וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: למי בישל עומר מילר ארוחות מלכים?

רונית מטיאס

22.2.2017 / 11:54

בכירי שסטוביץ יוצאים מהקופסה, הנהלת עזריאלי צועדת על השטיח האדום, משה רחימי מתכוונן על איטליה

יוצאים מהקופסה

עמיחי אלקלעי, עומר מילר, כרמית דרור. רונית מטיאס,
עמיחי אלקלעי, עומר מילר, כרמית דרור/רונית מטיאס

השף עומר מילר נצפה בשעת בוקר מוקדמת באזור אצטדיון בלומפילד. נרגיע ונאמר שמילר לא החל לשחק כדורגל הוא הגיע ל-COPULA - השקת קטניות ומוצרים חדשים בסדרת המותג הקולינארי "מאסטר שף". מילר בישל ארוחת שף מבוססת קטניות, לרגל השקת סדרת קטניות חדשה המיובאת מאיטליה בשילוב מוצרי הדגל של "מאסטר שף".

סתיו יואלי ועומר מילר. רונית מטיאס,
סתיו יואלי ועומר מילר/רונית מטיאס

סתיו יואלי, סמנכ"לית חטיבת המזון בקבוצה סיפרה כי חטיבת המזון בקבוצת שסטוביץ היא החטיבה הגדולה ביותר בקבוצה שהולכת ומתפתחת. יואלי סיפרה כי כשהחליטו בקבוצה שרוצים להיכנס לעולם האוכל חשבו מה חסר וכך נולד מותג מאסטר שף שהינו מנוע הצמיחה של שסטוביץ', כשבשנה החולפת נכנס ל-5 קטגוריות חדשות עם 23 מוצרים חדשים ביניהן עגבניות מאיטליה, קוסקוס ממרוקו, מיונז מהולנד ועוד, מהלכים שהפכו את שסטוביץ לספקית מוצרי הצריכה הצומחת ביותר בשנתיים האחרונות ברציפות.

"אנחנו שמחים שהיה לנו את החזון" אמרה על הסדרה. בנוסף לארוחת הבוקר והערב שהכים מילר בהבזק של רגע הוחלט להזמין 14 מתוך מאות אלפי גולשי עמוד הפייסבוק של שסטוביץ. מילר שאותגר לבשל גם ארוחת צהריים, לא נבהל, קפץ לרכוש נתח פילה, וארגן ארוחת צהריים גורמה. עמיחי אלקלעי, מנהל שיווק חטיבת מזון, וכרמית דרור, מנהלת תחום קולינריה ומותג מאסטר שף, הציגו את המוצרים החדשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שינה שלווה

שלמה זוהר, פאולה רוזנברג, אסנת רוזנברג. רונית מטיאס,
שלמה זוהר, פאולה רוזנברג, אסנת רוזנברג/רונית מטיאס

ורדינון מקבוצת נעמן-גרופ בבעלות איש העסקים מוטי בן-משה, השיקה ב-ARCO את קולקציית אביב-קיץ 2017 של אופנת הבית. אסנת רוזנברג, מנהלת חטיבת ורדינון, הציגה את הדגמים המובילים, שיהפכו כל חדר שינה למזמין יותר. פאולה רוזנברג נתנה טיפים לשינה טובה ודברה על הקשר בין תזונה, אורח חיים ושינה שלווה. רו"ח שלמה זוהר, יו"ר קבוצת נעמן גרופ; רז שוורץ, מ"מ המנכ"ל ; ושרון הרמתי, מנהלת שיווק ורדינון, האזינו והפנימו.

זמן אוסטרליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רינאלד אשילמן סידני קורפורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

רינאלד אשילמן, נשיא אומגה העולמי, ארח בתערוכת שעוני אומגה בבוטיק הדגל של אומגה באוסטרליה את דוגמנית העבר סינדי קרופורד. קרופורד פתחה ואמרה כי אומגה היא חברה לאנשים שאוהבים שעונים עם אהדה בלתי נלאית לנשים, והצהירה שהיא שמחה לחזור לאוסטרליה ולפגוש צוות המלווה את המותג 20 שנה וכאחת השגרירות הוותיקות, היא שמחה להיות חלק מהתערוכה ומצביון המותג. אשלימן אמר כי אומגה מעריצה נשים חזקות, מובילות הנתפסות בעולם כאייקון אופנה או קריירה וקרופורד מהווה סמל ודוגמא למותג. באירוע נחשף השעון החדש "אקווה טרה" לנשים עם מנגנון המתקדם בעולם כולל חידוש אנטי מגנטיות וקפיץ סיליקון, ולוח שעון עשוי אם הפנינה ובשיבוץ יהלומים.

אפריל בפברואר

משה רחימי וגולן נהרדעא. רונית מטיאס,
משה רחימי וגולן נהרדעא/רונית מטיאס

איש העסקים משה רחימי, מבעלי רשת האופנה "אפריל", השיק בחנות המותג ברחוב דיזינגוף בתל-אביב את קולקציית אביב-קיץ 2017 בעיצובו. רחימי הודיע על השקת קו מיוחד של שמלות כלה במחיר נגיש, כשהאסטרטגיה שלו, כשהקים את הרשת עם אחיו איציק לפני כ-25 שנה, היא לעצב קו שמלות ערב הוט-קוטור במחיר נגיש של 500 עד 1,500 שקלים, על-מנת לאפשר לכולן לקנות שמלות ערב ולא באלפי שקלים.

גולן נהרדעא, הפרסומאי המלווה את הרשת, גילה כי בימים אלה מתנהל מו"מ לפתיחת חנות אפריל באיטליה, וכי הקולקציה של אפריל מוצגת זו העונה השלישית בפרט-א-פורטה בפריס, קהל היעד הוא מנערות שהולכות למסיבות פרום, ועד נשים בעשור השישי לחייהן כשבארץ ניתן להשיגם בקניון הזהב בראשל"צ, קניון הסיטי באשדוד, עיר ימים בפולג ובנקודות מכירה ברחבי הארץ.

מקדמים תעשייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטף ורטהימר ואבי שמחון/מערכת וואלה!, צילום מסך

התעשיין סטף ורטהימר אירח את פרופ' אבי שמחון, ראש המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה ויועצו הכלכלי של ראש הממשלה בגן התעשייה בנצרת-ממוקדי התעסוקה והכלכלה המרכזיים באזור. ורטהימר הדגיש את החשיבות והצורך במתן הטבות במיסוי לעובדים, על-מנת לעודד צעירים להגיע מהמרכז לגליל ולגרום להם להישאר, וציין את הצורך ביצירת הכשרה טכנולוגית לעידוד יזמות בתחום התעשייה.

או-ג'קי

הלנה קצן, שיר אלמליח, ארנון תורן, צביקה רוזנטל. רונית מטיאס,
הלנה קצן, שיר אלמליח, ארנון תורן, צביקה רוזנטל/רונית מטיאס

שטיח אדום קיבל השבוע את פני הבאים לקניון עזריאלי ברמלה. הסיבה למסיבה פתיחת סניף שישי של רשת התכשיטים והשעונים, Jackie o. צביקה רוזנטל, מנכ"ל הקניון, קיבל את פני המוזמנים בחליפה ובנאומו המרגש סיפר כי הקניון שבניהולו חוגג שנתיים להיווסדו ואת אכלוסו המלא. צעדו על השטיח האדום ראש עיריית רמלה יואל לביא בכירי הנהלת קבוצת עזריאלי ביניהם יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי וארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, בכירי הנהלת סיטי טיים ביניהם הלנה קצן, בעלים ומנכ"ל קבוצת סיטי טיים, רן קאירי, משנה למנכ"ל סיטי טיים, ומיה מילצקי, סמנכ"לית שיווק קבוצת סיטי טיים והפרזנטורית שיר אלמליח.

קיץ במינכן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארז כהן ומוריץ קרוגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארז כהן, מבעלי דיוק אופטיקס, פתח את הקיץ בסדרת פגישות בתערוכת אופטי שנערכה מינכן, בין היתר עם מוריץ קרוגר, מבעלי מותג משקפי השמש מיקיטה קרוגר ציין שישראל הפכה לאחת המדינות המובילות בשוק משקפי הפרימיום, ובירך את כהן על שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים.

הבוגרות האופנתיות

מאיה זאנה מור סילבר עדי רונן. עדי כהן צדק,
מאיה זאנה מור סילבר עדי רונן/עדי כהן צדק

חן הרשקוביץ, מנהלת פיתוח וקשרי בוגרים של הבינתחומי, יזמה פורום בוגרות מקרב ארגון הבוגרים בבינתחומי הרצליה. את הערב בנושא "אופנה בעידן מתחדש", הנחתה מור סילבר, בוגרת הבינתחומי. ובמאזינות האופנתיות והמוכשרות נצפו יעל ויזל, מייסדת ומנכ"לית Zeekit; עדי רונן, בוגרת הבינתחומי ומקימת אתר האופנה Adika; מאיה זאנה, בוגרת הבינתחומי ובעלת משרד יחסי ציבור, את החלק הגברי סיפק אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר ויו"ר איגוד הפרסום.

אביב בפורים

מישל אדרי, ניקולה וורד, אביב בן יעקב.. לנס הפקות,
מישל אדרי, ניקולה וורד, אביב בן יעקב./לנס הפקות

אביב בן-יעקב, מנכ"ל ובעלים רשת סקארה, השיק קולקציית איפור ייעודית לפורים בסניף קניון הזהב ראשון לציון, בן-יעקב הודיע על צמיחת הרשת והתרחבות החנויות של מותג הקוסמטיקה SACARA לשנת 2016-17 .

כוכבי המדבר

יוסי בכר  אמי פלמור  רולנד כהן. יוסי אלוני,
יוסי בכר אמי פלמור רולנד כהן/יוסי אלוני

ישי זלמנוביץ, יו"ר קבוצת לייקרס החזקות, ערך בהילטון תל-אביב, ערב לעמותת 'כוכבי המדבר' הפועלת לפיתוח מנהיגות בקרב צעירים בני הקהילה הבדואית בישראל. יוסי בכר, יו"ר בנק דיסקונט הציג את פעילות כוכבי המדבר כפרויקט אסטרטגי ברמה הלאומית, ועו"ד אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים סיפרה על הביקור שערכה בעמותה ובקהילה הבדואית בנגב.

במאזינים: מיקול בנהמו, נציגת בנק CBH שוויץ בישראל; רות וסרמן לנדא, סמנכ"לית וראש מערך קשרי החוץ של השלטון המקומי בישראל; אלה אלקלעי 'סמנכ"לית פיתוח עסקי-בIBI; עמית מרום, מבעלי קבוצת מרום; יוני קרסו גולדשטיין, יו"ר קרסו נדל"ן; אבי ורטהיים, יו"ר אלוני-חץ.

הולכים על בטוח

דנה רוזנבליט מיכל ויצמן וילדיה יולי וליאו. רפי דלויה,
דנה רוזנבליט מיכל ויצמן וילדיה יולי וליאו/רפי דלויה

דנה רוזנבליט, בעלים ומנכ"ל משותף nimrod&more, קפצה לסט הצילומים של הקמפיין החדש של הרשת "בא לי לזוז" בהובלת מיכל (הקטנה) ויצמן וילדיה יולי וליאו. מטרת הקמפיין לעודד ילדים לעשות פעילות גופנית על-חשבון זמן מול המסך הדיגיטלי. ויצמן ורוזנבליט חלקו חוויות מתקופת הילדות שלהן וסיפרו שהן, בניגוד לילדים של היום, שיחקו כל היום מחוץ לבית בגומי, גולות וגוגאים. רוזנבליט סיפרה שהיא אוהדת שרופה של קבוצת הכדורגל הפועל תל-אביב וברוח הקמפיין התנדבה לקחת את הילדים של מיכל למשחק בשבת הקרובה.

בקטנה

+איש העסקים ג'ון סמרוי מפתח Mifold'-מושב ילדים מתקפל ונייד לרכב, הוזמן למרכז ''קוקון'' בהונג-קונג, להרצות בפני עשרות בעלי חברות סטארט-אפ על איך להצליח לגייס כסף מקרנות לתמיכה בחב' סטארט-אפ חדשות.

=שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס, וברק כהן, מנהל חטיבת ב.מ.וו בדלק מוטורס, השיקו את סדרת ב.מ.וו 5 החדשה, שנערכה סמוך להשקה העולמית. כהן, אמר כי הסדרה החדשה היא מכונית המנהלים המתקדמת בעולם.

+מנהלי מגזין התיירות והעסקים העולמיBusiness Destinations , התקשרו למירה אלטמן, מנכ"לית מרכז הקונגרסים הבינ"ל–בנייני האומה בירושלים, ובישרו לה שהחליטו לכלול את מרכז הקונגרסים בין עשרת המרכזים הטובים בעולם בכתבה שתתפרסם במגזין, לצד מרכזי קונגרסים בפורטוגל, הונג-קונג, שוויץ, פינלנד ועוד.

+במרכז לילדים בסיכון "בית חם" בחולון של אגודת "יד ביד" נחנך בית חם וצוינה תרומתה של קרן "גלנקור" לאגודת "יד ביד" ולבית החם בחולון בשם מנהלה הראשון של הקרן, מרדכי מבורך ז"ל. בחונכים: אילה רביב, נכדתו של עו"ד מרכדי מבורך ז"ל, מנהלה הראשון של קרן "גלנקור" שהיה פעיל חברתי; אורנה אלשיך, מנהלת קרן גלנקור; שלי חושן, מייסדת ונשיאת אגודת "יד ביד".

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully