וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: איפה אכלו עומרי בן נתן וקסניה טרנטל?

רונית מטיאס

11.1.2017 / 12:33

מרק און מדרים, ז'ק בר משיק , תלמה בירו רואה את העתיד

מרחיבים לחיפאים

תמר וערן יסעור. רונית מטיאס,
אתי עמיעד וערן יסעור/רונית מטיאס

במתחם האירועים אביגדור 22 נערך אירוע התרמה למחלקה המטו-אונקולוגיה של המרכז הרפואי בני-ציון (בית חולים רוטשילד). התורמים נהנו מארוחת-ערב של קייטרינג הבית של השפים ארז קומרובסקי וחנן עזרן. פרופ' תמר תדמור, מנהלת המכון ההמטו-אונקולוגי בבית החולים פתחה את הערב, הודתה לתורמים ולעושים בדבר, אפרת גוש הופיעה, אמרה לתורמים שבגלל תרומתם היא תבוא אליהם ואכן עלתה על חלק מהשולחנות וטיילה ביניהם, אריק ברמן עלה בהמשך הערב ופרופ' דן אריאלי, מחבר רב המכר "לא רציונלי ולא במקרה" ריתק בהרצאתו. הערב נחתם במינגלינג וקינוחים.

אריק ברמן, תמר תדמור, אפרת גוש. רונית מטיאס,
אריק ברמן, תמר תדמור, אפרת גוש/רונית מטיאס
מתן הלברשטיין ערן תדמור. רונית מטיאס,
מתן הלברשטיין ערן תדמור/רונית מטיאס
דן אריאלי, נורית ואלון כרמלי. רונית מטיאס,
דן אריאלי, נורית ואלון כרמלי/רונית מטיאס

אשדודים

מארק און,  גלי שחר, פטריסיה לאהי אנגל, אודי שמאי. דבי צימלמן,
מארק און, גלי שחר, פטריסיה לאהי אנגל, אודי שמאי/דבי צימלמן

בבית האמנים באשדוד נערך אירוע ה- DemoDay של חממת הסטרטאפיםTheHive של גבהים-עמותת הבת של קרן רש"י.

באשדודים: מארק און, מנכ"ל גט טקסי, יליד אשדוד ובן להורים ממייסדי העיר, שהגיע להביע אמון ביזמות המתפתחת בעיר; יזהר שי, שותף מנהל בקרןCanaan Partners Israel שניצל את ההזדמנות לבקר בעיר בה התגורר בצעירותו; טליה רפאלי,שותפה בקרן OneStage המתגוררת במושב סמוך לאשדוד; אודי שמאי, מבעלי פיצה האט; לירון עזריאלנט מקרן Meron Capital ; מישל עבאדי, שותף בקרן Maverick Ventures Partners. : מושיק מור, יו"ר גבהים ושותף מייסד בגריילוק-ישראל; גלי שחר, מנכ"לית הארגון; טל קלם ופטריסיה לאהי-אנגל, מנהלי האקסלרטורים שלו.

9 סטרטאפים התחרו ביניהם על פרסים בסך 15,000 ¤, לתחרות היו שותפים האגף לפיתוח תעשיה בעיריית אשדוד וקרן JNF-UK קק"ל בריטניה.

אסיה דימונה

שחר כחלון, אבי ביטון, ספי קייסי, דורון עטיה ואבי תם. אבירן בן מוחה,
שחר כחלון, אבי ביטון, ספי קייסי, דורון עטיה ואבי תם/אבירן בן מוחה

חברת הנדלן "אסייה סיירוס" הניחה אבן-פינה לפרויקט שכונת השחר בדימונה. בפרויקט 3,200 יחידות דיור בתמהיל של קוטג'ים, בנה ביתך, בנייה רוויה של דירות גן וגג ובנייה רוויה גבוהה.

במניחים: שחר כחלון, אבי תם ודורון עטיה, בעלי "אסייה סיירוס"; אחמד אבו-גאנם, נציג משרד הבינוי והשיכון; בני ביטון, ראש עיריית דימונה; דניאל גולדברג, מהנדס העיר; אוהד אלחנני, אדריכל הפרויקט.

רואים ומרימים

עומרי נתן וקסניה טרנטול. רונית מטיאס,
עומרי נתן וקסניה טרנטול/רונית מטיאס

מור וסם טשרניחובסקי, בעלי מותג המשקפיים Private vintage collection' ערכו אתמול open house במסעדת השף "מלגו ומלבר", לרגל השקת המותג בישראל, ביחד עם איש העסקים בן רינג, מבעלי המסעדה. טשרניחובסקי סיפר כי הוא משיק קולקציות המהדורה מוגבלת במחיר נגיש כשהמוטו המוביל הוא new style every day .

שרון  קירן, אורית מוסינזון, מור וסם טשרניחובסקי. רונית מטיאס,
שרון קירן, אורית מוסינזון, מור וסם טשרניחובסקי/רונית מטיאס
סם טשרניחובסקי בן רינג. רונית מטיאס,
סם טשרניחובסקי בן רינג/רונית מטיאס

בירה איטית

יואש בן אליעזר ז'ק בר ויונתן רושפלד צ. שוקה כהן
יואש בן אליעזר ז'ק בר ויונתן רושפלד/שוקה כהן

ז'ק בר, יו"ר ומנכ"ל טמפו, ויואש בן אליעזר, המשנה למנכ"ל, השיקו ב"אנגלו ונינה" ביפו, את גולדסטאר סלואוברו-בירה חדשה של "גולדסטאר". נחום מזאה, מנהל הדרכה בטמפו, והברומייסטרית מרינה זלצר, שעמלו עם צוותם למעלה מ3- שנים על פיתוח הבירה החדשה, סיפרו על תהליך הייצור המורכב והאיטי (כפול מתהליך הייצור של גולדסטאר רגילה), וערכו טעימה לבירה שניחנה בטעם עמוק ומאוזן, ושיעור אלכוהול של 10%. השף יונתן רושפלד בישל ארוחת-צהריים עם טאץ' הודי, כולל תבשילים בבישול איטי בבירה. ז'ק בר אמר כי האירוע מרגיש לו כמו לידה, והבירה החדשה היא כמו תינוק חדש. "גולדסטאר עבורנו זה אייקון, הרגשנו שהקהל שלנו צמא לחדשנות ולהתרחבות, התחלנו לפני כמה שנים עם האנפילטרד ועכשיו אנחנו ממשיכים להתחדש ומשיקים את הסלואוברו. אנחנו מרגישים שזאת בירה שתעשה כבוד גדול למותג גולדסטאר".

תורמות במעגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלומית בכור, שרון ברג, רנדי פלד, איריס מנטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברות מעגל נשים טנג'נט סביון, ערכו בבית התרבות החדש בסביון, הרצאה של פרופ' יורם יובל "המוח שלו המוח שלה". איריס מנטל, יו"ר המעגל סיפרה כי הכנסות ההרצאה שניתנה בהתנדבות, למען נוער בסיכון והבטיחה כי ב-2017 פעילות המעגל תתמקד בנוער בסיכון במטרה לצמצם פערים חברתיים, חינוכיים ותרבותיים ויצירת חברה טובה יותר, על-ידי סיוע לאוכלוסייה במצוקה, "ניתן לצמצם את הפערים מגיל צעיר, נגייס כספים, משאבים ומתנדבים לפעילויות".

בתורמות: עפרה רייף-שמלצר, סמדר רינות-נמרודי, עו"ד מגי הלפרין, שרית מנוח, ליאת ויילינגר, גבי סהר, יעל ברגר, מאיה פרץ, דניאלה רייבנבך, נורית אורדן.

חושבים עתיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גל ממן , קרן סער חלי ממן לי ממן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, ערכה במרכז הירידים 2 בתל-אביב, את הכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי 2017 בסימן מחשבות עתידיות מקומה של הטכנולוגיה בחיינו-בעיקר בדרך בה היא משפיעה על עולם השיווק החדש. מולי אדן, לשעבר סגן נשיא אינטל העולמית, סקר את השינויים הטכנולוגיים הצפויים בעתיד הלא-רחוק, וכיצד הרובוטיקה והבינה המלאכותית ישפיעו על חיינו; איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, ציון בלס, מנכ"ל שטראוס, ושלי לנצמן, מנכ"ל מיקרוספט ישראל, דנו על אגף השיווק של העתיד והתכונות הנדרשות מאיש השיווק של המחר. אלונה ברקת הוכתרה כאשת השיווק של השנה, על חלקה בשינוי שעברה אלופת המדינה בכדורגל, הפועל באר-שבע, ואמרה כי הבחירה היא לא אישית בה, אלא במועדון הפועל תדיראן ב"ש כולו.

אלונה ברקת ותלמה בירו. אבשלום ששוני,
אלונה ברקת ותלמה בירו/אבשלום ששוני
סיגלית הורן גלפרין וגיל סמסונוב. אבשלום ששוני,
סיגלית הורן גלפרין וגיל סמסונוב/אבשלום ששוני

המלאכים של שניר

רני גלוגאו ניר שמול וטובי שמלצר. תומר פדר, מערכת וואלה! NEWS
רני גלוגאו ניר שמול וטובי שמלצר/מערכת וואלה! NEWS, תומר פדר

יזמית הנדל"ן חני הורוביץ, ארחה בביתה אירוע למלאכים של שניר. ניר שמול, מייסד עמותת שניר ו"המלאכים של שניר", הודה למתנדבים הפועלים יומיום בסיוע לאנשים בישראל, ואמר כי ב-2017 תגדל הפעילות למטרות חברתיות בערים נוספות. רותם שחבר, מנכ"לית העמותה אמרה כי ילדי עמותת שניר הם דור העתיד של עם ישראל. מרים פרץ ששכלה את שני בניה בצבא, הרצתה על "גבורת החיים".

חגיגת הזברה

זאב זינגר יאיר פרטוק  פיני פרטוק. זברה,
זאב זינגר יאיר פרטוק פיני פרטוק/זברה

מנהלי סניפי רשת האופנה זברה הגיעו למתחם ישפרו פלנט בבאר-שבע, שם גילו כי בתום ארוחת הבוקר, מחכה להם הישיבה השנתית לסיום 2016 שנערכה הפעם באולם הקולנוע. בתום הישיבה זכו להקרנה ופופקורן. פיני פרטוק וזאב זינגר מבעלי זברה, הפתיעו את יאיר פרטוק, סמנכ"ל הרשת, עם עוגה והקדשה ליום הולדתו ה-47.

הכוכבים של מישלין

רמי יהושע, ארנון תורן. עדי כהן צדק,
רמי יהושע, ארנון תורן/עדי כהן צדק

דיויד כהן, מנכ"ל מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל-אביב, הזמין את חבריו להשקת הפרויקט הקולינרי The Taste of Michelin במסגרתו אלפרד יבניסק, שף המלון, ואלון הירטנשטיין, שף מסעדת אוברג'ין, יארחו 3 שפים עטורי כוכבי מישלן, שף אברהרד לאנג ממסעדת הוגוס בברלין, שף ליונל לוי ממסעדת אלסיון במרסיי ושף רוג'ר ראסין ממסעדת לה ריב באמסטרדם שיבשלו ארוחת גורמה במסעדת אוברג'ין.

איציק אדרי ועופר קורן. עדי כהן צדק,
איציק אדרי ועופר קורן/עדי כהן צדק

התמנגלו: ג'ודית והנרי טייק, מבעלי המלון; זיו אבירם, מייסד מובילאיי, ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; איש העסקים משה טרי; איתן זינגר; יוסי אברהמי;

לטעום את תאילנד

אירית בטאט ואמג'אד עסאף. רונית מטיאס,
אירית בטאט ואמג'אד עסאף/רונית מטיאס

במסעדת טאיזו בתל-אביב, נערכה ארוחת צהריים להכרזת הזוכה בתחרות "תאילנד הקולינרית" אירית בטאט, סמנכ"לית שיווק אמריקן אקספרס; דב קלמן מאגודת ידידי תאילנד; אמג'אד עסאף, מנהל אזורי רויאל ג'ורדניאן; יאיר בקייר, מיזמי ROUND TABEL, סאולי וסיון אלדר בעלות Oriental Food Travel, העניקו לאלכס אברבוך וביתו רון, כרטיס טיסה זוגי במחלקת עסקים של רויאל ג'ורדניאן לבנגקוק, סיור קולינרי של שבוע מטעם Oriental Food Travel וארוחת-ערב זוגית במסעדת נאם בבנגקוק. בתחרות התבקשו הגולשים לענות על חידון יצירתי באופן מקורי ומעניין .

סיון אלדר, דב קלמן, סוואלי אלדר. רונית מטיאס,
סיון אלדר, דב קלמן, סוואלי אלדר/רונית מטיאס

בקטנה

+ רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, וברק לוי, יו"ר הוועד העניקו כ-90 מלגות ללימודים אקדמאים, למסלולי תואר ראשון ושני בסכום של 260,000 ¤ לעובדי החברה. גוראון אמר כי המלגות הן השקעה, בתקווה שהעובדים יביאו את הערך המוסף של הלימודים לחברה, לוי סיפר חוויות מספסל הלימודים באוניברסיטת אריאל.

+ירון קליין, מנכ"ל חברת אתרים ועירית פרנק, מנהלת תיאטרון הסמטה, זכו להדגמה אישית של כיפוף כפיות מאורי גלר, בהשקת מופע המבוסס על תחנות חייו.

+אראל מרגלית, מייסד קרן הון סיכון JVP ; חי אדיב, ראש עיריית הוד-השרון; משה חנוכה, יו"ר החברה לקידום החינוך והתרבות בהוד-השרון, השיקו חממה ראשונה ליזמות והייטק בשם Hub Stair חנוכה, ציין כי הם נותנים לצעירי העיר מסלול המראה להגשמת החלום היזמי, אדיב אמר כי הערב מהווה סגירת מעגל, במקום בו ישבו ראשי המועצה וראשי העיר והפכו חזון למציאות, ישבו מנהיגי העתיד והחדשנות. מרגלית אמר שאין ספק שהחממה תביא לצמיחה כלכלית ויצירת מקומות עבודה, ותהפוך את הוד-השרון למוקד חדשנות ליזמים צעירים.

+עמותת ידידי המרכז הרפואי גליל, ערכה במרכז קשת אילון, הצדעה ל-120 מנהלי המחלקות והיחידות של המרכז. יעל ארד הרצתה על ''מצוינות בספורט, בעסקים וברפואה''. ד''ר מסעד ברהום מנהל המרכז הרפואי הודה לרעיה שטראוס, נשיאת עמותת הידידים, למיכאל אילוז, היו''ר, ולאמיר ירחי המנכ''ל על פעילותם בארץ ובחו''ל לגיוס משאבים שיאפשרו את המשך פיתוח השירותים הרפואיים ל-600,000 תושבי האזור.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully