וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה חושבים הלקוחות על העלאת המחירים בקופיקס

19.2.2017 / 15:12

התייקרות המוצרים ברשת ל-6 שקלים העלתה תהיות באשר למניעי מייסדה, אך לא צמצמה את זרם הלקוחות. "אני חוסכת 50 שקלים כל יום כשאני קונה כאן", אמרה אחת מהן. צפו

עריכה: ניר חן

למרות העלייה במחירי המוצרים של רשת קופיקס ל-6 שקלים, זרם הלקוחות לסניפים לא פסק. "זה עדיין המחיר הזול ביותר שניתן למצוא כאן. בתור אחת ששותה לפחות כוס קפה אחת לשעה אני חוסכת כ-50 שקל מדי יום כשאני קונה קפה בקופיקס ולא בבתי הקפה הסמוכים", כך אמרה בראיון לאולפן וואלה! NEWSנילי שעובדת בחנות הסמוכה לסניף בביאליק רמת גן.

"אני מצדיע לאבי כץ כאיש עסקים", אומר עמיקם, לקוח הרשת שהחליט להתייחס לתושייה של הבעלים. "הוא מוכר כ-200 אלף פריטים ביום. הוספת שקל אחד לכל פריט, הוסיפה לו רווח של 200 אלף שקל ליום בלי להתאמץ. האם הוא חושב עלינו הצרכנים? לא בטוח. רק על הכיס שלו".

אלעד יעקוביאן, בעלים של קפה "קופיסיקס" הממוקם בכניסה לבית חולים קפלן שברחובות, ומוכר קפה ב-6 שקלים כבר שלוש שנים, אמר בראיון: "אם נעשה חשבון פשוט נראה שכמעט בלתי אפשרי להרוויח ממכירת כוס קפה ב-5 שקלים.

בכל כוס קפה שנמכרת – עלות חומרי הגלם – 1.80 שקלים, עוד 1.50 שקלים הולכים לתשלומי המיסים למדינה – מע"מ, מס הכנסה וכדומה. לתוך הרווח של 1.70 שקל תכניסי את כל ההוצאות על תפעול העסק, כולל דמי שכירות, ארנונה, מים, חשמל ותשלום לעובדים. כל סניף של קופיקס חייב למכור לפחות 2,000 פריטים ביום כדי להרוויח. אני מצליח להתפרנס מהעסק שלי בעיקר בזכות העובדה שאני מפעיל אותו בעצמי".

העלייה במחירי המוצרים ברשת בתי הקפה הגיעה כחודשיים אחרי שהרשת "סופר קופיקס" בבעלות אבי כץ נסוגה מקונספט מכירת מוצרים במחיר אחיד של 5 שקלים. כיום מציעה החברה בסניפי הסופרמרקט שלה גם מוצרים במחיר של עד 36 שקלים בגודל מותאם. ברשת ציינו כי היא תמשיך למכור כ-800 מוצרים בסופר במחיר הישן – 5 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully