וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממריצים? הטרנד החדש הוא דווקא משקאות מרגיעים

האביב כבר כאן, והגיעה השעה שלכם להתחדש. בדקנו עבורכם כמה מהמוצרים החדשים והחדשניים שהגיעו לישראל. תתחדשו כבר אמרנו?

המשקאות המרגיעים הגיעו לישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגידו לנו באיזה מצב רוח אתם רוצים להיות ונגיד לכם מה לשתות. אחרי שהמשקאות הממריצים הם כבר מזמן חלק מהנוף הישראלי, קבלו את המשקה TRANQUINI שיוצר קטגוריית משקאות חדשה בשוק - משקאות מרגיעים. על פי המפרסם, המשקה מבוססי תה ירוק, ניתן לצרוך אותו בכל שעות היממה, והוא מכיל רכיבים טבעיים, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל ומכיל סוכר מהפרי – פרוקטוז.

ההמלצה שלנו: בדיוק כפי שהמשקאות הממריצים לא משפיעים באותה מידה על אנשים שונים – חלק רגישים אליהם יותר וחלק פחות, כך גם המשקאות המרגיעים – עד שלא תנסו לא תדעו באיזה קטגוריה אתם נמצאים. האם יש יתרון למשקה על פני תה ירוק רגיל? אולי בקיץ כשהוא יוצא צונן מהמקרר. הטעם נחמד, האריזה מאוד מזכירה את המשקאות הממריצים, ואולי יש בזה מן היוקרה.

מחיר: 7-9 שקל

ניתן להשיג ב ברשתות הנוחות המובילות, בדיוטי פרי- ג'יימס ריצ'רדסון, בפיצוציות ובקיוסקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

המגבת שחייבים לדבר עליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד שהתנסינו במגבות של המותג החדש גם אנחנו שאלנו את עצמנו, מה כבר ניתן לחדש במגבת? מדובר במגבת איכותית, עבה ועוטפת, שניתן להשיג במחיר שפוי, לשם שינוי. מותג מגבות היוקרה 'אלכסנדר' הושק בישראל לפני כשישה חודשים. בשלב זה המכירות נעשות בחנות אונליין ישירות לצרכנים. המותג נוצר על ידי נכדו של אלכסנדר סשה הגין, ממייסדי תעשיית הטקסטיל בישראל, אולם המגבות לא מיוצרות בישראל.

מחיר מבצע – 130 שקלים במקום 165 למגבת גדולה

ניתן להשיג: באתר www.alexandertowels.com

תמ"ל על בסיס חלב עזים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשקט בשקט מבלי ששמתם לב, תרכובת מזון חדשה לתינוקות נכנסה לרשתות השיווק בארץ. מדובר בתמ"ל על בסיס חלב עזים Kabrita מתוצרת חברת Hyproca Nutrition בהולנד – חברה בת של תשלובת החלב Ausnutria Hyproca, המייצרת תמ"ל ומזון לתינוקות מזה 75 שנים ומשווקת מאז 1938 למיליוני תינוקות בעולם.

על פי המפרסם, kabrita עומד בכל דרישות משרד הבריאות בישראל ובסטנדרים בינ"ל מחמירים מכיל הרכב תזונה מתקדם והעשרות תזונתיות חשובות, על פי המחקרים וההנחיות המעודכנים ביותר בתחום תזונת התינוקות ובהתאמה לשלבי ההתפתחות של הרך הנולד. לקבריטה אמון ובטחון רב באיכות מוצריה ולכן היא מציעה 100% החזר כספי במידה ונמצאה אי התאמה של התמ"ל לתינוק. עוד מציעה החברה כפית 30cc בכל אריזה - מדוייק וחסכני, ומהווה יתרון גדול להורים, שכן היא מאפשרת מדידה מדוייקת יותר ומניעת בזבוז של התמ"ל.

למוצר כשרות בהשגחת רבנות הולנד ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

המלצה שלנו: התניסינו בשלב 3 של התמ"ל לילד בן שנה וחצי, שלא הרגיש הבדל בטעם ולגם ממנו בשקיקה. אז אם אתם מאמינים בסגולותיו המיוחדות של חלב העזים, זו הבשורה בשבילכם, אבל קחו בחשבון שהמחיר בהתאם – מדובר בתמ"ל יקר יחסית.

מחיר: המחיר המוצע לצרכן - 85-89 שקל
בנוסף ממשיכה Kabrita למכור את מוצריה דרך אתר החברה במחיר של 85 שקל

ניתן להשיג: רשות השיווק, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים.

פח חיתולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים רגילים לא היינו ממליצים כאן על פח ייעודי לחיתולים - הרי מדובר במפגע ריחני במיוחד באמצע החדר, אולם חוק השקיות החדש משבש את מנגנוני ההשלכה של החיתולים המלוכלכים, ואולי הפח החדש והמשודרג של "טומי טיפי" מדגם sangenic הוא הפתרון. אם בשנות חייו הראשונות של התינוק אנו משתמשים בלא פחות מ- 5,000 חיתולים, אותם אנו נוהגים לזרוק לפח עטופים בשקית מהסופר, תחשבו כמה שקיות נוכל לחסוך?

על פי המפרסם, לפח מנגנון חדש לדחיסת החיתול, באופן שמונע לגמרי דליפת ריח בחדר, ללא מגע יד כלל. החיתולים המלוכלכים נאטמים בשקית אנטי בקטריאלית המונעת פיזור חיידקים וריחות בחדר, ומאפשרת שמירה על אויר צלול. תפעול הפח פשוט עם ידית לסיבוב קסטת אחסון החיתולים, כך שאין כלל מגע יד עם הניילון דרכו עובר החיתול. כל קסטה מכילה ניילון לכ- 120 חיתולים והפח יכול להכיל עד 28 חיתולים מלוכלכים. כשהפח מתמלא, יוצאות השקיות בשרשור ארוך.

המלצה שלנו: אם השקיות מהסופר באמת יצאו מהלקסיקון ומהארון שמתחת לכיור שלכם, ואתם צריכים פתרון (ולא, לרוץ ולזרוק את החיתול לפח שמחוץ לבית בכל פעם זה לא הפתרון) הפח הזה הוא בשבילכם.

מחיר: 159.9 שקל

ניתן להשיג ברשתות הפארם, ברשתות למוצרי תינוקות וברשתות השיווק. היבואן חברת "הנסיך הקטן"

עגלת סיטי פרמייר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג העגלות "בייבי ג'וגר" מוכר בעיקר בזכות פטנט "קוויק פולד" לקיפול מהיר ונוח שבא עם מחיר נוח לא פחות. אולם החברה החליטה להתרחב גם לתחום עגלות יוקרתיות וטרנדיות יותר והשיקה את העגלה החדשה "סיטי פרימייר".

אז מה חדש בעגלה שלא היה בדגם הישן? עיקר החידוש הוא היכולת של הטיולון להתהפך למצב דו כיווני כשהתינוק עם הפנים להורים והפוך. כמו כן, הוסיפו לדגם משענת רגליים מתכווננת.

מאפיינים נוספים: מעצור יד, גגון תלת שלבי להצללה מקסימאלית עם מגן מקרינה 50UV+, גלגלים אחוריים גדולים לנסיעה חלקה וקלילה בכל מקום, ידית טלסקופית וסל תחתון ענק. מגיעה בבדים משודרגים בצבעים כחול אינדיגו, אפור גרניט וחום טופי.

החסרונות? משקל העגלה 12.9 קילו בלי אמבטיה – לא כבד מדי, אבל גם לא קל במיוחד. וכמובן המחיר, העגלה יקרה בהרבה מהדגם הישן והטוב של סיטי מיני.

מחיר: עריסה וטיולון: 3,950 שקל, טיולון בלבד (מאושר מגיל 6 חודשים): 2,590 שקל.

ניתן להשיג ברשתות לציוד תינוקות

טרנד הבריאות המבורך פוקד גם את המוצרים שלא נכללים בקטגוריית בריאות. חברות רבות מפחיתות שומן וסוכר במוצרים, אספנו כמה מהבולטים ביותר

בצק עלים מופחת שומן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעדנות משיקה בצק עלים מופחת שומן, המכיל 1/3 פחות מכמות השומן וכ-20% פחות קלוריות מבצק עלים רגיל.

שוקולד פרה מופחת סוכר

בימים הקרובים תוצמד למוצרי השוקולד של עלית (שוקולד פרה) מדבקה של "מתכון משופר". השינוי במתכון מתייחס להפחתה של 8.5% מכלל הסוכר במוצר, שעומד כעת על 53 גרם. השינוי נובע כחלק ממהלכי שיפור המתכונים אותם מבצעת שטראוס כל הזמן ומטרת העדכון היא להסביר מראש את המשמעות של שיפור זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Nature valley מציגה טעמים חדשים לצ'ואי, חטיף דגנים במרקם הרך, עם 30% פחות סוכר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully