וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הקימו חברות באיי הבתולה – והעלימו מאות מיליוני יורו

28.2.2017 / 13:23

האחים עזרא ואבי רגב חשודים כי העלימו הכנסות של 21 מיליון יורו ושל 18 מיליון יורו של שתי חברות בשליטתם המנוהלות מישראל, אך רשומות באיי הבתולה

אי סנט תומאס איי הבתולה האמריקניים. ShutterStock
איי הבתולה/ShutterStock

שני אחים חשודים כי לא דיווחו לרשויות המס על רווחים של מאות מיליוני שקלים שרשמו חברות הנמצאות בבעלותם ורשומות במקלטי מס. השניים נחקרו ביחידת פקיד שומה חקירות ת"א נעצרו ושוחררו בערבות בבית משפט השלום בתל אביב יפו, בראשותה של השופטת אפרת בוסני.

החקירה בעניינם של השניים החלה בעקבות מידע שהגיע למשרד פקיד שומה ת"א 3 ולמשרד פקיד שומה חקירות ת"א. על פי החשד לשני האחים, עזרא רגב ואבי ורצברג רגב, יש חברות העוסקות בסחר ותיווך סחורות בשווקים בינלאומיים תחת השמות "Oz Group Limited" שהוקמה באיי הבתולה (BVI), ו-"E.M.A Trading", שהוקמה באי מאן (Isle Of Man). על פי החשד, השניים שולטים בחברות המנוהלות מישראל, אך בכל דיווחי האחים למס הכנסה נעדרו דיווחים על חברות אלה. מהדוחות של חברת "OZ", שהוקמה ב-2006, עולה כי בשנים 2012-2013 בלבד העלימה החברה מרשות המסים מחזורים של כ-18 מיליון יורו ושל 21 מיליון יורו בהתאמה.

במסגרת החקירה נגד האחים נערכו חיפושים בביתם של החשודים ובמשרדי החברות שבבעלותם ונתפס חומר הקשור לחברות בהם כספת שהכילה מאות אלפי שקלים. כמו כן, נגבו עדויות מרואה החשבון המייצג את החברות, מנהלת הכספים, עובדים נוספים בחברה, וכן חשודה נוספת בתיק שאישרה כי העבירה לחשודים כספים לא מדווחים לארץ.

מעדויות העובדים עולה כי הפעילות העסקית של החברות מתבצעת מישראל באמצעות חברה ישראלית בשם "רשת", כשהעובדים הסוגרים את העסקות הם ישראלים העובדים מתל אביב, אולם כל המחזור העסקי נמצא בחברה הזרה "OZ" ולא מדווח לרשות המסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully