וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרועי תורג'מן מונה למנכ"ל אופטיקנה

19.2.2017 / 14:33

מאיר רסין, בעלי אופטיקנה שהודיע על המינוי יכהן כיו"ר החברה. תורג'מן: "אני מאושר לעמוד בראש החברה המובילה והחלוצה בתחום האופטיקה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קמפיין של רשת אופטיקנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מעביר את ניהול החברה לידיו של אלרועי תורג'מן, שידע להמשיך להוביל ולהצמיח את החברה כלידרית של שוק המשקפיים בישראל" כך אמר מאיר רסין, בעלים ויו"ר של אופטיקנה.

רשת האופטיקה אופטיקנה מונה כ-80 סניפים בפריסה ארצית ומעסיקה כ-550 עובדים. החברה פועלת בתחום האופטיקה משנת 1988 ובשנים האחרונות היא מוכרת ומשווקת גם מכשירי שמיעה.

אלרועי, בן 36, נשוי + 3, רואה חשבון ובעל תואר ראשון בכלכלה, החל את דרכו במשרד רואה החשבון קסלמן וקסלמן (PWC) ולאחר מכן, כאיש כספים בחברת דלתא גליל תעשיות. אלרועי החל לעבוד באופטיקנה כמנהל הכספים של הרשת לפני כארבע שנים, ובהמשך מונה לסמנכ"ל החברה.

"אני מאושר לעמוד בראש החברה המובילה והחלוצה בתחום האופטיקה", אמר תורג'מן. "שוק האופטיקה הוא אחד הדינמיים והמעניינים שיש, מכיוון שמדובר בשילוב של שוק בצמיחה, לצד חדשנות ומוצר אופנתי שנמצא בקדמת הבמה של בתי האופנה הגדולים בעולם. כמובילת שוק אופטיקנה תמשיך להקדיש את מירב המאמצים לשיפור המקצועיות ולהעניק לכל לקוח שירות מקצועי ותמורה הולמת. אני מודה למאיר רסין על ההזדמנות שנתן לי להוביל את החברה בתקופה מאתגרת שכזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully