וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביטוח גוררת את הבקשה? כך תבטלו פוליסה בקליק

אתר חינמי חדש מאפשר לבטל פוליסות ביטוח ללא עיכובים ביורוקרטים. היזמים: "אין כל סיבה שבעולם הטכנולוגי הנוכחי מבוטחים שירצו לסיים פוליסת ביטוח כלשהי ייתקלו בקשיים ועיכובים בגלל מילוי טפסים ושליחת פקסים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר חדש, "ביטול פוליסה" מאפשר למבוטחים בחברות הביטוח לבטל את הפוליסה בלחיצת כפתור. נתוני הנטישה הגבוהים של חברות הביטוח וביטולי הפוליסות, מבהירים את הצורך באתר כזה. מדי שנה מונפקות מיליוני פוליסות בחברות הביטוח השונות, ובכל שנה שיעור הנטישה וביטול הפוליסות מגיע בממוצע ל-20%. כך קורה שמאות אלפי מבוטחים בשנה מבטלים את פוליסות הביטוח שלהם, אך בניסיונותיהם לעשות זאת הם נתקלים בחומה ביורוקרטית שמקשה עליהם לעשות זאת.

בשונה מביטולי שירות אחרים, נדרשים הצרכנים בבואם לבטל ביטוח לפעולות הרבה יותר מורכבות. כדי לבטל פוליסה, מכל סיבה שהיא, יש צורך לדבר עם מוקד השירות. לאחר שענו במוקד, עוברים הלקוחות למחלקת שימור לקוחות ושם כבר נעשים ניסיונות שכנוע. מי שהצליח לחצות את השלב הזה, מתבקש להוריד למחשב מסמך בקשה להתנתקות, להדפיס, למלא וללכת לחפש פקס – אף שלרוב האנשים היום אין פקס בבית, ובמקרה של אנשים מבוגרים או עולים אין גם מדפסת.

העוולות הצרכניות של תחום הביטוח מקבלות ביטוי בנתוני פניות ותלונות הציבור שהגיעו לאגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר. מהנתונים עולה כי מספר התלונות הוכפל ב-5 השנים האחרונות - בשנת 2015 הגיעו כ-14,000 פניות, לעומת 7,000 פניות ב-2010. רוב התלונות (כ-70%) התמקדו בתחומי פוליסות הביטוח, והיתר בחיסכון הפנסיוני וקופות הגמל.

שירות חדש שבא להקל על צרכני הביטוח, יאפשר למבוטחים בחברות הביטוח בכל סוגי הפוליסות, לבטל את הפוליסה בלחיצת כפתור, ללא כל עלות. מדובר באתר "ביטול פוליסה", לעלות בימים הקרובים גם באפליקציה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך זה עובד?

1. כניסה לאתר 'ביטול פוליסה' מהמחשב או מהנייד.

2. בחירת חברת הביטוח שבה יש פוליסה שרוצים לבטל.

3. הכנסת נתונים אישיים.

4. בחירת הפוליסה אותה רוצים לבטל.

5. קבלת אישור על שליחת פקס בקשת הביטול.

על פי החוק, מרגע שליחת הבקשה לביטול הפוליסה שתישלח בפקס (בקשה דרך האתר) אל חברת הביטוח, החברה מחויבת לבטלה תוך שלושה ימי עסקים. השימוש בשירות הוא ללא כל עלות.

מקימי המיזם, עידו קרן והנרי בן שבת, שהגיעו מעולם הביטוח, זיהו את הצורך למצוא דרך פשוטה ומהירה יותר לביטול פוליסה, שכיום נתפסת כחוויה שלילית. "אין כל סיבה שבעולם הטכנולוגי של היום מבוטחים שירצו לסיים פוליסת ביטוח כלשהי יתקלו בקשיים ועיכובים בגלל מילוי טפסים ושליחת פקסים", טוען קרן. "מטרת האפליקציה היא לספק למבוטחים חווית שירות חיובית, מהירה ויעילה, שתטיב עם הלקוחות וגם עם חברות הביטוח שיוכלו לספק ללקוחותיהם שירות מצוין ומהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully