וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בטרה: במקום ליטר חלב – הקרטון מולא בשוקו

קרטונים של ליטר חלב עם 3% שומן מולאו בטעות במשקה שוקו תקין. לקוחות מוזמנים להחליף את המוצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלב טרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת טרה הודיעה על תקלה בקרטוני חלב בתכולה של ליטר וזאת עקב מילוים בתכולה שונה: שוקו. "מחלבת טרה מבקשת לעדכן את ציבור הצרכנים כי בקרטונים בודדים של חלב 1 ליטר, מפוסטר על מהומגן 3% שומן בכשרות מהדרין, מולא בטעות משקה שוקו תקין", נמסר בהודעת החברה.

מהחברה נמסר כי צרכנים שברשותם מוצרים אלה, מוזמנים לפנות למוקד שירות הצרכנים במספר 1800-777-333, לצורך החלפתם. החברה עדכנה את שירות המזון במשרד הבריאות, והיא מתנצלת בפני הלקוחות על אי הנעימות".

התקלה התגלתה על ידי סטודנטיות בבאר שבע שרכשו כמה קרטוני חלב טרה במבצע בסופרמרקט וגילו שמדובר בשוקו.

איך הגיע השוקו לקרטון חלב? ככל הנראה מדובר בטעות אנוש, אותה המכונה שמבצעת מילוי של חלב מבצעת גם את המילוי של שוקו. יתכן וכמה קרטוני החלב לא הוחלפו בקרטוני הנכונים, מולאו בשוקו ויצאו לשוק בתור קרטוני חלב לכל דבר.

התקלה של טרה באה לאחר שתנובה הודיעה לפני שבועיים, 22 בפברואר, כי קיים חשש להימצאות שאריות פלסטיק במספר קטן של כדי יוגורט 3 ליטר, 3%, 4% ו-6.5% שומן בשל תקלה באריזה. ככל הנראה מדובר במספר קטן של אריזות - פחות מחצי אחוז.

טרה, שנוסדה ב-1942, נרכשה ב-2004 על ידי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, זכיינית קוקה קולה בישראל, והחל מ-2007 היא כוללת גם את הפעילות של "משק צוריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully