וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות מזהיר: גופים מטעים ברשת בנוגע ל"זכויות רפואיות"

מבטיחים לסייע לכם לקבל את מלוא הזכויות הרפואיות שלכם? משרד הבריאות מזהיר מפני פרסומים מטעים של "הזכויות שלי מימוש זכויות רפואיות" ושל "פסגה - מימוש זכויות רפואיות"

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

"הטעייה חמורה של הציבור בכל הקשור לזכאות לגמלת ניידות", כך עולה מהודעת משרד הבריאות המתייחסת לפרסומים שעלו באינטרנט על ידי שני גופים: "הזכויות שלי - מימוש זכויות רפואיות" או "פסגה - מימוש זכויות רפואיות" מרח' ההסתדרות 78 חיפה.

בפוסטים של "פסגה - מימוש זכויות רפואיות", נכתב, "אם רופא המליץ לך על החלפת ברך או שעברת ניתוח החלפת ברך, מגיע לך לקבל קצבה ממשרד הבריאות". במשרד הבריאות מבהירים כי אמירה זו אינה נכונה ומדגישים כי קצבת ניידות אינה "קצבה המגיעה ממשרד הבריאות" אלא אחת מהקצבאות של המוסד לביטוח לאומי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מימוש זכויות. משרד הבריאות, צילום מסך
המודעה/צילום מסך, משרד הבריאות

"'המלצת רופא על החלפת ברך' בפני עצמה אינה מביאה לזכות לקבלת קצבת ניידות", מבהירים במשרד הבריאות ומציינים כי. "קריטריונים לקצבה אינם 'המלצת רופא על החלפת ברך', אלא מגבלות שמצבן מוברר רק בבדיקת אורתופד בוועדה רפואית לקביעת מוגבלות בניידות".

כמו כן מבהירים במשרד הבריאות כי גם "החלפת ברך" אינה מביאה בפני עצמה לזכות לקבל קצבת ניידות. "הזכאות לקצבת ניידות נקבעת על ידי הוועדה לקביעת מוגבלות בניידות. קיימת מגבלת גיל עליון (67 שנים) שבו קיימת זכות להיבדק בפעם הראשונה בוועדת ניידות", כותב המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully