וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנטיינ'ס דיי: מה תרצו כמתנה ומה תקבלו?

14.2.2017 / 11:04

סקר שנערך בקרב 500 מחברי מועדון הצרכנות הייטקזון מצביע על הפערים בין המתנות הרצויות לכבוד חג האהבה למתנות אותן קונים אנשים בפועל. וכמה מוצאים הרוכשים על אהוב ליבם?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

חג האהבה אותו מציינים היום (שלישי) זוגות ברחבי העולם וגם בארץ, הוא עוד סיבה לבזבוזים. אז מה רובינו מצפים לקבל במתנה מאהוב/ת ליבנו ומה נקבל בפועל? ומה הסכום שנבזבז על החצי השני?

מסקר חדש שערכנו באמצעות מועדון הצרכנות של עובדי חברות ההייטק – הייטקזון, בקרב 500 גברים ונשים (בחלוקה שווה) שחוגגים וולנטיינז עולה שהמתנה הנחשקת ביום בקרב הנשים והגברים כאחד היא חופשה בחו"ל. אולם שיעור הרוכשים של מתנה כזו בפועל הוא הנמוך ביותר - 2.1% בלבד. המתנה שאנו הכי פחות מעוניינים לקבל ביום שכזה הוא פרחים ושוקולד (רק 6.8%), יחד עם זאת מדובר במתנה הנפוצה ביותר בקרב הרוכשים (17.5%). עוד מתנה נפוצה שאנו לא מעוניינים להסתפק בה היא ארוחה במסעדה – מתברר שאם לא מתלווה אליה מתנה נוספת, רובינו נשאר מאוכבים. כמו כן נשים היו רוצות לקבל יותר תכשיטים (11.2%) אבל בפועל מדובר במתנה הרבה פחות נפוצה.

רבים מאיתנו ישמחו לקבל גאדג'טים מאהובינו (13.4%) ואכן הרבה מאיתנו מקבלים – 18.3% מרוכשי המתנות הולכים בכיוון. עוד מתנות שבהן קיימת הלימה בין הרצון להיצע הוא ביגוד – כ-10% מעוניינים לקבל וכ-11% מעוניינים לתת, מסאג'ים וספא – כ-8% מעוניינים לקבל וכ-10% מעוניינים להעניק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קהל בוחן אביזר כאילו היה סמארטפון

גם בנושא המתנות האינטימיות קיימת הלימה מוחלטת, כ-5% מהנשאלים סיפרו כי הם אוהבים לקבל ולהעניק אביזרים לבני הזוג. מתברר שהיקף המכירות של פריטי המין עולה בוולנטיינז בשיעור של כ-300%. "הקהל בוחן היום את האביזר כאילו היה סמארטפון: הוא מגלה הבנה רבה יותר בפונקציות השונות ואינו מתבייש לשאול שאלות אישיות שקשורות להתאמת המוצר לצרכיו", מספר שגיא להט, מנכ"ל רשת סקס סטייל. "הדינמיקה בסיטואציית המכירה הרבה יותר משוחררת. בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית ביותר בהיקף רכישת אביזרי המין. הסרט והספר '50 גוונים של אפור' בהחלט נתן דחיפה ונתן לציבור את הלגיטימציה להרגיש טוב עם כמיהותיו המיניות ואת הרצון לממש אותן".

לתכשיטנים, בניגוד לימי הולדת או ימי נישואים, וולנטיינז הוא לא סיבה למסיבה אמיתית. "בוולנטיין רוכשים יותר עגילים ושרשראות עם יהלומים, תוך שילוב של אבנים קטנות ואבני חן שמוזילים את המוצר ביחס לרכישה של טבעת שמושלב בה יהלום יחסית גדול", מספר חרט, מנכ"ל חברת Diamond Factory העוסקת בייצור ושיווק תכשיטי יהלומים וטבעות אירוסין, "וגם הסכומים שהציבור מוציא נמוכים הרבה יותר, עד 500 שקלים, לעומת כמה אלפים במועדים האחרים. רוב הרוכשים הם גברים בגילאי 25-50, שקונים מתנה לבת זוג וכמעט תמיד הם מגיעים ברגע האחרון".

אז מה הסכום שתוציאו על השנה כדי לפנק את בני ובנות הזוג? מתברר שרוב הנשים יוציאו בין 100 ל-200 שקלים על המתנה לבן זוג, ואילו רוב הגברים ישקיעו יותר – בין 200 ל-300 שקלים. אחוז המזלזלים שיוציאו עד 100 שקלים ואחוז המפריזים מעל 500 שקלים זהה בשני המינים. ואילו אחוז הגברים שיפנקו ויוציאו מעל 600 שקלים גבוה פי ארבע מאחוז הנשים שיוציאו סכום דומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully