וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמידר החדשה: "כבר לא נגד הדיירים - נשמש להם פה"

8.1.2017 / 8:19

בראיון באולפן וואלה! NEWS מסביר יו"ר עמידר החדשה יצחק לקס על השינויים וההתרחבות שעברה החברה בשנים האחרונות וכיצד מתכוונת החברה להביא פינוי בינוי גם לפריפריה

מערכת וואלה!

חברת עמידר עוברת מהפכה של ממש ומשנה כיוון בתפיסתה, ממקום שעובד כנגד ואל מול הדיירים לחברה יזמית שמשמשת כעזר לדיירים אל מול הממסד. חלק מאותה מהפיכה מתבטאת בכך שעמידר משתתפת בפרויקטים עירוניים כגון פינוי בינוי.

לחברת עמידר יש נכס גדול מאוד ואלה המבנים של הדיור הציבורי שלהם ולכן זה אך טבעי שישתלבו בפרויקטים אלו. היתרון המשמעותי הוא שיפוץ הדירות הישנות והוספת דירות לכל בניין והכל לרווחת הדיירים שזוכים למבנה ציבורי משופץ וחדש.

יתרה מזאת, יתרת הכסף שנכנס במכירת הדירות הנוספות יעבור לשיפוץ מבנים של עמידר בפריפריה בידיעה שהצעד הוא אינו כלכלי, אך עונה על צורך שקיים באזורים אלו, שאליהם קבלנים אינם מגיעים.

לפי יצחק לקס, יו"ר עמידר החדשה, לפני שנתיים ההשקעה בשיפוץ מבנים הייתה 30 מיליון שקלים, בשנה החולפת הסכום כבר הגיע לכ-200 מיליון שקלים. כמו כן, בשנת 2016 שופצו כ-13 אלף דירות ו-27 מבנים בפריפריה עברו חיזוק נגד רעידות אדמה.

בנוסף, בעמידר החדשה השכילו להבין שהדיור הציבורי הוא לא רק ארבעה קירות אלא גם האנשים שחיים בתוכם ולכן הקימו בעמידר אגף חדש שדואג לקשרי קהילה.

וואלה! NEWS בשיתוף עמידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully