וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון משיקה ערכה לפיתוח יישומי IOT על הרשת הסלולרית

15.2.2017 / 12:34

החברה תספק ערכה מותאמת לחברות סטארט אפ שמפתחות פתרונות לאינטרנט של הדברים. בחרה מעריכים: 3,000 סטארט אפים יפעלו בתחום ה-IOT בתוך 3 שנים

רפואת העתיד. ShutterStock
רפואת העתיד/ShutterStock

אלפי חברות סטארט-אפ שייפתחו בישראל בשנים הקרובות צפויות לפתח מוצרים ושירותים מעולמות האינטרנט של הדברים – כך מעריכים בחברת פלאפון. בניסיון לתת מענה לחברות אלה השיקה החברה Pelephone IoT Starter Kit המיועד לחברות העוסקות בעולמות ה-IOT. "עד כה התייחסו לחברות אלה כמשתמשים מהשורה. פלאפון תספק להם נקודת התחלה ממוקדת במיוחד, אשר תסייע בקיצור זמני הפיתוח, ותחסוך זמן ומשאבים", כך אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון.

פלאפון מציינת כי השירות החדש מספק למפתחים בתחילת דרכם, העוסקים בעולמות התוכן של ה-IOT, את כל הכלים במקום אחד. כל מה שנדרש הוא לחבר את הערכה לרשת ולהתחיל לעבוד. הערכה כוללת קישוריות, גישה לרשת, חומרה, אבטחה, ופלטפורמה לפיתוח. כלי העזר והיישומים שיעמדו לרשות חברות סטארט-אפ יאפשרו להן לפתח רעיונות חדשים החל משלב התכנון, דרך שלב ייצור אבטיפוס ראשוני ועד המעבר לייצור. על פי תחזיות של חברת הייעוץ מקינזי שווי השוק הגלובלי של תחום ה-IOT צפוי לצמוח ל-620 מיליארד דולר עד 2025.

פלאפון בחרה ערכה של חברת Sierra Wireless העוסקת בתכנון, פיתוח וייצור של ציוד תקשורת וטכנולוגיות פורצות דרך בעולמות ה-IOT. הערכה מכילה מגוון פרוטוקולי תקשורת אלחוטיים באמצעות מודלים שונים המאפשרים לדבר עם מספר רב של חיישנים המספקים מידע על טמפרטורה, לחות, גובה מים, אקלים, מהירות הרוח, משקל, חיישן תנועה, חיישן מרחק, קורא אינפרה-אדום, קרן לייזר, חיבור למיקרופון Wi-Fi, GPS מצלמה ועוד.

הזמנת ערכת Pelephone IoT Starter Kit מתבצעת באמצעות רישום דיגיטלי באתר פלאפון בכתובת www.iot-israel.co.il. מחיר הערכה הוא 1,200 שקל, לא כולל מע"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully