וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנטיינ'ס דיי: כסף ואהבה יצאו לדייט, מי זכה?

10.2.2017 / 11:17

מה חשוב לכם בבחירת בני זוג - כסף, אהבה, מראה או גיל? בסקר שערך אתר ההיכרויות ריצ'דייט, המשדך בין גברים אמידים לנשים יפות, מצאנו תשובות מפתיעות. ומה ההעדפות שלכם? השאלון שיעזור לכם למצוא את התשובה

יח"צ - חד פעמי

אהבה או כסף – מה הנשים מחפשות בזוגיות? יפה או אינטליגנטית – מה יותר חשוב לגבר? לקראת הוונלטיינ'ס, פנינו לאתר ריצ'דייט שמיועד לגברים עשירים ונשים יפות כדי לברר מה מחפשים גברים ונשים שרשומים אליו בבן או בת הזוג העתידיים. הצצה קטנה לסצינת ה"שוגר דדיס" ו"שוגר בייביס" חושפת את ההעדפות שלהם לגבי גיל, מראה והכוונות לגבי בן או בת הזוג. האם התשובות הפתיעו ושברו כמה סטיגמות? תשפטו בעצמכם.

אהבה או כסף?

הסקר שם על המאזניים את נושא האהבה והכסף ושאל את הנשים שאלה פשוטה: מה את מצפה לקבל מהדייט שלך – אהבה וכסף או כסף ואהבה? באופן לא מפתיע, בהתחשב באופי האתר המדובר, הכסף ניצח בנוקאוט את האהבה. 60% מהנשים השיבו שהן מחפשות "כסף ואהבה", ורק 40% שמו את האהבה לפני הכסף.

לשאלה מה הכי חשוב לך בבן זוג? 34% מהנשים השיבו: שיהיה עשיר ושיידע לפנק, 38% - שיהיה אמין ויציב ורק 20% ייחסו חשיבות למראה החיצוני. כלומר, רוב הנשים באתר חלוקות בין הרצון למצוא בן זוג אמין ויציב, לבין השאיפה למצוא בן זוג מבוסס כלכלית, שיוכל להעניק להן ביטחון ויפנק אותן, ולא מייחסות חשיבות למראה החיצוני שלו. רק 8% מהנשים הרשומות באתר השיבו כי הן מחפשות גבר משפחתי. נראה כי הנשים בריצ'דייט פחות בונות על קשר רציני שיוביל להקמת משפחה עם בני זוג שיכירו באתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
זוגיות. ריצ'דייט, אתר רשמי
זוגיות/אתר רשמי, ריצ'דייט

יפה או אינטליגנטית?

ומה קרה כשגברים נשאלו מה הכי חשוב לך בבת הזוג? הרוב המוחלט של הגברים נאלץ להכריע בדילמה הקבועה בין אישה יפה לאישה אינטליגנטית. כמובן שעניין המראה הכריע במקרה הזה – רוב הגברים, 35%, הגדירו את המראה כגורם מכריע. 32% ייחסו חשיבות לרמת השכל נוסף על היופי. במקום השלישי והמכובד דורג הקריטריון המפוקפק: שהאישה תהיה "קלילה וזורמת" – בחירתם של 25% מהגברים הרשומים באתר.

זוגיות. ריצ'דייט, אתר רשמי
זוגיות/אתר רשמי, ריצ'דייט

הסבא'לה שמחפש שוגר בייבי

למרות שרק 8% מהגברים ייחסו חשיבות לגילה של האישה בשאלה "מה חשוב לך בבת הזוג", הרי ששאלה מפורשת לגבי גיל האישה שהם מחפשים חשפה את ההעדפה האמיתית שלהם. הרוב המכריע של הגברים מחפשים אישה שלא תהיה מבוגרת מגיל 30, רובם מעדיפים אפילו שלא תעבור את גיל 25. רק 14% מעדיפים אישה בטווח הגילאים – 31-35, ו-6% בלבד יסכימו שתעבור את הגיל המופלג – 35. כך שגם אם נדמה היה שלגברברי האתר חשוב שהאישה תהיה אינטליגנטית, וממש לא חשוב שהיא תהיה צעירה, האמת נחשפה בשאלת הגיל המפורשת – כולם מחפשים נשים צעירות, ולעזאזל האינטליגנציה.

זוגיות. ריצ'דייט, אתר רשמי
זוגיות/אתר רשמי, ריצ'דייט

גם נשים לא הפתיעו בשאלת הגיל, ונצמדו לסטיגמה של שוגר בייביס – הרוב המכריע של הנשים (92%) מחפשות גברים מעל גיל 35. 10% אפילו העדיפו גברים מעל גיל 55, 39% מעדיפות אותם בטווח של 46-55, ו-43% בטווח של 35-45. המסקנה ברורה: הנשים שרשומות באתר לא מעוניינות לצאת עם צעירים, אלא מעדיפות גבר מבוגר ומבוסס, שיכול לתת להן ביטחון כלכלי.

זוגיות. ריצ'דייט, אתר רשמי
זוגיות/אתר רשמי, ריצ'דייט

פמניסטיות שלא עושות חשבון

יחד עם כל הסטיגמות, הרוב המוחלט של הנשים הרשומות באתר (62%) מחשיבות את עצמן לפמיניסטיות. כיצד בדיוק מתיישבת התלות הכלכלית של אישה בגבר עם הגדרות הפמיניזם המסורתי? "כששאלנו לגבי הסתירה הזו את הנשים קיבלנו תשובות דומות מכולן: הרצון שלהן להיות עם גבר עשיר ולהסתמך עליו הוא בחירה מודעת ולא צורך חברתי שוביניסטי", מסביר יובל כץ, בעלים ומייסד האתר. "הן מגדירות את עצמן פמיניסטיות כי הן עושות מה שטוב להן ולא אכפת להן מה חושבים אחרים. זוהי בהחלט תפיסה מעניינת וחדשנית. במקביל, ניתן לראות כי 45% מהנשים לא מגדירות את עצמן כפמיניסטיות. לא מפריע להן ללכת נגד הזרם ולא להיות פוליטיקלי קורקט. אולי זה לא מתיישב עם הלוך הרוח השולט, אך בהחלט ניתן להעריך את הכנות והאומץ להודות בתפיסת עולמן".

ממצא נוסף שלא שובר שום סטיגמה הוא בתשובה לשאלה – איזה סוג קשר מחפשות הנשים לעומת מה שהגברים מוכנים להציע? 93% מהנשים העידו כי הן מחפשות בריצ'דייט קשר רציני או אפילו קשר שיוביל לחתונה. רק 7% מהנשים מחפשות קשרים מזדמנים למיניהם. שיעור הגברים שמחפשים קשר לא מחייב או סטוץ גבוה בהרבה – 42%, אבל החדשות הטובות הן שהרוב – 58% מחפשים קשר רציני.

כשהגברים נשאלו מה הם מציעים לנשים שהם יוצאים איתן, רק 5% ציינו שהם יעניקו יציבות לבת זוגתם. רובם (52%) הבטיחו להעניק אהבה, אבל בואו לא נשכח לשם מה התכנסנו – 42% העידו כי יעניקו לאישה את הפינוקים שהיא מצפה להם.

ולמרות שהם נמצאים באתר שאמור להפגיש בין ה"שוגר דדי" ל"גולד דיגרית", הרוב המוחלט של הגברים אינם אדישים לעובדה שנשים רוצות אותם בגלל הכסף. רק 6% העידו שלא אכפת להם מהעניין ו-34% אמרו שלא יצאו עם אישה שהיא גולד דיגרית - סוג של היתממות?

אז אהבה או כסף, יפה או חכמה? הסקר לא שבר אף סטיגמה לגבי התפיסה הרווחת של נישת הדייטינג המדוברת. העיקר שהיא תהיה יפה, קלילה, זורמת וכמה שיותר צעירה, והוא חייב להגיע מצויד בהמון כסף - ועם המראה והגיל כבר אפשר להסתדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully