וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה לייצוגית: מסעדת פרונטו גבתה 18% מע"מ - שנתיים אחרי שהוא ירד

בבקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה על ידי לקוח נגד מסעדת פרונטו בבעלות השף דויד פרנקל נטען כי הלקוחות חויבו ב-18% מע"מ גם אחרי שהמס ירד ל-17% בשנת 2015. בעלי המסעדה: "מדובר בתקלה בת שבועיים בלבד, הלקוחות לא נפגעו"

פרונטו. נמרוד סונדרס
מסעדת פרונטו/נמרוד סונדרס

שנה אחרי התקרית המביכה עם נוחי דנקנר נתקל השף דוד פרנקל בלקוח לא מרוצה אחר. השבוע הוגשה בבית המשפט לשלום בתל אביב בקשה לתביעה יצוגית נגד מסעדת "פרונטו" שבבעלותו בטענה כי גבתה מלקוחות 18% מע"מ בעוד שהמס ירד ל-17% לפני כשנה וחצי באוקטובר 2015.

בתביעה שהגיש הלקוח אמיר טלמור (עו"ד במקצועו) מראשון לציון באמצעות עורכי דין רועי ביטון ונופר טל, נטען כי הוא נוהג לאכול במסעדה מפעם לפעם, וכי הבחין לאחרונה כי הלקוחות במסעדה מחויבים ב-18% מע"מ. הלקוח אף צירף לבקשת התביעה חשבונית מהתאריך 17.02 על סך 369 שקלים מתוכם 18% 56.29 שקלים תשלום המע"מ.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשבונית מפרונטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבקשה לאישור התביעה הוצגה קבוצת תובעים – כל הלקוחות שהמסעדה גבתה מהם מע"מ בשיעור 18% החל מיום 1.10.15 ועד למועד הגשת התובענה הייצוגית לאחר שאושרה. בבקשה לא צוין סכום התביעה מכיוון שלא ניתן להעריך את היקף ההכנסות של המסעדה בתקופה זו.

ממסעדת פרונטו נמסר כי אחרי בירור עם חברת הקופות מדובר בתקלה טכנית בהדפסה מאחת הקופות של הספק, אשר החלה ב-7 בפברואר 2017 וטופלה באופן מיידי. "חשוב לציין - לקוחותינו לא נפגעו בשום אופן והמסעדה שילמה את המע"מ על-פי חוק. המע"מ מגולם במחירי המנות המצוינים בתפריט. המחיר הסופי בחשבון כולל אך ורק את סך המנות שהוזמנו, ללא כל תוספת שהיא. אצלנו לא התקבלה הודעה אודות תביעה ייצוגית, ואנו מודים על כך שמערכת 'וואלה' הסבה את תשומת ליבנו לנושא"

אז תקלה תמימה שנמשכה מספר ימים או מעשה רשלנות ותרמית כפי שהוצג בבקשה לתביעה ייצוגית? בית המשפט יחליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully