וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ביקשה: התייחסו לשירי האוהדים שלנו כקריאות גזעניות

היועץ המשפטי של הקבוצה מהבירה פנה לבקשת הבעלים אלי טביב להתאחדות ולמנהלת, וביקש להכיל את השירים "הנה היא עולה, הקבוצה הגזענית של המדינה", ו"שיישרף לכם הכפר" במערכת הענישה

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יוסי ציפקיס
אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
סוף לשירים? אלי טביב/יוסי ציפקיס

היועץ המשפטי של בית"ר ירושלים, עורך הדין רוני מוזסון, פנה היום (שני) לבקשתו של הבעלים אלי טביה למנהלת הליגה ולמחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל, בבקשה להתייחס לשירים השגורים בפי אוהדי הקבוצה כקריאות גזעניות. בבקשה ששוגרה, צוינו באופן ספציפי השירים: "הינה היא עולה הקבוצה הגזענית של המדינה" ו"שיישרף לכם הכפר", כאשר בקשת הקבוצה היא להכיל את השירים הללו למערכת הענישה של בית הדין.

מהקבוצה נמסר: "ישנם הורים רבים שהם וילדיהם אוהדי הקבוצה ואינם מגיעים לפקוד את משחקי הקבוצה בגלל שאינם מוכנים לשמוע ולקבל קריאות מעין אלו. בגלל הקריאות הללו הקבוצה תארח את משחק הבית הבא שלה במסגרת אירופית ללא קהל ואף המועדון נקנס ב-60 אלף אירו".

העונש אליו התייחסה בית"ר בהודעתה הוטל עליה בחודש אוגוסט האחרון על ידי אופ"א, כתוצאה מהקריאות הגזעניות שהשמיעו אוהדים של הקבוצה במשחק הביתי שנערך העונה מול ילגבה הלטבית. אופ"א הציבה נציג ביציע המזרחי במהלך המשחק והוא דיווח למשקיף בסיום על הקריאות הגזעניות דוגמת "שיישרף לכם הכפר" ועוד.

עוד בנושא

לא כזו טהורה: הזווית השגויה של הסרט 'טהורה לעד'
צפו בחגיגות של שחקני בית"ר ירושלים. שכטר: "עשינו ניצחון גדול"
דן איינבינדר: "חולם להניף גביע עם בית"ר ירושלים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully