וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיוהד במחיר מופקע: זהירות מרכישת כרטיסים לא חוקיים למופע

חברת ההפקה שמביאה בקיץ את להקת רדיוהד למופע בפארק הירקון מזהירה מפני רכישת כרטיסים באתר הבינלאומי VIAGOGO. "אנחנו לא יכולים לערוב לכרטיסים שנקנו באתר"

רדיוהד, תום יורק. AP
תום יורק/AP

"בתוך כל הטרפת חסרת התקדים הזאת, הגיעו אלינו כמה עשרות פניות, ונודע לנו שיש אתר בינלאומי בשם VIAGOGO – שמוכר כרטיסים שאמינותם מוטלת בספק" כך עולה מהודעה שפרסמה חברת ההפקה שמביאה את להקת רדיוהד לארץ, נרנג'ה.

להקת רדיוהד צפויה להגיע בקיץ להופעה בפארק הירקון ב-19 ביולי. מחירי הכרטיסים ל-10,000 הרוכשים הראשונים יהיו 429 שקל. בהמשך יגיעו מחירי הכרטיסים עד ל-479 שקל. כמו תמיד בהופעות לא יהיה מתחם גולדן רינג, והראשונים שיגיעו למקום יוכלו לתפוס מקום בשורות הראשונות.

נרנג'ה מדגישים כי הם האתר היחידי שמוסמך למכור כרטיסים להופעה הוא אתר איוונטים ומציינים: "אנחנו לא יכולים לערוב לכרטיסים שנקנו באתרים אחרים".

האתר שהחברה מזהירה מפני רכישת כרטיסים ממנו מתנהל ונראה כאתר רגיל. ניסיון לרכוש כרטיסים העלה כי מחירו של כל כרטיס הוא 832 שקל.

ההופעה הקרובה של הלהקה תהיה בפעם הרביעית שבה רדיוהד מגיעה לישראל. בתחילת דרכה חיממה הלהקה הופעה של R.E.M ב-1995, ובשנת 2000 הופיעה פעמיים בסינרמה בתל אביב ופעם נוספת בקיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully