וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים שוויץ מגביר את הפעילות השיווקית שלו בישראל

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

14.2.2017 / 8:51

הבנק השווייצרי היחיד בבעלות ישראלית פתח במהלך שיוקי בישראל הכולל אתר אינטרנט המכיל מידע רלוונטי ללקוחות פוטנציאליים. "זיהינו הזדמנות עסקית להגדלת הפעילות עם לקוחות ישראלים"

בנק הפועלים, פברואר 2012. שי אוקנין
בנק הפועלים, פברואר 2012/שי אוקנין

בנק הפועלים שווייץ, הבנק השוויצרי המשמעותי היחיד הנמצא בבעלות בנק ישראלי, משיק בימים אלה מהלך שיווקי מקיף הכולל גם השקה של אתר אינטרנט חדש, המכיל מידע עדכני ומפורט. להערכת בנק הפועלים שווייץ, יציאתם של בנקים ישראלים אחרים משוק הבנקאות השוויצרית מותירה בידי פועלים שווייץ הזדמנות עסקית למיצוי הפוטנציאל הגלום בלקוחות בנקאות פרטית ישראלים, שיש להם עניין לפזר את השקעותיהם ולהשקיע חלק מנכסיהם בחו"ל, תוך ניצול השירותים הייחודיים שמציע בנק הפועלים שווייץ ללקוחותיו.

קהל היעד העיקרי של מהלך השיווק הנוכחי הוא ישראלים, עולים חדשים, ולקוחות אירופיים בעלי עושר פיננסי של יותר ממיליון דולר. "בנק הפועלים שווייץ פועל זה יותר מ-40 שנה, ונשען על היציבות, המקצועיות והמסורת הבנקאית של שווייץ", אומרת אורית לרר, מנכ"לית הבנק. "הצעת הערך שלנו עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים בבנקים השוויצריים, והיא כוללת מגוון רחב של שירותים בנקאיים ומוצרי השקעה מסוגים שונים בשווקים הגלובאליים. אנו שמים דגש על יחס אישי ללקוחותינו: לכל אחד מלקוחות הבנקאות הפרטית שלנו מוצמד בנקאי אישי מנוסה, האמון על הקשבה מלאה, מכיר את פרופיל הלקוח, צרכיו והעדפותיו, מדבר את שפתו, ויוצר קשר הדוק עם הלקוח. הצוות שלנו מספק ללקוחות הבנקאות הפרטית שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר בעולם הבנקאות, וגישה להזדמנויות עסקיות ייחודיות".

לבנק הפועלים שווייץ יש סניפים בציריך ובלוכסמבורג, בהם מועסקים גם בנקאים דוברי עברית. לבנק יש חברה-בת בישראל, BHI GLOBAL INVESTMENT ADVISORY (ISRAEL) Ltd.)) , העוסקת במתן יעוץ השקעות ללקוחות בנקאות פרטית ישראליים. באתר האינטרנט החדש של הבנק, שכתובתו www.bhibank.ch, ניתן למצוא פרטים על מגוון השירותים הניתנים ע"י הבנק, ובהם ייעוץ השקעות, פתרונות מימון, מחקר, ופתרונות ייחודיים למנהלי תיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully