וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדאי להתנדב? זה עושה טוב גם לכם

10.1.2017 / 12:05

דואגים לקשישים? לנוער במצוקה? לאוכלוסיות מוחלשות? ביכולתכם להתנדב לסייע לאוכלוסיות שונות ולדאוג לזכויותיהן. מה תקבלו בתמורה? זכויות, קורסי הכשרה, הרגשה טובה וקארמה לא רעה

ShutterStock

עזרה לזולת עושה טוב לא רק למקבל העזרה אלא גם לנותן. מחקרים מראים כי מתננדבים הם בדרך כלל מאושרים יותר בחייהם, מסופקים יותר ובעלי תוחלת חיים ארוכה יותר מאשר אנשים אשר אינם נוהגים להתנדב.

הביטוח הלאומי מאפשר לכם, אם אתם גמלאים בני 55 ומעלה להתנדב בשירות הייעוץ לקשיש ים שהוא מפעיל ולסייע לשיפור איכות החיים של הקשישים, במיצוי זכויותיהם וגם סתם בחימום ליבם על ידי ביקורי בית. המתנדבים יקבלו הדרכה וסיוע מאנשי מקצוע ויהנו מכל הזכויות השמורותלמתנדבים . בנוסף יוכלו המתנדבים לעבור קורס לגרנטולוגיה.

בנוסף יכולים המתנדבים לבחור להתנדב גם במחלקות השיקום של הביטוח הלאומי. שם יוכלו לסייע לנכים, אלמנים, אלמנות ונפגעי פעולות איבה. ולספק להם אוזן קשבת

אפשרויות התנדבות נוספות הן ערן - המעניקה סיוע נפשי לכל החפץ בכך.

מי שמודאג, ובצדק, ממצב עוני בישראל יכול לבקש להתנדב בארגון לתת - ארגון הפועל לצמצום העוני בישראל. ניתן להתנדב למספר פעולות, החל מאיסוף וחלוקת מזון ועד לסיוע ליזמים צעירים בשכונות מצוקה בהקמת העסק שלהם.

וואלה! NEWS בשיתוף ביטוח לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully