וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדואר לבית הלקוח: החבילה תגיע מהסניף עם שליח - בתוך חצי שעה

11.1.2017 / 12:45

שיתוף פעולה בין דואר ישראל לחברת GETT יאפשר הזמנת שליחות מסניפי הדואר וקבלת החבילה תוך מעקב בזמן אמת במיקום ובפרטי השליח. כמה יעלה השירות החדש?

דואר. רפי דלויה
שירות של דואר ישראל ו-gett. חבילה בתוך חצי שעה/רפי דלויה

דואר ישראל וחברת Gett (לשעבר גט טקסי) מכריזות על שיתוף פעולה ראשון, שבו ניתן יהיה להזמין חבילות ופריטי דואר רשום מסניפי הדואר באמצעות אפליקצייתGett בתוך חצי שעה. המשלוחים מיועדים לפריטים שמשקלם עד 2 ק"ג והם יבוצעו באמצעות שירות השליחים של "Gett Delivery" במוניות, קטנועים או אופניים חשמליים. מחיר השליחות יהיה אחיד ויעמוד על 35 שקל למשלוח ברדיוס עד 4 ק"מ. בשלב ראשון, השירות יופעל כפיילוט בתוך תל אביב בימים א-ה', בשעות 10:00-17:00, ובהמשך יורחב לאזורים נוספים.

תהליך ההזמנה פשוט: כשלקוח יקבל מהדואר מסרון על הגעת החבילה או דבר דואר הרשום לסניף, הוא יוכל לבקש שהפריט יגיע אליו בתוך חצי שעה עם שליח של "Gett Delivery" עד הבית או אפילו בית הקפה או הפגישה שבה הוא נמצא. המסרון מהדואר יכלול לינק לאפליקציית Gett. עם הלחיצה על הלינק, הלקוח יגיע לאזור "Gett Post", הכולל את כל נתוני החבילה. על הלקוח יהיה ללחוץ על כפתור "הזמן חבילה" והחבילה תצא לכיוונו. לקוחות שיזמינו את השליחות ישלמו את התשלום עבורה בתוך האפליקציה ויוכלו לעקוב אחר תהליך המשלוח, כולל פרטי השליח, שמו, מספר הטלפון הנייד שלו ומיקומו המדויק על המפה.

בדואר ישראל מציינים כי בשנה האחרונה ביצעו כמה מהלכים שמטרתם "צמצום זמני ההמתנה בסניפים ושיפור חווית השירות ללקוחותינו. לדברי דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל "זוהי פעם ראשונה שבה דואר ישראל נכנסת לתחום השליחויות המיידיות (Impulse Delivery) המהווה תחום צומח בעולם. החיבור עם המותג Gett יאפשר לנו להציע חוויה חדשה ושונה ללקוחות דואר ישראל".

לדברי מארק און, מנכ"ל Gett ישראל, שיתוף הפעולה עם דואר ישראל יאפשר לחברה להרחיב את הפריסה שלנו ולהגיע לקהלי יעד חדשים שטרם התנסו בשירות. "אנו ממשיכים במהפכה שמשנה את הרגלי היומיום של כל אחד ואחת".

בשנת 2015 השיקה Gett את "Gett Delivery" שמציע העברת חבילות ומסמכים, בלחיצת כפתור. מאז עשו שימוש בשירות אלפי לקוחות. מנתוני החברה עולה כי בחודש דצמבר הושלמו קרוב ל-10,000 משלוחים. זמן הגעת שליח עומד על כ-6 דקות בממוצע, ואורך שליחות ממוצעת עומד על 26 דקות. השליחות הנפוצה ביותר בשירות היא מפתחות. לאחרונה הודיעה Gett על הרחבת השירות שבו כל בעל רכב דו גלגלי או אופניים חשמליים, יכול להצטרף למערך השליחים של החברה. במקביל, החברה פתחה את שירותי השליחויות לכל סוגי בתי העסק, החל ממסעדות, דרך משרדים וכלה באתרי סחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully