וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג אחר לגמרי: מתחם הבילוי החדש בכפר סבא שכדאי להכיר

5.2.2017 / 10:41

אושילנד בכפר סבא מציע בילוי מושלם לכל המשפחה, בין אם מדובר במגרש משחקים אחד גדול שגם כולל סקייטפארק ובין אם מדובר במסעדות רבות ואולם קולנוע מפלצתי להורים. רז זלצרמן שלנו יצא לבדוק על מה כל ההייפ

צילום מסך

הקניונים מספקים לנו מגוון חנויות המרוכזות במקום אחד, והופכים את השופינג לנוח. נחמד להסתובב בין החנויות, למדוד בגדים, להתעדכן לגבי המבצעים וכמובן להתפנק בכמה רכישות. אבל כשמדובר על חבילת בילוי שלמה לכל המשפחה, הקניונים של היום רחוקים מלספק מענה הולם. במרבית הקניונים חסרות פעילויות לכל המשפחה שיאפשרו להורים ולילדים ליהנות יחד במשך כמה שעות. אבל מסתבר שהשינוי כבר כאן - אושילנד בכפר סבא הוא מתחם בילוי ופנאי ענק שיש בו כל מה שצריך.

רז זלצרמן שלנו יצא לבדוק על מה כל ההייפ, וגילה מרכז בילויים שבו הילדים יכולים לגלוש מקומה לקומה באמצעות מגלשה, יש בו שפע של חנויות קונספט המעוצבות בצורה ייחודית, אולמות קולנוע חדישים שהגדול שבהם מכיל 500 מקומות ישיבה, שוק אוכל מקורה ומסעדות עם מרפסות ישיבה, סקייט-פארק גדול שנוח להחליק בו בכיף במקום להזיע ברחובות בימי הקיץ הלוהטים או להימנע מהקור בימי החורף הגשומים, וכן את מוגו-פארק, שמבוסס על המשחק מוגובי. שפע האטרקציות הופכים את הביקור במתחם הבילוי החדש ליותר מעוד מקום שבו עושים שופינג, אלא מאפשרת להורים ולילדים לבלות ביחד במגוון פעילויות.

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully