וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הגיע לתת כבוד לבית הספר רימון?

רונית מטיאס

15.2.2017 / 13:17

היכן נפגשו הראל ויזל ורמי שביט, מי תרם לבית ספר רימון, מדוע התרגש נחשון קיוויתי

ידידי רימון

אודי אנג'ל, רמי שלמור, אדוה דדון, גלעד ואירינה שלמור. רונית מטיאס,
אודי אנג'ל, רמי שלמור, אדוה דדון, גלעד ואירינה שלמור/רונית מטיאס

באברהם הוסטל בתל-אביב נערך ערב התרמה לבית הספר למוסיקה רימון. בערב הושק חוג הידידים. המוזמנים נהנו מארוחת-ערב, ברכות והופעות של בוגרי רימון, ביניהם להקת ג'יין בורדו, דניאל סלומון, ותמיר קליסקי. הכנסות הערב קודש למלגות לסטודנטים ולפרויקטים קהילתיים ועסקיים, כמו פיתוח החממה הטכנולוגית-מוסיקלית שהקים רימון.

רוני קורל וענת לוין. רונית מטיאס,
רוני קורל וענת לוין/רונית מטיאס

במוסיקליים: יהודה עדר, נשיא רימון; משה סיני, מנכ"ל רימון; אודי אנג'ל, יו"ר הוועד המנהל; אירינה שלמור, יו"ר אגודת הידידים של בית הספר שזכתה לפירגון מהבעל רמי, הבת ירדן, הבן גלעד וארוסתו אדוה דדון שלקחו פסק זמן מהשידורים; רווית שבת פדלון מנהלת אגודת הידידים שבחרה בלוקיישן לאירוע כשטיילה באזור עם ביתה; דוריס ודני טוקטלי; יואב לימור; אהובה ושלמה ינאי; שירה ולני רקנאטי; אפרת דובדבני; סוניה מרמרי, מנהלת התקשורת ב"שסטוביץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוני אמיד וברוריה לקנר. רונית מטיאס,
רוני אמיד וברוריה לקנר/רונית מטיאס
משה סיני רות ואביב וסרמן, יהודה עדר. אופק חיים,
משה סיני רות ואביב וסרמן, יהודה עדר/אופק חיים
יפעת ואמיר חייק. רונית מטיאס,
יפעת ואמיר חייק/רונית מטיאס
רוית שבת פדלון ושלום. רונית מטיאס,
רוית שבת פדלון ושלום/רונית מטיאס

החריש

שלמה זהר אבי מאור ואיציק אברכהן. תמר מצפי,
שלמה זהר אבי מאור ואיציק אברכהן/תמר מצפי

חנן מור, יו"ר ומבעלי קבוצת הנדל"ן חנן מור, ואבי מאור, המנכ"ל, השיקו בחריש את MORE-מותג מרכזים מסחריים של הקבוצה. המוזמנים טסו ברחפנים, תצפתו על התקדמות הבניה, סיירו בשלושת מרכזי הקניות, צפו בסרטון הדמיה של המרכזים המסחריים, והאזינו למור שבמהלך נאומו זכה למטר מטבעות כסף מאימו פרידה שהסבירה שזה בשביל מזל, ברכה והצלחה.

במשיקים: איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, שסיפר כי שופרסל צפויה להשיק בחריש חנות דגל בגודל 4,000 מ, וגילה כי כילד שגדל במגדל העמק, חש גאווה לפתוח סניפים בצפון וגילה כי מידי בוקר בדרכו למשרדי החברה הוא עוקב אחרי כל בלוק שעולה לאוויר; הראל ויזל, מבעלי קבוצת פוקס, שסיפר על הקשר עם שירה-אשתו של חנן מור איתה עבד בעבר, שסייעה בהכנת תכניות המרכזים, וציין כי זו הפעם הראשונה שקיבל תכניות ולא היו לו הערות.

חגיגה במכתש

נחשון קויתי ורן קוניק. חן גלילי,
נחשון קויתי ורן קוניק/חן גלילי

נחשון קויתי, מבעלי קבוצת בסר, חנך אתמול את פרויקט מגדלי "בסר בורוכוב" והפארק שנבנה על מגרש המכתש. קבוצת בסר, שבנתה את מגדלי המגורים והפארק, הזמינה לחגיגה את תושבי השכונה וחברי מועצת העיר. רן קוניק ראש העיר הזכיר את הימים בהם כיהן כחבר אופוזיציה והיה בין המתנגדים להריסת מגרש הכדורגל ההיסטורי הידוע "המכתש" ולבניית מגדלי מגורים ופארק גדול למרגלותיו. קוניק אמר שהוא נרגש לחנוך את הפרויקט ואוהב את הפארק הגדול שנבנה לרווחת תושבי השכונה. קויתי סיפר כי הפארק משתרע על שטח של כ-7 דונם ומעניק חוויה מיוחדת שלא נראתה בגבעתיים לכל המשפחה, והפאה הירוקה והגדולה בלב שכונת המגורים-"גינת המכתש", שידרגה באופן משמעותי את איכות החיים.

היהלום שבכתר

יורם דבש, יריב לוין, שלמה אשד,  שמואל שניצר. אלעד גוטמן,
יורם דבש, יריב לוין, שלמה אשד, שמואל שניצר/אלעד גוטמן

הנהלת בורסת היהלומים ארחה באולם המסחר בבורסת היהלומים ברמת-גן, את ערב הגאלה לפתיחת שבוע היהלומים הבינלאומי. באירוע נחשף העתק מדויק של כתר הקיסרית קטרינה הגדולה שיצא לראשונה מחוץ לגבולות רוסיה, משובץ ב-4,936 יהלומים מלוטשים במשקל 398 קראט כל אחד, והוצגו יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים נדירים, ביניהם יהלום גלם ענק במשקל 200 קראט.

בנוצצים: יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים; שר התיירות יריב לוין שציין כי לתעשיית היהלומים תרומה עצומה למשק הישראלי ותרומה חשובה לעולם התיירות כי היהלומנים הם שגריריה של המדינה המביאים את פניה היפות של ישראל בעולם; אנדריי ז'רקוב, נשיא אלרוסה-חברת כריית היהלומים הגדולה בעולם שחצי מדברי ברכתו היו בעברית; ראובן קאופמן, נשיא בורסת היהלומים האמריקנית שאמר כי ז'רקוב "גנב" לו חלק מנאומו כי הוא חש בית בישראל.

נוטע תקווה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דימה קרויטר צבי נטע ואילנה קרטיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

צבי נטע, בעלים ומנכ"ל קבוצת מכשירי תנועה-נציגת מכוניות סוזוקי ומותג הצמיגים ברידג'סטון בישראל, חתם על הסכמי חסות בסך 350,000 שקל, עם הספורטאים האולימפיים דימה קרויטר ואילנה קרטיש, קרויטר המאומץ ע"י סוזוקי, וקרטיש המאומצת ע"י ברידג'סטון, הודו לנטע ואמרו כי הסכום יאפשר להם להתאמן בראש שקט למשחקים האולימפיים טוקיו 2020. ברידגסטון העולמית, תעניק חסות למשחקים האולימפיים בטוקיו, זו הפעם הראשונה שמותג וספונסר בינ"ל מאמץ ספורטאי ישראלי.

הרשת החברתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיא גודס אלי מזרחי ליאור רוזנפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן מכבי ת"א בכדורסל לשעבר גיא גודס ושותפיו, השיקו במלון הרודס תל-אביב את arcdb רשת חברתית-עסקית לענף הבנייה. גודס סיפר איך זיהו את הצורך ביצירת רשת חברתית שתחבר, תקשר ותייצר הזדמנויות עסקיות, למינוף העסק, ואמר שהם צופים שעד סוף 2017 יצטרפו ל- arcdb מיטב הכוחות בישראל. האדריכל ד"ר אלי מזרחי, משותפיו של גודס הבטיח לערוך במהלך השנה מפגשים וימי עיון, אלעד גרגיר, מנכ"ל arcdb, הציג את תכני המפגשים הבאים והמהלכים אותם מתכננת החברה במהלך השנה הקרובה.

גולברי מחממים

שלווה הסל, יפית גרינברג, ניצה גביש. רונית מטיאס,
שלווה הסל, יפית גרינברג, ניצה גביש/רונית מטיאס

האחים דוד, משה ויעקב גולברי חיממו השבוע את החורף כשהציגו את תצוגת אביב-קיץ 2017 של מותג גולברי. הפרזנטורית אסתי גינסבורג ו-45 דוגמניות צעדו על המסלול, ואחריהן עלתה להקת טיפקס. לירון ויצמן נטשה את האולפן של גיא פינס לטובת הנחיית האירוע ומי שנשאר רעב אחרי הקוקטייל, מצא נחמה בדוכן שווארמה שהוצב ביציאה מהאולם.

יפית גרינברג ואורן רווח. רונית מטיאס,
יפית גרינברג ואורן רווח/רונית מטיאס

באופנתיים: חני ויונה פוגל; אילנית ואבי לוי, מנכ"ל מליסרון; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר; עו"ד סמדר רינות נימרודי; ד"ר ציפי לנדאו וביתה יעל; עו"ד רונית סיטון זלקינד ובן זוגה עו"ד עופר צור; לימור גולדשטיין ורון אבידן, מנכ"ל עופר השקעות; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; אבי שומר, מבעלי צומת ספרים; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל; שמואל עטיה, מבעלי עטיה נכסים.; עדי וסי שפיגלמן שתפתח את התצוגה של ג'ון שאנל שזכתה בתואר המעצבת הבינלאומית ל-2016.

יוסי שפיגלמן. רונית מטיאס,
מיכל פרידמן, עדי וסי שפיגלמן/רונית מטיאס
משה רוזנבלום אבי לוי ורון אבידן. אסף לב,
משה רוזנבלום אבי לוי ורון אבידן/אסף לב

מעגלים

אסף וייס ורמי לוי. צילום - מעגלים,
אסף וייס ורמי לוי/צילום - מעגלים

במלון הרודס תל-אביב, נערך הערב השנתי לעמותת 'מעגלים' הפועלת בקרב בני-נוער בתיכונים בפריפריה. עמית סגל כתב ערוץ 2 סקר את הנעשה מאחורי הקלעים של הפוליטיקה בישראל ונידב פרטים פיקנטיים מהפרשיות האחרונות, אסף וייס, מנכ"ל העמותה, העניק לאיש העסקים רמי לוי את אות מעגלים למעורבות חברתית על פעילותו למען בני נוער.

במעגלים: אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים; שלמה גולדפרב מבנק לאומי; אבנר חי, מנכ"ל קבוצת אשל; רון גוטרמן, מנכ"ל סקיור פרמצבטיקה; אבישי בן-חיים, מנכ"ל רוטשטיין.

נאמנות הרב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצחק רייך והרב לאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יצחק רייך, מבעלי רשת בגיר, ארח בחנות הדגל של הרשת בבני-ברק, את הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית, שבא לרכוש חליפת פראק מסורתית לחתונת ביתו יעל. הקשר בין רייך ללאו, נוצר לפני כעשור, כשהרב לאו שכיהן כרב הראשי של מודיעין, הגיע לפתיחה, התקין מזוזות, ונשאר לקוח נאמן.

סבון מתוק

עודד גרנות ואורית מינה ברק. רונית מטיאס,
עודד גרנות ואורית מינה ברק/רונית מטיאס

אורית מינה ברק, מנהלת שיווק סבון ישראל, ועודד גרנות, סמנכ"ל המכירות, השיקו במעדניה של מסעדת ניטן תאי, את קולקציית ולנטיינס. ברק אמרה כי בקולקציה נגע ניחוח האהבה, והיא עטופה בהשראת קסם השוקולטייר הצרפתי והרומנטי, זו הסיבה שההשקה נערכה במעדניה וכללת סדנת שוקולד. בקולקציה 6 מוצרים במהדורה מוגבלת שנוצרו מתוך אמונה, מחשבה ורצון שהאדם האהוב עליך ירגיש עטוף באהבה בחודש האהבה.

כבשו את הפסגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוס ודנית ריינד/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנית ועמוס ריינד, מבעלי מרכז האופטיקה ריינד אופטיקס ב קריית-אונו, חזרו מטיפוס מאתגר על הר הקילימנג'רו, לאחר חצי שנה של הכנות השניים האפילו לפסגת ההר הגבוה ביותר באפריקה, ומתנשא לגובה של 5,895 מטרים.

בקטנה

+ רו"ח משה ליאון, מייסד משרד ראיית החשבון ליאון אורליצקי, פורש מהשותפות במשרד ומהעיסוק בראיית חשבון.

+חברת לומינרה דרם, הציגה פריצת דרך מדעית שהביאה לפיתוח הרמוניקה–חומר למילוי קמטים בעל יעילות ארוכת טווח ופחות תופעות לוואי. ד"ר דדי סגל, יו"ר החברה, אמר כי מרגש לראות חברה צעירה מלוד שקמה לפני פחות מ-5 שנים, והפכה בזמן קצר, לחברה מהמובילות בעולם, המתחרה מול ענקי פארמה בינלאומיים. ד"ר ליאת גולדשייד–זמירי, המנכ"לית, אמרה שאם היו מספר לה בתחילת הדרך שמחלקת המחקר והפיתוח של החברה תגיע לפריצות דרך מדעיות גדולות יותר מחברות ענק בינלאומיות, ושמפיצים מהעולם יתחרו ביניהם על שיווק המוצרים שנמכרים באירופה, במדינות חבר העמים לשעבר ובדרום אמריקה, היא הייתה חושבת שהוא לא בריא בנפשו.

+ איזי מוכתר, מנכ"ל אקספוז, קפץ לסט הצילומים של קמפיין בגדי ים וההלבשה התחתונה אקספוז, לברך את בר זומר, הפרזנטורית החדשה של המותג שהחליפה את שיר אלמליח. לזומר זה הקמפיין הראשון, ומוכתר סיפר לה על האסטרטגיה החדשה בחברה.

+חברת ש.ד.י אהרוני ובניו, המתמחה בייצור ועיצוב כחול לבן של ארונות אמבטיה בהתאמה אישית, השיקה בתערוכה עיצוב, סדרת ארונות לאמבטיה עמידים בפני מים, מחומרים ירוקים ידידותיים לסביבה. בין ההזמנות נרשמה הזמנה של כ-60 ארונות אמבט למלון בוטיק בגליל.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully