וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה בהכנסות שופרסל ב-2016; הרווח הנקי - 262 מיליון שקל

הלל קורן

22.2.2017 / 9:05

ברבעון הרביעי הסתכמו ההכנסות ב-2.9 מיליארד שקל, יציבות בהשוואה לרבעון הרביעי של 2015, בעוד הרווח הנקי רשם עלייה ל-96 מיליון שקל לעומת 77 מיליון שקל ברבעון הרביעי בשנה הקודמת

שופרסל דיל. שי מכלוף
שופרסל/שי מכלוף

שופרסל סיכמה הבוקר (ד') את הרבעון הרביעי של 2016 ואת השנה כולה, עם עלייה בהכנסות השנתיות ל-11.8 מיליארד שקל לעומת 11.5 מיליארד שקל ב-2015. בשורה התחתונה עלה הרווח הנקי של החברה ל-262 מיליון שקל, בהשווואה לרווח נקי של 153 מיליון שקל ב-2015. הרווח התפעולי רשם עלייה חדה ל-446 מיליון שקל.

ברבעון הרביעי הסתכמו ההכנסות ב-2.9 מיליארד שקל, יציבות בהשוואה לרבעון הרביעי של 2015, בעוד הרווח הנקי רשם עלייה ל-96 מיליון שקל לעומת 77 מיליון שקל ברבעון הרביעי בשנה הקודמת.

יו"ר הדירקטוריון ישראל ברמן והמנכ"ל איציק אברכהן ציינו עם פרסום הדוחות כי "במהלך שנת 2016 פעלה שופרסל ( 1,575 ) להמשך מיצובה כמובילת שוק קמעונאות המזון בישראל, תוך יישום תכניתה האסטרטגית לצמיחה באמצעות מספר מרכיבים מרכזיים. בתוך כך החברה העצימה את פעילותה בתחום הדיגיטל והמסחר המקוון (שופרסל אונליין) מתוך זיהוי ערוץ זה כערוץ צמיחה משמעותי של החברה.

"לצד זאת החברה ממשיכה בפעילותה לקידום תחום המותג הפרטי אשר מהווה כיום כבר למעלה מ- 20% מסך מכירות החברה ומהווה מותג מוכר ואהוב על ידי הצרכן הישראלי אשר מוכן להיפתח ולצרוך את מוצרי מותג זה אף בקטגוריות רגישות ושמרניות. שופרסל פועלת כל העת לבחינת מקורות צמיחה חדשים, מתוך מטרה להציע ללקוחותיה את המענה החדשני והרלוונטי ביותר לצרכיהם. בתוך כך, החברה מקדמת תחומי פעילות עסקיים חדשים אשר ירחיבו את מעגל השירותים והמוצרים שיוצעו לציבור הלקוחות. לצד זאת פעלה החברה גם השנה להתייעלות, לצמצום שטחי מסחר ולסגירת סניפים לא יעילים דבר שתורם לתוצאותיה העסקיות של החברה".

בדוחות השנתיים, במסגרת תקנה 21, דיווחה שופרסל כי עלות שכרו של אברכהן אשתקד הסתכמה ב-7.4 מיליון שקל, מתוכם 2.5 מיליון שקל בשכר, מענק בגין עמידה ביעדי החברה בסך של 2 מיליון שקל ואופציות בהיקף כולל של 2.9 מיליון שקל.

נוסיף כי בצמוד לדוחות הכספיים, דיווחה שופרסל כי הדירקטוריון אישר להנהלה להתחיל במו"מ מול המשביר לרכישת ניו פארם. על פי שופרסל, ולמיטב ידיעתה, ניו פארם מגלגלת מחזור שנתי של כ-700 מיליון שקל, אולם היא מדגישה כי בשלב זה טרם גובשו הבנות מול הצדדים ואין לתת אומדן באשר למחיר הסופי שישולם בעבור ניו פארם, אם וכאשר.

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully