וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסק נקלע לקשיים? תכנית ההבראה שתסייע לפתור את הבעיה

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

5.3.2017 / 7:32

ההצלחה במגזר הפרטי עוברת למגזר העסקי, ובנק הפועלים מרחיב את פרויקט "פועלים להבראה" שבמסגרתו הוא מסייע לבעלי עסקים קטנים בכך שהוא פועל יחד איתם למצוא פתרונות עסקיים ולנהל טוב יותר את הצד הפיננסי של העסק

צילום מסך

בשנתיים האחרונות טופלו עשרות אלפי לקוחות של בנק הפועלים במסגרת תכנית "פועלים להבראה", דבר שהוביל לירידה גדולה של כ-50 אחוז במספר החשבונות הפרטיים המועברים לגבייה. במסגרת אותו הפרויקט מרחיב הבנק את פעילות הפרויקט למגזר העסקים הקטנים כדי לסייע להם לייצב את חשבונותיהם ולעזור להם למצוא פתרונות עסקיים ראויים.

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS מפרטת דנה יגרמן, מנהלת האשראי הקמעונאי בבנק הפועלים, על שינוי הגישה - מגישת "החוב במרכז'" לגישת "הלקוח במרכז". לפי יגרמן, "יצרנו סגמנטציה ללקוחות, כל לקוח מקבל פתרון המותאם לו לפי הנתונים בחשבון. גילינו שאם נבוא בגישה חיובית נמצא פתרון יחד, אנחנו מנסים להקשיב ללקוח ולמצוא את הפתרון שמותאם לו".

הטיפול בלקוח פרטי שונה מטיפול בלקוח עסקי, ועתה הבנק מנסה לתרגם את ההצלחה מהמגזר הפרטי להצלחה במגזר העסקי. מדובר בשינוי גדול עבור לא מעט בעלי עסקים, אשר מתקשים לנהל את עסקיהם בצורה יעילה או נקלעים לבעיות תקציביות שעלולות לאיים על פרנסתם, ולכן "פועלים בהבראה" הוא נדבך נוסף וחשוב כחלק מהסיוע של הבנק ללקוחותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully