וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הגיע לרוץ במרתון תל אביב?

רונית מטיאס

26.2.2017 / 9:21

רצים ומתפנקים, אוכלים בשר, שותים יין, מאירים את הלילה, קונים בזול

המרתוניסטים

ורדית גונדטר וקריין קו. צילום רפי דלויה,
ורדית גונדטר וקריין קו/צילום רפי דלויה

הקהילה העסקית שהשתתפה במרתון סמסונג תל-אביב חגגה באירוע שהפיקה ליאת מוליוב, מבעלי אדידס, עם אוכל של שאול בן-אדרת, מיצי פירות טריים, מסאג'ים, נטלי דדון בעמדת ה-DJ ושלישיית מה קשור לקינוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טל ורמי שביט/מערכת וואלה!, צילום מסך

במתפנקים: אילנית ואבי לוי, יו"ר מליסרון; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב, טל ורמי שביט, מבעלי המשביר לצרכן; ניצה ויובל גביש, מנהל החטיבה העסקית בבנק דיסקונט; ג'יאני קונטי, סמנכ"ל כספים אזור המזרח התיכון, הודו ואפריקה אדידס העולמית; וראש העיר רון חולדאי וסגנו אסף זמיר שהתפנקו גם במתחם לאומי קרד, שהוכיחו שהמוטו לפנק, לפנק, לפנק חי וקיים, במתחם VIP, התפנקו לקוחות פרטיים ועסקיים עם עיסויים, DJ, בירות וכיבוד. ורדית גונדטר, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ושיווק בלאומי קארד שסיימה חצי מרתון ארחה את קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל-נותנת החסות הראשית למרתון; דניאל רי, מנהל עסקי חטיבת השיווק והמובייל; רן דנאי, מנכ"ל יוניון-מוטורס, יבואנית טויוטה; אלי פייגלין, סמנכ"ל שיווק אבן-קיסר; גיא לוי, מנכ"ל עונות וג'אמפ; יואב צוקר, מנכ"ל אוטונומיק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יובל וניצה גביש/מערכת וואלה!, צילום מסך

העתיד בטוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיונה דרמון, פרנסואה רובינה, הלן לה גאל, סטפן גינה, קובי ר/מערכת וואלה!, צילום מסך
seperator

בגלריה דובנוב הוכרזו זוכי תחרות הסטארטפים לטכנולוגיות בתחום הביטוח Insuretec\h. גדי תירוש ויואב צרויה, שותפים בקרן ההון סיכון JVP הכפילו את הפרס להשקעה של כ-2 מיליון דולר לזוכים - GetmeIns, העוסקת בחיזוי הונאות בביטוח ו-Seegnature, המספקת פתרון מבוסס ענן לעריכת וחתימת מסמכים ואימות זהות. למעלה מ–80 סטרטאפים נרשמו לתחרות הראשונה מסוגה בישראל שהובילו קרן JVP וענקית הביטוח AXA.

דורית סלינגר, הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, העניקה ללירי הלפרין, מנכ"לית הסטרטאפ Leo, את פרס חביב הקהל, הסטרטאפ Jones זכה בפרס הזדמנות להצטרף למרכז החדשנות של Kamet-זרוע ההשקעות שלAXA Strategic Venture מפריס.

בנוכחים: קובי רוזנגרטן, שותף מנהל בקרן JVP, אייל בן-סימון משנה מנכ"ל הפניקס; ד"ר נמרוד קוזלובסקי, שותף ב-HFN וב-JVP, רולי בר, שותף ב–HFN; עמית הראל, מנהל יחידת החדשנות בדלויט; סטפן גינה, מייסד ושותף מנהל ב-Kamet; פרנסואה רובינה, שותף מנהל AXA Strategic Ventures,; פז יצהר, אחראית פינטק בסטארטאפ ניישן סנטרל; ברק מלניק, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה ב-EARNIX; יאיר רביד, מנכ"ל Seegnature, יוג'ין גרינברג מנכ"ל GetmeIns, עומרי שטרן מנכ"ל Jones, אפרת בן-עמי מנכ"לית TrueNorth.

ויהי אור

מיכי סתר וגת נמיר חוטר ישי. צילום אלירן אביטל,
מיכי סתר וגת נמיר חוטר ישי/צילום אלירן אביטל

דורי, סטפי ותמיר קמחי, השיקו אולם תצוגה חדש של "דורי קמחי–תאורה אדריכלית", בנמל תל-אביב בהשקעה של למעלה מ-3 מיליון שקלים. משה ברון הפיק וטל חובש מבעלי פלפל פרודקשן והשף אביב משה האכילו.

סטפי ודורי קמחי מושיק גלאמין. צילום אלירן אביטל,
סטפי ודורי קמחי מושיק גלאמין/צילום אלירן אביטל

התמנגלו בין אולם התצוגה לאוהל המעוצב: מיכל נוף, סמנכ"לית שיווק ויה ארקדיה; יוספה זהבי, סמנכ"לית שיווק שיש אלוני; ערן שקד, מנכ"ל משותף סיטי בי אדריכלים; האדריכלים מיכאל אזולאי, יוסי פרידמן, יואב מסר, נסטור סנדבק, ליאורה ניב, אנג'לה לנצ'יאנו.

סיפור עם בשר

משה בובליל  וחיים כהן. דריו צ'קיני חיים כהן,
משה בובליל וחיים כהן/דריו צ'קיני חיים כהן

השף חיים כהן ארח במסעדת דיקסי שבבעלותו, את השף דריו צ'קיני "הקצב מטוסקנה" שהגיע לישראל להשקת הקו הקולינרי החדש של מלון קלאב-הוטל אילת בבעלות איש העסקים משה בובליל. צ'קיני וכהן בנו את התפריט שיוגש בחודש הבא לאורחים שיגיעו לפתיחת קלאב הוטל המחודש. צ'קיני הכין ארוחת גורמה לצד יינות יקב מדבר. צ'קיני הגיע לישראל עם אשתו ואחותו שביחד משמרים בטוסקנה מורשת משפחתית של 8 דורות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דריו צ'קיני חיים כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יין עתידי

ענת לוי וארז קומרובסקי. צילום רונית מטיאס,
ענת לוי וארז קומרובסקי/צילום רונית מטיאס

ענת לוי, מנכ"לית יקב הרי-גליל, השיקה בגלריה נור ביפו, על ארוחה גלילית של ארז קומרובסקי, מיתוג חדש בהתאמה לחזון היקב להפוך ליקב בר קיימא. הנראות החדשה באה לידי ביטוי בלוגו חדש, תוויות בקבוקים עם תקריבי אלמנטים מהטבע, ושפה תקשורתית כשהמסר-קרוב לטבע. לוי אמרה כי העתיד שלנו ושל הדורות הבאים טמון בידינו, וזאת לא קלישאה, "אנו נמצאים במקום ובזמן בו אנו יכולים להשפיע כדי לשפר את איכות חיינו וילדינו, מתוך תפיסה זאת, יקב הרי גליל לקח על עצמו אין ספור פרויקטים להובלת חזון הבר קיימא כדרך חיים ביקב, בכרמים ובסביבה החברתית".

שובר שוק

עמית פרמינגר, אדם זוארץ, סיון מדמוני, יוסי לגזיאל. לנס הפקות,
עמית פרמינגר, אדם זוארץ, סיון מדמוני, יוסי לגזיאל/לנס הפקות

עמית פרמינגר, מנהל מותג FOREVER21 ישראל, התרגש לגזור את הסרט בחנות הקונספט הראשונה שך מותג האופנה הבינלאומי FOREVER21 בקניון הזהב בראשל"צ, חנות קונספט ראשונה הזהה לחנויות FOREVER21 בה מוצעים בקומה השנייה פריטים במחיר של עד 40 שקלים.

מעלים מודעות

יצחק רייך,דפנה אזרזר ואפי אליסי. צילום ענת מוסברג,
יצחק רייך,דפנה אזרזר ואפי אליסי/צילום ענת מוסברג

יצחק רייך, מבעלי רשת BAGIR, הגיע לאירוע גאלה לילדים נכים במלון NYX תל-אביב, במטרה לעלות את המודעות לארגון הנכים בישראל המסייע לאנשים בעלי כל סוגי נכויות. ברכות, מתנות לילדים, ואסף אמדורסקי על הפסנתר.

מורחים ומעצימים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריאן ליידן מיכל גרא מרגליות ומרטין קופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

נייל סטודיו-רשת בתי ספר ללימוד מקצועות יופי הפועלת 25 שנה למימוש חזון העצמת נשים לעצמאות כלכלית, נרתמה למאבק שמובילה שדולת הנשים בישראל לצמצום פער השכר בין נשים וגברים ומשיקה ערכת מניקור שהכנסותיה לקידום המאבק. מיכל גרא-מרגליות, מנכ"לית השדולה אמרה כי פער השכר בין נשים וגברים בישראל מהווה בעיה חברתית שקיימת בכל ענפי המשק ונדרש שינוי מהותי. בריאן ליידן, מנכ"ל משותף נייל סטודיו, אמר כי הרשת חרטה על דיגלה את חזון העצמת נשים לעצמאות כלכלית, וחיזוק מאבק שדולת הנשים צריך לעמוד על סדר היום של כל אישה בישראל. לקראת יום האישה הבינלאומי שיחול בחודש הבא, תימכר ערכת מניקור ברשת "נייל סטודיו" ומכוני טיפוח, ב-32 שקלים–סכום המייצג את פער השכר הממוצע בין נשים וגברים בישראל 2017 העומד על 32%.

אשת חבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמי גורמן כהן יעל לבנטל שמי דניאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמיתות חבר פתחו את חגיגות יום האישה הבינלאומי במלון דן פנורמה. בתכנית: עו"ד רונית זיגלשטיין בסיפור אישי כיצד להפוך משבר להזדמנות, רון פרשט במופע על-חושי, יעל לבנטל וישראל קטורזה במופע סטנד-אפ אישי.

צרפתי דיגיטאלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלבי צרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האמן אלבי צרפתי יציג בשבוע העיצוב 2017 במילאנו 3 קולקציות חדשות ומהפכניות, כולל סדרת VAL הדיגיטלית המציגה סרטים ישירות מהנייד באמצעות אפליקציה לא רק סרטים שהוטמעו מראש. צרפתי אמר כי קו המוצרים הדיגיטליים מתכתב עם הדור של היום, יכולת יצירת הסדרה לנגן סרטים ישירות מהנייד הוא החיבור של העיצוב עם הטכנולוגיה של היום, ומאפשר תוך הקלקה על הנייד להחליף את האווירה בחלל.

מאזינים בהדיקות

שרית כהן,  גבריאל וימית חנני. צילום רונית מטיאס,
שרית כהן, גבריאל וימית חנני/צילום רונית מטיאס

גבריאל חנני, מנכ"ל פרומדיקס, השיק במסעדת מסה, מכשיר חדשני לעיצוב והידוק קו הלסת והסנטר באמצעות טכנולוגיית גלי-רדיו זעיר פולשני. חנני הציג את המכשיר ואמר כי כחברה בינלאומית הפועלת באירופה ובישראל, הם עושים רבות כדי להביא לארץ את המוצרים החדשניים ביותר והבולטים בתחום האסתטיקה והבטיח כי המכשיר החדש יחולל מהפכה בתחום הכירורגיה הפלסטית ויספק תוצאות יוצאות דופן, ללא צורך בהרדמה, חדר-ניתוח, צלקות והחלמה. ד"ר שרית כהן, מומחית לכירורגיה פלסטית, הדגימה את פעולתו ואמרה כי טכנולוגיית גלי רדיו זעיר פולשנית, היא בשורה משמעותית לתחום הצערת הפנים והצוואר.

בקטנה

+ משה גולברי, מנכ"ל רשת גולברי; דוד גולברי, נשיא החברה; ויעקב גולברי, המעצב הראשי, התייצבו בחצי גמר גביע המדינה של קבוצת הכדור-יד אס"א גולברי תל-אביב והפועל ראשון-לציון בדרייב אין תל-אביב. הגולברים העניקו לאימהות ולנשות השחקנים מתנה ליום המשפחה שחל היום, ודוד גולברי אמר שכחלק מחסות ראשית לקבוצה חשוב להיות מעורבים בפעילות השוטפת, להרים את המורל ולקיים פעילויות על-מנת להישאר בקשר תמידי.

+נאוה ברק, נשיאת עלם, הגיעה לחטיבת קלמן ברמת-השרון, הסבירה לתלמידים על יום ההתרמה השנתי לעמותות עלם, אל-סם, ילדים בסיכוי והמרכז לעיוור, וגילתה כי לפני למעלה מ-30 שנה, הייתה חלק מצוות המורים לאנגלית בבית הספר.

+ד"ר מייק אוונס, מייסד מוזיאון ידידי ישראל בירושלים, התרגש לארח את כוכבי ה-NFL-ליגת הפוטבול הלאומית וציין כי חשוב לבנות חברויות בין דתות ועמים כדי להתמודד עם השנאה בעולם.

+ עו"ד דנה יגור, שותפה במשרד עו"ד מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות'; יפעת לרנר, מנהלת מחלקה מקצועית תמריצים ממשלתיים ב-EY ישראל; ורו"ח גבי ויסמן, מנכ"ל אלטשולר שחם בנפיטס, הובילו את כנס "רשות החדשנות עם הפנים למחר". אבירם ז'ולטי, מנהל חטיבת תפעל ותמיכות ברשות החדשנות, דיבר על בשורות חדשניות להגדלת התמיכה בחברות נוספות ע"י מימון בדמות העמדת ערבויות לבנקים במקום מענקים כספיים, קידום הסבת כוח אדם לתחומי ההיי-טק והטבות מס לחברות רב-לאומיות ברישום הקניין הרוחני בישראל.

+במרכז מול 7 בשדרות, הושק סניף ברשת ניו-פארם 365, המשלים את תמהיל החנויות במתחם. רמי שביט הבעלים, ונפתלי שמשון יזם המרכז, גזרו את הסרט של מרכז הקניות הגדול באזור עוטף עזה, המשתרע על-פני 11,000 מ"ר.

+שר החוץ האלבני, דיטמיר בושטי, שהגיע לישראל על-מנת להרצות במרכז בגין, התאכסן במלון מצודת דוד בירושלים ונפגש את צחי הנגבי, השר לשיתוף פעולה אזורי ושר התקשורת, לפגישה דיסקרטית.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully