וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנאפצ'ט: ההנפקה הצליחה, המניה מזנקת ב-45 אחוז

2.3.2017 / 18:57

חברת סנאפ, המחזיקה באתר האינטרנט הפופולארי, הונפקה במחיר 17 דולר למניה, ועם פתיחת המסחר קפצו עליה הקונים והזניקו אותה לכמעט 25 דולר. במשרדים בווניס, קליפורניה, ההנפקה התקבלה בתשואות. בינתיים, נחשפו מיילים המעידים כי סנאפצ'אט דחקה לפינה איגוד נגד נשק

פתיחת המסחר של סנאפ-סנאפצ'ט בבורסה. AP
אנחת רווחה. פתיחת המסחר בסנאפ/AP

חברת האינטרנט סנאפ, המחזיקה את האתר הפופולרי סנאפצ'ט החלה להיסחר היום (חמישי) בבורסה בניו יורק, לאחר שאתמול הונפקה במחיר של 17 דולר למניה, עם פתיחת המסחר היא קפצה ל-24 דולר ונכון לשעות אלה עומדת על מחיר של כמעט 25 דולר למניה - זינוק הקרוב ל-50 אחוז.

סנאפ שחררה לציבור 200 מיליון מניות בשווי 17 דולר המניה, והן נחטפו עם פתיחת המסחר, מה שהפך את ההנפקה של החברה מלוס אנג'לס למוצלחת. המייסדים אוואן שפיגל ורוברט מרפי ימשיכו להחזיק במרבית המניות. במשרדים בווניס, קליפורניה, נרשמו תשואות רמות עם פתיחת המסחר.

פתיחת המסחר של סנאפ-סנאפצ'ט בבורסה. AP
הדריכות ניכרה וגם ההקלה/AP

ובינתיים, כדי להצדיק את שווי השוק הגבוה, סנאפצ'ט תצטרך להתחיל למכור שטחי פרסום. ברשת נרשמה לאחרונה ביקורת נגד החברה, לאחר שנחשפה ב"סחיטה" (חוקית) של ארגון למען בטיחות בנשק.

בארצות הברית פועלים ארגוני צדקה הנלחמים ב-NRA, המעודדת נשיאת נשק. ה-NRA הציעה לסנאפצ'ט לרכוש שטחי פרסום בשווי 150 אלף דולר. מאחר שסנאפצ'ט לא מעוניינת בדימוי שלילי, היא פנתה לאחד הארגונים, "אווריטאון" ו"ביקשה" ממנו לקנות את שטחי הפרסום הללו כדי לא למכור אותם ל-NRA.

תכתובת מיילים אגרסיבית מ-2016 שנחשפה, מעידה כי רוב סליטרמן, איש מכירות בכיר של סנאפצ'ט, עורר עניין אצל הארגון. "יש לנו שלוש משבצות פנויות", כתב, "וה-NRA מעוניינים". באווריטאון לא זרמו והחליטו להפנות עורף לעסקה.

  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully