וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי חגג 90 לסטימצקי בתערוכה?

רונית מטיאס

15.1.2017 / 11:55

לילך אשר טופילסקי חוגגת, אורן רווח מבלה עם בנותיו, זלמן שובל מדבר על טראמפ, מישי קמר משיק

סטימצקי בת 90

אורן רווח ובנותיו אגם ושקד. רונית מטיאס,
אורן רווח ובנותיו אגם ושקד/רונית מטיאס

במוזיאון לאמנות ישראלית ברמת-גן, נפתחה תערוכת צילומים של דדי (דיוויד) קסמן במחווה ל-90 שנה לרשת סטימצקי. קסמן, צלם הבית של דונה קארן, נכנס למחסני החברה תיעד ספרים, חוברות, מגזינים וכל מה שפגש במחסן, והתוצאה צילומי ענק מרהיבים שיועברו בהמשך למבנה החדש של קבוצת G גרופ בפארק אפק. המוזמנים סיירו בתערוכה שהוצגה בחלל המרכזי של המוזיאון ונהנו מעמדות אוכל וקינוחים יצירתיים שהוצבו בשאר חללי המוזיאון.

דיויד קסלמן אירמה אורנשטיין. רונית מטיאס,
דיויד קסלמן אירמה אורנשטיין/רונית מטיאס

באמנותיים: דורון ספיר, מנכ"ל CAL מאיה ישעיהו ואייל גרינברג, מנכ"ל ומבעלי סטימצקי, שיזמו והגו את התערוכה ;מורן גרוס וגילי כהן, מבעלי גלעד תקשורת; איש העסקים מיכאל שטראוס; ארז אלוביץ'; ערי סטימצקי, ממקימי רשת סטימצקי; רון ברק, מבעלי דנשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שאורית אפרתי עופרה מיתר. אביב חופי
שאורית אפרתי עופרה מיתר/אביב חופי
בני ארד, אלכס גלעדי יפית גרינברג. אביב חופי
בני ארד, אלכס גלעדי יפית גרינברג/אביב חופי
לילך אשר טופילסקי, יפית גרינברג, יובל גביש. אביב חופי
לילך אשר טופילסקי, יפית גרינברג, יובל גביש/אביב חופי
אורלי צוקר ושוש גולברי. רונית מטיאס,
אורלי צוקר ושוש גולברי/רונית מטיאס

טראמפ מסחרי

עליזה סומך קרן , גד פרופר, דני ברניצקי, זלמן שובל. רפי דלויה,
עליזה סומך קרן , גד פרופר, דני ברניצקי, זלמן שובל/רפי דלויה

חברי המועדון המסחרי והתעשייתי התכנסו ביום שישי בבוקר באולם המלך שלמה למפגש הקבוע המוזמנים נהנו מארוחת בוקר והרצאה של זלמן שובל, מי שכיהן פעמיים כשגריר ישראל בושינגטון, בשנים 1990-1993 ו-1998-2000. נושא ההרצאה היה: דונאלד טראמפ - סוף עידן אובמה ותחילתה של ידידות מופלאה?

יונה ודודי ברטל. רפי דלויה,
יונה ודודי ברטל/רפי דלויה

שובל אמר כי יש סיכוי שטראמפ יירשם בהיסטוריה כנשיא המשמעותי ביותר דווקא בגלל אופיו הבלתי שגרתי וההלם בעולם שיצרו הזדמנות חסרת תקדים, וכי טראמפ ימלא את החלל הריק שהשאיר אובמה והוריד את מעמד אמריקה לשפל גם בתחום מדיניות יחסי החוץ. השקפת עולמו של אובמה ומדיניותו היו לבנות מערכת יחסים חדשה עם העולם המוסלמי וממשל טראמפ ינסה להגיע לנוסחה טובה בהקשר לסכסוך הפלסטיני בניגוד לממשל אובמה שהציב עמדות בלתי ריאליות שהקצינו את עמדת העם הפלסטיני. שובל ציין כי בממשל טראמפ יש יהודים, ומחצית מהעם היהודי נמצא באמריקה וצריך למצוא דרך לקרבו למדינת ישראל.

דני וקוני ברניצקי. רפי דלויה,
דני וקוני ברניצקי/רפי דלויה
אוריאל ויהודית  לין. רפי דלויה,
אוריאל ויהודית לין/רפי דלויה
גד ואתי פרופר. רפי דלויה,
גד ואתי פרופר/רפי דלויה

בוקר בוסטר

דושי לייטרסדורף מישי קרמר. רונית מטיאס,
דושי לייטרסדורף מישי קרמר/רונית מטיאס

מישי קמר, מנהל חטיבת הקוסמטיקה באלפא קוסמטיקס, השיק ב"וילה דלאל" בנוה צדק, קטגוריה חדשה בעולם הקוסמטיקה-סדרת בוסטרים של קלרינס. קמר סיפר כי לפני כשנה, קיבלה חברת אלפא קוסמטיקס את הזיכיון לשיווק והפצת מותג הבישום טיירי ומגלר ומותג הטיפוח קלרינס.

דושי לייטרסדורף מישי קרמר. רונית מטיאס,
טלי שרון, אורלי עוז, רונה סרפר/רונית מטיאס

בתום ארוחת בוקר, הרצתה אורלי עוז שמואל, המדריכה הראשית של קלרינס כבר 20 שנה על הבוסטרים וייחודם, וגילתה כי ערב קודם כל-כך התרגשה מהבוקר המצפה לה שהחליטה להתאמן בהצגת הפרזנטציה על בנה בן ה-18, התגובה שלו הייתה נלהבת והוא אמר שממש בא לו להשתמש בבוסטרים.

דושי לייטרסדורף מישי קרמר. רונית מטיאס,
הדס טוקר, מישי קרמר/רונית מטיאס

במשיקים גם הדס טוקר, מנהלת שיווק אלפא קוסמטיקה; טלי שרון, מנהלת מותג קלרינס; ורונה סרפר, מנהלת מותג טיירי מוגלר בישראל, שהרצתה על בשמי אנג'ל ואליאן וסיפרה כי מתוך מחשבה של עולם ירוק והתחשבות בסביבה, ניתן למלא בשמים ממזרקות מילוי של המותג המוצבות בסופר פארם.

סושי ומייק-אפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורד קוריסקי, אלי גיספן, יפעת מור לויט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ורד קוריסקי, סמנכ"לית השיווק חברת התאורה "קרני תכלת"; חוה בינדר, מנהלת קשרי אדריכלים; ושחף נבון עוזרת שיווק, פינקו כ-90 אדריכליות במהלך 3 ערבי פעילות בחנות הדגל של מותג האיפור MAC ברמת-אביב. האדריכליות נפגשו עם אלי גיספאן, מנכ"ל MAC ישראל, קיבלו ייעוץ אישי מצוות המאפרות המקצועי של הרשת, ונהנו מסושי וקאווה.

מוסיקליים במלון

רפי שדה, אלון אולארצ'יק, מאיר יצחק הלוי ולאוניד רוזנברג. הראל שגיא,
רפי שדה, אלון אולארצ'יק, מאיר יצחק הלוי ולאוניד רוזנברג/הראל שגיא

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן אירח במלון דן תל-אביב, את אירוע השקת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית שיתקיים זו השנה הרביעית במלון דן אילת. המוזמנים נהנו מקבלת פנים, סרטון על הפסטיבל ה-12, והופעה של הזמר והיוצר אלון אולארצ'יק והצ'לן יועד ניר שביצעו שירים מוכרים של אולארצ'יק בביצועים מיוחדים. אולארצ'יק הקדים ואמר בתחילת דרכו, כשהחל לנגן, היה חייב ללמוד לנגן על פסנתר מוסיקה קאמרית, ממש כמו בפולנייה, כך שזו סגירת מעגל עבורו.

מקדמים חינוך

רועי שידלצקי, אורית בנבנישתי, נחום פינברג. מוסה וידאו אלפא,
רועי שידלצקי, אורית בנבנישתי, נחום פינברג/מוסה וידאו אלפא

העמותה לקידום החינוך ת"א-יפו ערכה במלון ריץ קרלטון הרצליה מפגש מקדים לקראת ערב הגאלה השנתי שיתקיים ביום שלישי הקרוב ב"אווניו". המרצה פרופ' דן אריאלי, שהגיע הישר משדה התעופה להרצות בהתנדבות, אמר שלפני שידבר על מוטיבציה-נושא הרצאתו, יגיד כמה מילים על שחיתות, פינברג שאל "על מה אתה מדבר?!" ואריאלי נתן דוגמאות לנורמות חברתיות שמפחיתות מוטיבציות כלכליות, לדוגמא: אדם שמביא למארחיו בקבוק יין, זה יפה וחברתי, אם יביא האורח שטר של 100 שקלים במקום, זה יותר כלכלי אבל יסתכלו על כך בעין לא יפה.

במאזינים: ד"ר דוד פורטוביץ, מייסד ומנכ"ל העמותה; אורית בנבנישתי, מנכ"לית קבוצת תגבור; מישל סיבוני, מנכ"ל הראל; עו"ד נחום פינברג, שותף בכיר בנ.פינברג ושות'; דורון ספיר, מנכ"ל כאל; רואי שידלצקי, סמנכ"ל קבוצת נטוצי; אלה אלקלעי, סמנכ"לית פיתוח חברת ibi .

יהלומים שחורים

יורם דבש וארנסט באי קורומה. קובי פוקס,
יורם דבש וארנסט באי קורומה/קובי פוקס

יורם דבש נשיא בורסת היהלומים, ואלי אבידר, המנכ"ל, ארחו את ארנסט באי קורומה, נשיא רפובליקת סיירה ליאון ופמלייתו, שהגיעו לביקור נשיאותי בבורסת היהלומים ברמת-גן. בתום קוקטייל המשיכו לסיור באולם המסחר, דבש אמר כי סיירה ליאון היא מדינה מרכזית וחשובה בעולם היהלומים ולבורסה קשר ארוך שנים "בשנים האחרונות חברי בורסת היהלומים הישראלית מבקרים רבות בסיירה ליאון ומרגישים בטוחים ובני בית". קורומה השיב כי הבורסה הישראלית מוכרת בעולם והרגיש חובה לבוא ולראות במו עייני את המקום, וציין כי בא כדי לקדם שיתופי פעולה במטרה לראות יצוא יהלומים גדול יותר מסיירה ליאון לישראל, ממנו ייהנו אזרחי שתי המדינות. המשתתפים התלוצצו שאפריקה ואזור סיירה ליאון רגועים יותר מאז הופל משטרו של נשיא לוב לשעבר מועמר קדאפי שתמך בטרור כנגד כל מי שקיים יחסים עם ישראל באפריקה.

נכנס יין

קלמנס פון גרטצה ויעקב בן דור. יתיר,
קלמנס פון גרטצה ויעקב בן דור/יתיר

יעקב בן-דור, מנכ"ל יקב יתיר, ארח ביקב את שגריר גרמניה, בישראל ד"ר קלמנס פון-גטצה, ואת אפי סננס, יועץ מסחרי ושיווקי חברת נטפים, חלוצת תחום טכנולוגיית השקיה בטפטוף, עמה יש ליתיר קשרים ושיתופי פעולה ארוכי שנים. בן-דור סיפר סיפורי יין מהאזור על הגידול הייחודי וערך טעימות של ויוניה 2015, הר עמשא, פטיט וורדו ויער יתיר, מבציר 2012. פון-גטצה, התרשם מהמבחר ומהאיכות והופתע לגלות כי ליקב יתיר יש יקב תאום בגרמניה Schloss Westerhaus. בהמשך שוחחו על הקשר היהודי רב השנים בייצור היין לאורך נהר הריין, והאזור בין המאות ה-10 וה-14.

עסקה נעולה

מיכאל אילוז. מורג ביטון,
מיכאל אילוז/מורג ביטון

מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות, חתם על הסכם ראשון של ייצוא נעלי טבע נאות למדינות מזרח אירופה . אילוז חתם על הסכם עם רשת חנויות HODILEKO בבולגריה המתמחה בנעלי נוחות ומוצרי בריאות כף הרגל, ושבבעלותה חנויות בסופיה, בורגס ופלודביד. בשלב הראשון תייצא "טבע נאות" לבולגריה דגמים מובילים מקו נעלי פרימה בלה ב- 2 מיליון שקל. בשנת 2016 ייצרה טבע נאות למעלה מ-1 מליון זוגות נעליים כש- 70% לייצוא בכ- 50 מדינות בעולם.

מסמר שיער

צחי רביבו, לי לוי, טלי רביבו. אור גפן,
צ​חי רביבו, לי לוי, טלי רביבו/אור גפן

טלי וצחי רביבו, בעלי רשת HairCenter ישראל-המרכז לטיפולי שיער ואסתטיקה, בחרו בלי לוי כפרזנטורית של הרשת. לוי הגיעה ליום הצילומים הישר משדה התעופה, לאחר ביקור בדנמרק ועבודה בסין ובלונדון. לזוג רביבו יש 6 סניפים ברחבי הארץ, מחיפה ועד באר-שבע, והם מתעתדים לפתוח במהלך 2017, 3 סניפים בישראל ו-3 סניפים בחו"ל. עלות קמפיין הפרסום שיעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובמדיה הדיגיטלית כ-2.5 מיליון שקל, לוי תעשיר את חשבון הבנק שלה בכמה עשרות אלפי דולרים עבור הקמפיין.

בקטנה

משה טל, מנהל פרויקטים ארצי בקבוצת נוטלי, יבואנית הנס גרוהה hansgrohe – Axor בישראל, ומותגים יוקרתיים בתחום עיצוב הבית ופרויקטים אדריכליים מובילים, קפץ לצילומי התוכנית "בא לחדש לכם" כדי לפקח על חידוש חדר הרחצה באחד מבתי המשתתפים בעונה הנוכחית שרצה בימים אלו בערוץ 2.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully