וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר בשפל - הקניות גואות: זינוק חד בנחיתת חבילות בפברואר

הירידה בשער הדולר וחג הפורים המתקרב שלחו את הישראלים לאתרי האינטרנט. על פי נתוני דואר ישראל הגיעו במהלך חודש פברואר 3.5 טון חבילות לישראל

דואר ישראל. דואר ישראל,
חבילות בדואר/דואר ישראל

הירידה המתמשכת בשער הדולר מאז ינואר 2017 מדאיגה אולי את היצואנים אבל נראה כי צרכנים רבים דווקא מרוצים מהמגמה הזו. מנתוני חברת דואר ישראל עולה כי במהלך חודש פברואר חל גידול של 15% בכמות החבילות שנחתו בישראל מול התקופה המקבילה אשתקד, עם כ-3.5 מיליון חבילות במשקל כולל של כ-560 טון. בחברה מעריכים גם העיתוי של חג הפורים הקרב סייע לגידול בהזמנות – במהלך החודש נחתו בישראל גם עשרות אלפי תחפושות ואביזרים לחג, כאשר 55% מתוכן הגיע מסין.

חיים מזעקי, סמנכ"ל התפעול בדואר ישראל אמר כי "הציבור הרחב הבין שכוח הקניה שלו באתרים בינלאומיים גדל בעקבות הירידה המתמשכת בשער הדולר מאז תחילת השנה, ולכן נמשיך ונראה גידול בהיקפי ההזמנות מחו"ל כל עוד שער הדולר יהיה נמוך וגם שער האירו שירד אף הוא משמעותית לאחרונה. כיום תהליך ההזמנה מחו"ל פשוט ונוח, והוא מאפשר לציבור הרחב לחסוך עלויות רבות ולהוריד את יוקר המחיה. השנה גם ראינו יותר הזמנות של תחפושות מחו"ל לעומת שנים קודמות, ויצאנו בשיתוף פעולה עם ענק הסחר המקוון הסיני עלי אקספרס לשילוח מהיר של התחפושות".

עוד נמסר מדואר ישראל כי בשנה האחרונה חנכה החברה למעלה מ-320 מרכזי מסירת חבילות ברחבי הארץ, הפועלים בשעות פעילות מורחבות, זאת בנוסף ל-700 יחידות הדואר הקיימות. בנוסף נשלחים מסרונים ללקוחות (שמספר הטלפון שלהם מופיע על גבי החבילה) כשחבילתם מגיעה לסניף, הוארכו שעות פעילות של מאות סניפים ברחבי הארץ עד השעה שמונה בערב, שלוש פעמים בשבוע ותושבי גוש דן יכולים להזמין את החבילה מסניף הדואר אליהם הביתה, באמצעות שליח של חברת gett. במקביל, נערכת החברה להמשך יישום הרפורמה לשיפור השירות, ובחודשים הקרובים ייפתח בית מיון מקוון לחבילות שיאפשר מיון ומסירה מהירה עוד יותר של החבילות המגיעות מחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully