וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק ישראל מציג את השטרות החדשים של 20 ו-100 שקל

31.1.2017 / 17:52

בקרוב יכניס בנק ישראל למחזור שטרות חדשים בשווי 20 ו-100 שקלים. השטרות יציגו את דמויותיהן של רחל המשוררת ולאה גולדברג ודוגמאות כבר נמסרו לייצרנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטר 100 שקל - חזית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנק ישראל נערך להחלפתם הקרובה של שטרות ה-20 שקלים וה-100 שקלים בשטרות החדשים. בדצמבר האחרון הוגשו דוגמאות ראשונות של השטרות החדשים ליצרנים ולספקים כמו גם למפעילים של מכונות ממכר, ספירה ומיון הנדרשים לכייל את המכונות שברשותם לקליטת השטרות החדשים. בהודעת בנק ישראל הודגש כי הבנק ממשיך להשקיע מאמצים רבים במסירת מידע וסיוע לגורמים המקצועיים על מנת לאפשר להם להיערך מבעוד מועד מבחינה טכנית ותפעולית ולהעניק לגורמים אלו זמן ארוך מספיק, על פי בקשתם, לכיול המכונות שבאחריותם.

השטר בערך של 100 שקל יהיה בצבע כתום והוא יישא את דיוקנה של המשוררת לאה גולדברג בנוסף יציג השטר בחזיתו תמונה של פרחי עץ השקד ואת השיר "בארץ אהבתי השקד פורח". בצידו האחורי תוצג תמונתה של קבוצת איילות וקטע מתוך השיר "ימים לבנים".

השטר בערך 20 שקלים יהיה בצבע אדום ויציג את דמותה של רחל המשוררת. בחזית השטר תוצג תמונת ענפי עץ דקל והשיר "כנרת". בצידו האחורי של השטר יוצג נוף טיפוסי של חופי הכינרת וקטע מתוך השיר "ואולי לא היו הדברים".

שני השטרות יודפסו על נייר ביטחוני בו משולב סימן מים המורכב מהדמות והערך הנקוב; חוט ביטחון מחליף צבע בעל שלושה חלונות עליו מופיעים הדמות והערך הנקוב; דיו בולט משני צידי השטר; חירור זעיר בצורת הערך הנקוב; התלכדות צורות; טקסט זעיר; מדבקת קינוגרמה; דיו המשנה צבע; דיו שקוף.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטר 100 שקל - צד אחורי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטר 20 שקל - חזית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטר 20 שקל - צד אחורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully