וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים בסרט: כרטיסי הקולנוע מתייקרים שוב

מיכל רז חיימוביץ'

10.1.2017 / 10:24

אחרי סינמה סיטי, גם יס פלאנט ייקרה את כרטיסי הקולנוע: סרט רגיל - 40 שקל; תלת ממד- 47 ש'קל סרט DX4 כ-58 שקל. רוכשים באינטרנט? תשלמו עוד 4 ש' לכרטיס

קולנוע רע. ShutterStock
קולנוע רע/ShutterStock

בשקט בשקט וקרוב לוודאי שמבלי ששמתם לב, כרטיסי הקולנוע מתייקרים. לפני חצי שנה הייתה זו סינמה סיטי שהעלתה את המחיר לסרט בשקל אחד ל-40 שקל לכרטיס (לסרט רגיל) כשהמחיר לסרט תלת ממד עומד על 47 שקל. כעת בימים האחרונים גם הרשת יס פלאנט (שכוללת גם את בתי הקולנוע של רב חן) יישרה קו והוסיפה עוד שקל למחיר הכרטיס שכעת עולה 40 שקל לסרט רגיל (במקום 39 שקל עד כה) כשהכרטיס לסרט DX4 עלה מ-57 ל-58 שקל. מחירי הכרטיסים לסרטי תלת ממד או לאוכלוסיות מיוחדות (גימלאים, חיילים וכד') – נותרו ללא שינוי. ברשת בתי הקולנוע של לב המחיר לסרט נותר 39 שקל לסרט רגיל ו-46 שקל לסרט תלת ממד.

עדיין גובים יותר באינטרנט

אחד החידות התמוהות והמרגיזות היא שכל רשתות בתי הקולנוע גובות יותר מצרכנים שחוסכים להם זמן ומזמינים את כרטיסי הסרט מראש באתר האינטרנט – במקום שהרציונל יפעל הפוך ונשלם פחות על שריון כרטיסים מראש (בדומה למשל לכרטיסי כניסה לאתרי בילוי ואטרקציות), עדיין גובות הרשתות פרמיה של 3-4 שקלים למי שיקנה מראש באתרי האינטרנט ויאסוף עצמאית את הכרטיסים.

משאירים את אופציית הקנייה בקופה לסוף

למעשה מפת ההנחות לרכישת כרטיסים הקולנוע היא רחבה ועל הצרכנים מוטלת המשימה להשאיר את הרכישה הישירה בקופה כאופציה אחרונה בהחלט. משפחה בת 5 נפשות שתלך לסרט באופן ספונטני תשלם לפחות 200 שקל – מבלי להוסיף שתייה ופופקורן להשלמת הבילוי (נזכיר כי החוק מתיר להכניס כיבוד מבחוץ ולא לשלם את המחירים היקרים במזנוני הקולנוע), מכאן שבחינת ההנחות היא הכרחית.

הגמלאים משלמים 10 שקלים לסרט בימי שישי במסגרת "שלישי בשלייקס", דרך כרטיסי האשראי ניתן לרכוש כרטיסים במתוכנת 1+1 – לכל כרטיס הסכם עם רשת אחרת, כך למשל ישראכרט, אמריקן אקספרס ודיינרס עם יס פלאנט ולאומי קארד, מאסטרקארד כאל ודיינרס עם בתי הקולנוע של סינמה סיטי במבצעי 1+1.

ברוב המקרים את ההטבות יש לרכוש מראש באתרי האינטרנט של חברות כרטיסי האשראי והיות והמלאי מוגבל מדי יום ובסופי שבוע הוא אוזל מהר, ההמלצה היא לקנות מראש את הזכות להטבה ולממש אותה בהתאם לצורך. גם מועדוני הצרכנות דוגמת חבר או אשמורת 360 מאפשרים לרכוש מראש כרטיסים מוזלים לקולנוע וגם לכיבוד (פופקורן ושתייה), מכאן שהספונטניות של הבילוי בקולנוע, היא האופציה היקרה יותר.

תגובת יס פלאנט: "מחיר כרטיס קולנוע רגיל ברשת התעדכן לאחר שנתיים בהן הוא נותר ללא שינוי. בשל ההתייקרויות בעלויות תפעול הקולנוע, תחזוקה, שכר ועוד, לא הייתה ברירה אלא להעלות את מחיר הכרטיס בשקל אחד. מחירי כרטיסי תלת ממד ומחירי אוכלוסיות מקבלי ההנחות (גמלאים, כוחות הביטחון וכו') לא השתנו. רשת בתי הקולנוע יס פלאנט ורב חן תמשיך להציע חוויה איכותית במחיר שהוא בין הנמוכים בעולם המערבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully