וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאלי משיקה אתר מכירות עם משלוחים חינם

28.2.2017 / 11:50

האתר AZRIELI.COM המבוסס על הפלטפורמה של אתר buy2 ויציע למכירה מוצרים במגוון רחב של תחומים כמו: עולם הבית והגן, עולם הילדים והתינוקות, חשמל ואלקטרוניקה, פארם וביוטי, ספורט, תיירות ובקרוב יתווסף גם עולם האופנה

קניון עזריאלי, תל אביב. ShutterStock
קניון עזריאלי/ShutterStock

קבוצת עזריאלי הודיעה על השקת אתר השופינג החדש AZRIELI.COM. מדובר בשלב נוסף במהלך הדיגיטלי הרחב של קבוצת עזריאלי וכניסתה לתחום המסחר האלקטרוני ה-eCommerce המגיע לאחר השקת האפליקציה הייעודית לקבוצת קניוני עזריאלי AZRIELI APP.

AZRIELI.COM הוא אתר שופינג המבוסס על הפלטפורמה של אתר buy2 ויציע למכירה מוצרים במגוון רחב של תחומים כמו: עולם הבית והגן, עולם הילדים והתינוקות, חשמל ואלקטרוניקה, פארם וביוטי, ספורט, תיירות ובקרוב יתווסף גם עולם האופנה.

AZRIELI.COM יספק משלוחים חינם ברכישת המוצרים באתר. שירות המשלוחים חינם הינו בכפוף לתנאי המשלוחים המפורסמים באתר. בנוסף למשלוחים חינם, יספק AZRIELI.COM בחלק מהמוצרים משלוח מהיר של עד 24 שעות מרגע רכישת המוצר.

המערך הלוגיסטי שנבנה מאפשר לחברת AZRIELI.COM לנהל עבור המוכרים באתר את שרשרת האספקה של המוצר במטרה לספק ללקוחות שירות מתקדם. כפועל יוצא, החברה מאפשרת למוכרים באתר לקבל שירותים לוגיסטיים מלאים, החל מאחסון המוצרים, ליקוט המוצרים, אריזה ומשלוח עד לבית הלקוח באמצעות חברות הפצה שונות. מחסני החברה מנוהלים במקצועיות תוך שימוש במערכות המתקדמות ביותר בשוק בשיתוף פעולה עם חברת Cargo Amerford. בדרך זו AZRIELI.COM מספק את השירות המהיר והמיטבי לכל אורך תהליך הקנייה - מרגע ההזמנה ועד לקבלת המוצר.

כמו כן, AZRIELI.COM יציע פריסת תשלומים ללא ריבית ברכישת מוצרים ושירותים באתר בסכום של למעלה מ-150 שקלים. מספר התשלומים ישתנה בהתאם לסכומי העסקה ויגיע לפריסה של עד 36 תשלומים.

בחודשים הקרובים תושק הגרסה המורחבת של האתר שתכלול מתחם אופנה חדש הכולל את החנויות והרשתות הממוקמות בקניוני עזריאלי שיבואו לידי ביטוי ייחודי באתר, זאת בנוסף לאפליקציית AZRIELI APP, שתאפשר גם היא קניית מוצרים באתר החדש. יתרה מזאת, בחודשים הקרובים יושק באתר שירות נוסף שיאפשר ללקוחות האתר ליהנות משירות Pick Up בקניוני עזריאלי לצורכי איסוף הזמנות וביצוע החזרות והחלפות של מוצרים שירכשו באתר.

וואלה! NEWS
  • עוד באותו נושא:
  • עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully