וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל לנכסי פישמן: לבטל מכירת הקרקע באזור

18.1.2017 / 12:09

עו"ד יוסף בנקל דורש עריכת התמחרות פתוחה בין כל המציעים הפוטנציאלים, מסכום התחלתי של 151 מיליון שקל

אליעזר פישמן. ניב אהרונסון
אליעזר פישמן/ניב אהרונסון

עו"ד יוסף בנקל, המנהל המיוחד לנכסי אליעזר פישמן, דורש עריכת התמחרות פתוחה בין כל המציעים הפוטנציאלים באשר למגרש המיועד לתעשייה, המשתרע על שטח של 37 דונם במועצה המקומית אזור.

עו"ד בנקל מתנגד לשינוי תנאי העסקה בדיעבד וטוען שבוצע בניגוד לתנאי המכרז. המנהל המיוחד דורשי כי ייקבע מחיר התחלתי להתמחרות: 151 מיליון שקל, מחיר הגבוה במיליון שקל מהצעתה האחרונה שלחברת הנדל"ן י.ח. דמרי.

עמדתו של עו"ד בנקל מנוגדת גם הפעם לעמדתם של עוה"ד אייל רוזובסקי ורונן מטרי, הכונסים לנכסי פישמן מטעם בנק לאומי. עו"ד בנקל הביע עמדה מנוגדת שבה סיכמו השניים על מכירת מניות חברת הנדל"ן תנופורט תמורת 85 מיליון שקל.

אם תתקבל עמדתו של עו"ד בנקל, תבוטל למעשה העסקה שסוכמה בין הכונסים מטעם לאומי לבין קרן השקעות בנדל"ן ריאליטי. לפי עסקה זו, תשלם ריאליטי לכונסים 105 מיליון שקל על 70% מהזכויות במגרש. הכונסים מקווים שה-30% שיישארו בידי בנק לאומי יניבו לו בעתיד תמורה נוספת, לאחר שריאליטי תבנה מיזם נדל"ן גדול.

לפי עו"ד בנקל, לכונסים מטעם לאומי היה אסור להציע לריאליטי לרכוש רק 70% מהמגרש. לפי עו"ד בנקל, אפשרות זו לא הוצעה לשאר המתמודדים ומהווה העדפה פסולה של קרן ריאליטי. כמו כן, כופר המנהל המיוחד בטענת לאומי כי לפישמן עצמו לא יכול לצמוח כל יתרת זכות מימוש בממכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully