ממאה מדינות ברחבי העולם העלה כי המדינה הכי משתלמת לתושבי החוץ החיים בה היא שווייץ. המשכורת השנתית הממוצעת של תושב זר במדינה עומדת על 188,275 דולר - כמעט פי שניים מהממוצע העולמי.

לא רק המשכורות הגבוהות הופכות את שווייץ ליעד המועדף למחפשים הזדמנויות תעסוקה, בייחוד בתחום הבנקאות - שוויץ מצטיינת גם בחיי רווחה ותרבות עבודה. 69% מהנשאלים בסקר טענו כי האיזון בין העבודה לחיי הפנאי שלהם השתפר פלאים בשוויץ. 61% ציינו כי תרבות העבודה במדינה הרבה יותר טובה מאשר בארץ מולדתם.

אבל מתברר שכסף לא קונה אושר. נתונים קודמים שפורסמו בבלומברג הראו כי שוויץ מדורגת באחד המקומות הנמוכים בכל הנוגע לחיים החברתיים בעבודה ומחוצה לה. כמו כן, יוקר המחיה בשוויץ הוא אחד מנקודות התורפה שלה – רק בחודש שעבר דווח כי מחירי המזון במדינה גבוהים ב-70% מהממוצע האירופי והוצאות הבריאות כפולות ממנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פסגת ויקטוריה, Victoria Peak, הונג קונג. leungchopan, ShutterStock
בוסט לקריירה. הונג קונג/ShutterStock, leungchopan

גרמניה ושבדיה מדורגות במקום השני והשלישי ברשימה, למרות שהמשכורות לתושבים זרים דומות לממוצע העולמי או אף נמוכות ממנו. הסיבה לדירוג הגבוה, מסבירים בבלומברג, היא ההטבות והתנאים הנלווים לשכר. הסקר מצא כי גרמניה מציעה את הביטחון התעסוקתי הטוב ביותר לתושבים זרים ואילו שבדיה דורגה על ידי 79% מהנשאלים ככזו המספקת איזון מוצלח בין הבית לעבודה.

את תנאי התעסוקה הטובים ביותר, כולל הטבות בריאותיות, קצבאות מגורים ואפשרות לביקורי מולדת תכופים, ניתן למצוא במדינות המזרח התיכון ובראשן איחוד האמירויות הערביות ובחריין.

הונג קונג וסינגפור דורגו בראש הרשימה בכל הנוגע להתפתחות תעסוקתית – 68% ו-62% מהנשאלים (בהתאמה) העידו כי שתי המדינות מספקות להם קפיצת מדרגה משמעותית לקריירה. בכל הנוגע לאורח חיים, אסיה לא מיטיבה עם תושביה הזרים. 30% מתושבי החוץ בסינגפור ו-50% מהתושבים הזרים בהונג קונג דיווחו על ירידה משמעותית באיזון בין הבית לעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully