וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על, מסיימת את תפקידה בחברה

23.2.2017 / 19:33

ינאי, שביקשה לסיים את תפקידה לאחר שש שנים, הובילה כמה תהליכים בולטים בחברה, בהם: פתיחת מותג הלואו קוסט UP, השקת הקו לבוסטון בארה"ב ושדרוג מערך הדיגיטל. מנכ"ל אל על דוד מימון: "צר לנו על החלטתה לפרוש אך אני משוכנע כי עוד נכונו לעינת אתגרים רבים"

מטוס דרימליינר בואינג 787 אל על. צילום: יח"צ בואינג,
ינאי הובילה שורת מהלכים באל על/צילום: יח"צ בואינג

עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על, ביקשה לסיים את עבודתה בחברה בתום שש שנים. היא תסיים תפקידה בעוד כמה חודשים. ינאי נכנסה לתפקיד בתחילת שנת 2011 ובמהלך השנים הובילה שורה ארוכה של מהלכים, הבולטים שבהם: השקת מחלקת תיירים פלוס, פתיחת מותג הלואו קוסט Up, השקת הקו לבוסטון בארה"ב וגיבוש ההיערכות השיווקית בחברה לקראת קליטת מטוסי הדרימליינר. בנוסף הובילה את שדרוג מערך הדיגיטל באל על והפיכת אתר האינטרנט לגורם משמעותי במכירות החברה. טרם הגעתה לאל על כיהנה במשך 11 שנים כמנהלת מחלקת השיווק בyes.

מנכ"ל אל על דוד מימון אמר: "ברצוני להודות לעינת על שנים ארוכות של מקצועיות במהלכן הצעידה את אגף השיווק של אל על בהצלחה רבה בפני מגוון עצום של אתגרים בלתי פוסקים. לצד גיבוש האסטרטגיה השיווקית של החברה, הצליחה עינת ליצור ממשק של שיתופי פעולה רבים הן בתוך החברה והן מחוצה לה. צר לנו על החלטה לפרוש אך אני משוכנע כי עוד נכונו לעינת אתגרים רבים".

ינאי מסרה: "במהלך שש השנים האחרונות הייתה עבורי אל על חלק בלתי נפרד אשר ליווה אותי בכל תחומי החיים. כעת ברצוני להמשיך קדימה אל עבר יעדים חדשים. אל על היא הכי בבית בעולם לא רק כסיסמא אלא כחלק אמתי מהחיים. אני גאה להיות חלק ממשפחה זו ורוצה להודות לדוד מימון ולהנהלת החברה על האמון הרב לאורך השנים".

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully