וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הגיע להשקה של אילן רבינוביץ'?

רונית מטיאס

29.1.2017 / 13:59

למי אבי ברססט הקריא סיפור, מי השיק עם אילן רבינוביץ', היכן התאחדו אבירם בלזר ועידן רוט, ומי מתרגש לקראת פתיחת חנות של מותג היופי והטיפוח Dior

חגיגה על הספה

חיה וחיים רבינוביץ. איציק בירן,
חיה וחיים רבינוביץ/איציק בירן

אחרי הסערה התקשורתית שליוותה את צאתו של הספר, "פסיכיאטר על הספר", ולפני הסערה שפקדה את המדינה, השיק ד"ר אילן רבינוביץ' את ספרו בגלריה One piece design Gallery שבבעלות אשתו יונית רבינוביץ' ושותפתה נועה קסטיאל. רבינוביץ' נשא דברים מרגשים, עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט, ואיתן מזרחי המנכ"ל ברכו, וסילבן שלום שטס לנסיעת עסקים ללונדון, התקשר לברך וסיפר כי קרא את הספר בהתרגשות. נעדרו מההשקה אלונה ואלי ברקת ששלחו הודעה בה התנצלו שיעדרו מהאירוע כי אלונה לא מרגישה טוב.

אילן ויונית רבינוביץ, אירינה ורמי שלמור. איציק בירן,
אילן ויונית רבינוביץ, אירינה ורמי שלמור/איציק בירן
חלי הלוי, גודי מוזס ועמוס שפירא. איצי בירן,
חלי הלוי, ג'ודי מוזס ועמוס שפירא/איצי בירן

האיחוד

אבירם בלזר בוזי הרצוג עידן רוט ופנינית בלזר. אור גפן,
אבירם בלזר בוזי הרצוג עידן רוט ופנינית בלזר/אור גפן

יועץ התקשורת אבירם בלזר, ועידן רוט, לשעבר איש חדשות 10, השיקו את משרדיהם החדשים "בלזר רוט יחסי ציבור ואסטרטגיה" במרכז הירידים בתל-אביב.

במשיקים: שר הכלכלה החדש אלי כהן; יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל; יוחנן דנינו, יו"ר מגדל; אלי אלעזרא, יו"ר הכשרה ביטוח; שמעון חזות, מנכ"ל אלעזרא החזקות; אורן אלעזרא מנכ"ל אלבר; שרון הררי, מנכ"לית אפרידר; רוני פיבקו, מנכ"ל רשת קלאב-הוטל; אבי בלשניקוב, נציג רון לאודר בישראל; עו"ד יעקב ברדוגו; איציק בז'רנו, יו"ר ומנכ"ל רדימיקס; עוה"ד ציון אמיר, גדעון פישר, אלון גלרט, יהודה רווה, דני חזוט, אודי ברזילי, אבי עייש, יורם אברהמי, עמיר מלצר, שמוליק ליאור, אבי קרן וזאב ולנר; יוסי דסקל, מנכ"ל בומברדיה ישראל; אתי אלישקוב, מנכ"לית ביטוח איילון; השמאי לוי יצחק; איש העסקים שלמה גרופמן; מני אברהם, מנכ"ל "יפעת"; אבי בוסקילה, מנכ"ל 'שראל'; אבי ורינה דגני בעלי גיאוקרטוגרפיה; פרופ' יצחק כץ, מנכ"ל מאגר מוחות; אלה קוניקס, דוברת שיכון ובינוי; אורי וינקלר, יו"ר טימוט הבינלאומי.

העתיד כבר כאן

במשכן האמנויות בתל-אביב, נערך אירוע החדשנות השנתי, TEDxWhiteCity בחסות משרד עורכי הדין תדמור יובל לוי, פריון, סייסנס ובנק יוליוס בר. בפורמט הרצאות TED והמיקוד Destination: Unknown–מה צופן לנו העתיד, השתתפו המוזמנים בספיד נטוורקינג, שוחחו 2 דקות מבלי לדעת מי יושב מולם – זאת גילו רק בסוף השיחה. גליה בן-ארצי, ממייסדיי Mytopia-חברת המשחקים החברתית הראשונה שנמכרה לענקית ההימורים 888, אמרה כי בהעברות כספים באינטרנט באמצעות חשבונות פייפאל, הכסף נשאר ברשתות הסגורות של הבנקים וההבטחה של הביטקוין ושל טכנולוגיית הבלוקצ'יין מייצרת מציאות בה אנשים מעבירים כסף אחד לשני בבטחה בידיעה שהמטבע לא ישוכפל או יועתק.

במשתתפים: גורו האינטרנט ד"ר יוסי ורדי; עוה"ד יניב אהרונוביץ' אלי ספרונג ותמר קרונגרד; רים יונס, מייסדת חברת ההיי-טק הראשונה במגזר הערבי; זקי ג'מאל, מייסד ושותף מנהל קרן הון סיכון לסטודנטים Fresh.fund; יפעת יודובסקי, מייסדת VENT-רשת חברתית ללימודים שיתופיים לבני נוער; ורדית גרוס, מנהלת ARTPORT תל-אביב.

שעת סיפור

הילה זמיר, אבי ברססט ורינה בן חמו. רפי דלויה,
הילה זמיר, אבי ברססט ורינה בן חמו/רפי דלויה

אבי ברססת, מנכ"ל הולנדיה, המתמחה בהנדסת שינה, חגג בסוויטה הנשיאותית במלון פורטו-בלו בנמל-תל-אביב, את הרחבת סדרת SENSE BY HOLLANDIA מותג ניחוחות של החברה לחדר השינה, ברססת דיבר על חשיבות הריח לשינה טובה, והציג 3 ניחוחות חדשים: NORDIC BLOOM, NEROLI BLOSSOM, ORIENT SPIRIT, המצטרפים לניחוח המקורי THE ORIGINAL שהושק בהצלחה לפני כשנתיים ומשווק בנקודות המכירה של הולנדיה בישראל ובעולם.

השקת הניחוחות החדשים היא חלק מאסטרטגיית החברה להרחיב את מדף המוצרים שלה בעולם השינה. באווירת הניחוחות שמילאה את החדרים, הקריא ברססת חלקים מספרו "לילה במתנה", והסביר כי הסיפור מאחורי סדרת SENSE BY HOLLANDIA מתחיל בחזון החברה לשיפור חווית השינה, מתוך הבנה שאיכות השינה תלויה לא רק במיטה ובמצעים, אלא גם במזרן, בתאורה ובניחוח-חזון המניע אותם לייצור ניחוחות המבטאים את המתרחש בחדר השינה, ולשלב תחושות המתקשרות לשינה רגועה, רפויה ונינוחה, ואווירת תשוקה עוררות וחושניות המחוברת לחדר המיטות.

דיור בתל-אביב

מוריאל סגלה, ציפי תבור ושרון צרפתי. רונית מטיאס,
מוריאל סגלה, ציפי תבור ושרון צרפתי/רונית מטיאס

ציפי תבור, אחראית על הקשר עם הרשתות בישראל של מותג Dior ; שרון צרפתי , מדריך ומנהל מכירות; ומוריאל סגלה, מנהלת השיווק, מתרגשים לקראת פתיחת חנות היופי של מותג Dior שתפתח בקרוב בקניון האופנה גינדי TLV. החנות תספק חוויה מידית, מהכניסה לחנות שתעוצב כמו אחורי הקלעים של תצוגות האופנה, שירות אישי ומיוחד, שירותים בלעדיים, קטלוג מוצרים מלא של בית דיור בתחום הבישום, הטיפוח והאיפור, וגם סדרות יוקרה בלעדיות La Collection Privee-קולקציית האיפור המלאה של תצוגות האופנה, סדרות טיפוח היוקרה, וסדרות טיפוח לגברים. הבוטיק התל אביבי מצטרף לקבוצה אקסקלוסיבית של בוטיקים הממוקמים בבירות עולם כמו טוקיו ניו-יורק ופריס.

גדולים ביפן

גילי לוסטיג, קוז'י טימוטה, זאב וייס. צילום הוועד האולימפי בישראל,
גילי לוסטיג, קוז'י טימוטה, זאב וייס/צילום הוועד האולימפי בישראל

אמנם יש עוד זמן עד המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 אבל בלשכת המסחר ישראל-יפן מחממים מנועים ובסוף השבוע ארחו במשרדי הוועד האולימפי בישראל משלחת של 50 של מנכל"ים יפנים בכירים של חברות מרכזיות במשק היפני. האורחים סיירו במרכז המבקרים החוויה האולימפית וגילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל העניק תשורות לשגריר יפן בישראל קוז'י טומיטה, ועו"ד זאב וייס יו"ר לשכת המסחר ישראל יפן.

יום ברמלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאור ברייר, יאיר לפיד, צביקה רוזנטל, יואל לביא/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח"כ יאיר לפיד קפץ לביקור ברמלה שכלל סיור בשוק עם ראש העיר יואל לביא, וביקור בקניון עזריאלי רמלה, שם פגשו את צביקה רוזנטל, מנכ"ל הקניון, וליאור ברייר, מנהלת השיווק של הקניון, שערכו להם סיור בקניון ושיחה אינטימית עם ח"כ מאיר כהן שהצטרף אליהם.

סינים סינים

ג'אן יונג שין, אורית נוקד, משה פדלון, אופיר אקוניס. אילן אלקבץ,
ג'אן יונג שין, אורית נוקד, משה פדלון, אופיר אקוניס/אילן אלקבץ

לרגל 25 שנות יחסי ידידות ישראל-סין הושק בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה מופע הבלט ליאונינג מסין.

בצופים: מתן וילנאי, לשעבר שגריר ישראל בסין; דוד לוי, מי שחתם על הסכם כינון היחסים; פרופ' דן שכטמן; שר המדע אופיר אקוניס; משה פדלון, ראש עיריית הרצליה; שגריר סין בישראל ג'אן יונג שין.

קיץ בחורף

יהודה לוי, מישל תמיר וגפן ברקאי. לנס הפקות,
יהודה לוי, מישל תמיר וגפן ברקאי/לנס הפקות

מישל תמיר סמנכ"ל שיווק קבוצת רנואר, ורון רונקו קאהן, המנהל הקריאטיבי, נטשו את המשרד והתייצבו בחוף הים, זה לא שהם רצו להשתזף, הם רק קפצו לבקר את הפרזנטורים יהודה לוי, ניבר מדר וגפן ברקאי שהצטלמו לקמפיין אביב-קיץ 2017 של החברה.

דוגו בסנטר

איגור ריאקנקי, איגור פנרין אולגה קופמן, מיכאל ששון נטליה אדם. רונית מטיאס,
איגור ריאקנקי, איגור פנרין אולגה קופמן, מיכאל ששון נטליה אדם/רונית מטיאס

בסוף השבוע צולם הקמפיין שילווה את הסניף הראשון ברשת DOGO שנפתח לפני 4 חודשים בדיזינגוף סנטור, DOGO הוא מותג בינלאומי של נעליים ותיקים שהקימו קבוצה הכוללת גרפיקאים, מעצבים, אנשי קריאטיב, וסטייליסטים באיזמיר שבתורכיה, המותג שעשה עלייה כבר כבש לו קהל לקוחות שהתאהבו בצבעוניות ובאיורים המאפיינים את המותג שמשפט המפתח שלו הוא PERSONALISE YOUR LIFE היעד הוא פתיחת 5 חנויות במהלך 3 השנים הבאות

בקטנה

+בחברת "בריקסטון"–מתחם הכספות אישיות, התקבלה הזמנה מאוליגרך רוסי שהזמין 18 כספות בגדלים שונים בעלות כוללת של כ-36,000 ¤ לשנה.

+איריס כספי, בעלת הזיכיון למותג המשקפיים IZIPIZI בישראל, חזרה מאירוע ההשקה בפריז למיתוג החדש של משקפי השמש Colette ו- Merci
(המותג See Concept הושק בשמו החדש – IZIPIZI ), באירוע בחנות Merci בפריז פגשה כספי את כריסטיאן לובוטין ואת איש העסקים מוחמד חדיד, אביהן של הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד. מותג IZIPIZI נמכר בלמעלה מ-40 מדינות בעולם, בחנויות אופנה מובילות, ביניהן: elfridges, Harrods, Bon Marche, Moma, Bloomingdale's, Collete, Merci ועוד.

+בתיאטרון הבימה נערכה פרמיירה להצגה "הצמה של אבא" המתעדת סיפורה של משפחה הניצבת מול קשיים ומורכבויות בימיו האחרונים של האב. אודליה פרידמן, מנכ"לית התיאטרון אמרה כי כולנו הורים וכולנו בנות ובנים, לכולנו כינור וצמה שאנחנו מכירים וכי הצמה של אבא נוגעת בלב ובנשמה של כל משפחה בישראל.

בצופים: אנדי רם, השר חיים כץ, ח"כ עמיר פרץ, רפי רשף ונורית גלרון, נדב אייל ותמר איש-שלום, גולן יוכפז, נגה ניר נאמן, מירי מיכאלי.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully