וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקול בד"ר פישר: פטרייה נמצאה במוצר אמול פורטה שמן אמבט לתינוק

31.1.2017 / 13:19

כ-1,000 יחידות מהמוצר הפגום שובקו בטעות, לאחר שסומנו כלא תקינים בשל זיהום פטרייתי. עשרות הורים פנו לעמוד הפייסבוק של ד"ר פישר בבקשה להבהיר מה מידת הנזק שעלול להיווצר לתינוק: "תשובות בבקשה במיידי". ד"ר פישר: "החברה איתרה את כל המוצרים למעט כ-165 יחידות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המוצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת ד"ר פישר הודיעה על איסוף של בקבוקי המוצר "אמול פורטה - שמן אמבט לתינוק", בשל זיהום פטרייתי במוצר מסוג Candida paropsilosis.

אף שריקולים בתכשירים קוסמטיים אינם נדירים וקורים לאורך כל ימות השנה, כאשר מדובר במוצר המיועד לתינוקות - הרגישות גוברת. עשרות הורים פנו לעמוד הפייסבוק של ד"ר פישר בבקשה להבהיר באיזה זיהום מדובר ומה מידת הנזק שעלול להיווצר לתינוק במקרה של שימוש במוצר. ההודעה הלקונית של החברה אודות סוג הזיהום שפורסמה בתקשורת הותירה אותם מודאגים.

"אנחנו דורשים לדעת פרטים מפורטים ומדויקים לגבי הזיהום באמול פורטה. אתם משחקים עם הבריאות של התינוקות שלנו. מהו הזיהום? מה התופעות שהוא עלול לגרום להם? האם יש אישור מגוף חיצוני שלא בעל אינטרסים ששאר המוצרים אכן בטוחים לשימוש? תשובות בבקשה במיידי, לא הגיוני שזאת ההתנהלות שלכם", כתבה אחת האמהות הבוקר בעמוד הפייסבוק של החברה.

"אין מענה בשירות הלקוחות שלכם ואין מענה להודעה שנשלחה בדף הבית. יש ברשותי אמול פורטה שרכשתי לבתי התינוקת עם מספר האצווה שפורסם ואני מעוניינת לדעת מה ההשלכות. עם מי ניתן לדבר?", כתבה אמא אחרת.

בתגובה לדרישות ההורים, חזרו נציגי החברה והדגישו כי מאחר שמדובר בבעיה נקודתית, במספר מצומצם של בקבוקים, הם ביקשו מההורים לשלוח אליהם בהודעה פרטית את פרטי המוצר שנמצא ברשותם. תגובה מפורטת לגבי אופי הזיהום והשלכותיו על בריאות התינוקות לא התקבלה.

לוואלה! עסקים נודע כי ביום ראשון האחרון כ-1,000 יחידות מהמוצר הפגום יצאו לשיווק מהחברה בטעות, לאחר שסומנו כלא תקינים בשל זיהום פטרייתי. הדבר נודע עוד באותו היום וההודעה נמסרה למשרד הבריאות.

מד"ר פישר נמסר כי ביממה האחרונה איתרה החברה את כל המוצרים למעט כ-165 יחידות שהגיעו לבתי הצרכנים. לקוחות שברשותם מוצר "אמול פורטה – שמן אמבט לתינוק", 500 מ"ל, מאצווה 66215066 מתבקשים לפנות לבתי המרקחת או למוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 1-800-618-888 ולקבל מוצר חדש.

החברה מבקשת להדגיש כי האיסוף נעשה כאמצעי זהירות, מתוך אחריות ובתיאום עם משרד הבריאות. הודעה מתאימה נמסרה לנקודות המכירה והועברה הנחיה להסרת אצווה זו מהמדפים. "כל תכשירי אמול מהאצוות האחרות שנמצאים בשוק נבדקו בקפידה והם תקינים ובטוחים לשימוש. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומחויבים להמשיך ולהבטיח את איכות מוצרינו ואת שביעות רצון לקוחותינו", נמסר מהחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully