וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליק עציון התמנה למנהל מערך הסייבר בבנק הפועלים

18.1.2017 / 9:55

עציון יחליף את צחי שטראוס, שביקש לפרוש מהתפקיד כדי לפנות לעולם הסטארטאפים ולפתח יוזמות עצמאיות. "מביא איתו ניסיון עשיר ומגוון מחזית לוחמת הסייבר של מדינת ישראל"

אליק עציון.
אליק עציון

אליק עציון התמנה למנהל מערך אבטחת מידע וסיייבר (CISO) בבנק הפועלים. הוא יחליף את צחי שטראוס, שביקש לפרוש מהתפקיד כדי לפנות לעולם הסטארטאפים ולפתח יוזמות עצמאיות.

אליק, סגן-אלוף במיל', פרש באחרונה מצה"ל לאחר שירות טכנולוגי-מבצעי של 20 שנה ביחידה 8200. הוא בעל ניסיון רב בעולם הסייבר ואבטחת המידע על כל רבדיו. בתפקידיו האחרונים כיהן כסגן מפקד מרכז הסייבר, ראש תחום מו"פ לסייבר וראש ענף מבצעים. במסגרת תפקידו בבנק, הוא יהיה אחראי על מערכי ההגנה של הבנק אל מול איומי אבטחת המידע המורכבים המאפיינים את הסביבה הדיגיטלית של המגזר הפיננסי בעת הזו.

אליק מחליף כאמור את צחי שטראוס שכיהן בתפקיד כשנתיים וחצי. צחי בעל ותק של 21 שנה בבנק, כיהן לאורך השנים במספר תפקידים בכירים במערך הטכנולוגיה והמחשוב. בין היתר היה אחראי על מחשוב שולחנות העבודה בבנק שכללו את מערך הסינוף, Call Center ותשתיות קריטיות נוספות בבנק. בתפקידו האחרון של צחי בבנק, כמנהל מערך אבטחת המידע והסייבר, הוא המשיך לפתח, לקדם ולחזק נושאים רבים בתחום אבטחת המידע והמענה לאיומי סייבר כגון פיתוח תחום מחקר הסייבר, הקמת מעבדת סייבר, יצירת שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיות וסטארטאפים, הקמת תחום מודעות הסייבר ועוד.

אתי בן זאב, הממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק הפועלים: "צחי שטראוס היה שותף בקידום אסטרטגיית הבנק בעידן הדיגיטלי, תוך הובלת הבנק בכל הקשור להתפתחות והתעצמות איומי הסייבר בעולם, ורתימת כל העובדים לקחת חלק פעיל במערך הגנת הסייבר של הבנק. תודה גדולה לצחי על עשייתו רבת השנים בבנק ובתחום אבטחת המידע והצלחה רבה בדרך החדשה. אנו שמחים על הצטרפותו של אליק עציון, שמביא איתו ניסיון עשיר ומגוון מחזית לוחמת הסייבר של מדינת ישראל ובטוחים כי הוא יתרום רבות להמשך ההובלה של בנק הפועלים בתחום זה".

אליק עציון, בן 42, נשוי + 5, בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב (בהצטיינות יתרה) ותואר שני במנהל עסקים – שניהם מאוניברסיטת תל-אביב.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully