וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מוכרים בגדים למען החיים

רונית מטיאס

8.3.2017 / 8:54

ג'קטים מעוצבים, צלחות על הקירות, נשים ללא בגדים, חוגגים רק לנשים

השונה החדש

רחלי מרגן ,סינגה, רינה בן יהודה ורינה עידן. ניר פקין
רחלי מרגן ,סינגה, רינה בן יהודה ורינה עידן/ניר פקין

במסעדת טאטי בגבעתיים נערך קוקטייל ומכירה פומבית שהכנסותיה לעמותת קו לחיים הנותנת מענה לילדים הסובלים מנכויות מורכבות ותסמונות נדירות. במכירה שהנחתה אורנה דץ, נמכרו ג'קטים שעיצבו נטלי דדון, טהוניה רובל, שגית רביבו, לי לוי, ג'ני צ'רוואני, טל טלמון ומור סילבר, תחת הסלוגן "השונה הוא החם החדש" להעלאת המודעות לקבלת השונה. באירוע נאספו 24 אלף שקלים.

דליה מנטבר, לאה ז'בנר, ענת זרמתי טאטי. רונית מטיאס,
דליה מנטבר, לאה ז'בנר, ענת זרמתי טאטי/רונית מטיאס

במשיקים: חלי מרגן, בעלת מותג האופנה Suncoo Paris שיזמה את המכירה; רינה בן-יהודה, בעלת מגזין "מגזינה שהקדישה את שער גיליון פברואר לפרויקט; שחר כחלון, מבעלי מתחם האירועים "גאיה"; מפיקת האירועים סינגה והאמנית רייצ'ל ויצמן שקנו כל אחת ג'קט ותרמו אותו חזרה לעמותה; הניה נור, מבעלי קבוצת נור; הנד"לניסטית הדסה פתאל; יעל רב-הון, מנכ"לית אבוט; סמדר נימרודי, יו"ר מלונות הכשרת הישוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יעל רב הון, רונית רינדר, סמדר נימרודי. רונית מטיאס,
יעל רב הון, רונית רינדר, סמדר נימרודי/רונית מטיאס

פוקר פייס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רזי קפלינסקי אלי אלעזר ואבי שומר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלי אלעזר, משחקני הפוקר המפורסמים והמצליחים בעולם, השיק בצומת ספרים בדיזינגוף סנטר את ספרו "אגדת פוקר", המספר את סיפור חייו, וחושף את מאחורי הקלעים של עולם הפוקר. אלעזר הביא להשקה שולחן פוקר, עליו חתם למוזמנים ונתן טיפים מקצועיים לשחקנים החובבים.

גדולה מהחיים

לירון פאנן, תמי ואבי גרייניק, נילי קויפמן אפלטון. רונית מטיאס,
לירון פאנן, תמי ואבי גרייניק, נילי קויפמן אפלטון/רונית מטיאס

הסטייליסטית והאוצרת גאלה רחמילביץ', בשיתוף הצלמת פזית עוז השיקו במתחם שרונה את REAL AS I AM תערוכה שנפתחה לרגל יום האישה הבינלאומי, ועוסקת בנשים מובילות ועוצמתיות שהורידו לכבוד הצילומים את המסכות והבגדים ונהנו ממי שהן, כמו שהן, בלי להסתתר או להתנצל. בדברי הפתיחה קראה רחמילביץ' לנשים בכל הגילאים, הגבהים, והמשקלים, לקום כל בוקר, להביט במראה ולהיות מרוצות ממה שהן רואות. המוזמנים נהנו מתותים, שמפניה ומהצילומים שצולמו ברגישות רבה.

לירון פאנן, תמי ואבי גרייניק, נילי קויפמן אפלטון. רונית מטיאס,
נעמה בליצקי, פזית עוז , גיל גזית וגאלה רחמיליביץ/רונית מטיאס

באמנותיים: שרון פנאן שפרגנה לביתה לירון פאנן, סוכנת שחקנים שנחשבת לאחת הנשים החזקות בעולם הכדורסל; הפרסומאית אליקה מרחב שפירגנה לביתה השחקנית רוני מרחבי; תמי ואבי גרייניק שפרגנו לנילי אחותה של תמי; גיל גזית, מנכ"ל שרונה.

לירון ושרון פאנן. רונית מטיאס,
לירון ושרון פאנן/רונית מטיאס
רוני ואליקה מרחבי. רונית מטיאס,
רוני ואליקה מרחבי/רונית מטיאס

מתעדכנים

אורן רינגלר, שירה פאינאס בירנבאום, רון שפרינצק. ארז עוזייר,
אורן רינגלר, שירה פאינאס בירנבאום, רון שפרינצק/ארז עוזייר

באירוע Envision שיזמה מיקרוסופט ב"אבניו", קבלו שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט, ולוי הלוי, סמנכ"ל הטכנולוגיות בבנק דיסקונט, מחמאות על שיתוף הפעולה שהם מקיימים במסגרת הטרנספורמציה הדיגיטלית של הבנק. אורן רינגלר, ישראלי מבכירי מיקרוסופט העולמית ומנהל מוצר הDynamics 365 סקר את השימוש בכלי הפרודוקטיביות של החברה ונתן עצות ליישום בחברות שלהם. אבי יוקטן, סמנכ"ל השירות באיקאה ישראל, הסביר על הקשר בין ריהוט משרדי ל-אופיס, וחנה רדו סגנית יו"ר מקאן הדגישה את חשיבות הטכנולוגיה בעסק חברתי במדבר.

נאבקים

אשר שמואלי אבי ניסקורן ואורי בן שי.. ניצן גינת,
אשר שמואלי אבי ניסקורן ואורי בן שי./ניצן גינת

ביקור של אבי ניסקורן יו"ר ההסתדרות במפעל קימברלי קלארק בנהריה הניב תוצאות חיוביות - הסכם קיבוצי חדש עם העובדים והבטחה של ניסקורן להצטרף למאבק נגד ההחלטה על סגירת אזור התעשייה נהריה. אורי בן-שי, מנכ"ל קימברלי קלארק ברך על ההסכם והודה לניסקורן על השותפות והתמיכה במאבק המשותף נגד סגירת אזור התעשייה בנהריה.

לטינו באר-שבע

אלון שגיא, ג'וליאנו אלטבילה יוספה כספי. אלעד גוטמן,
אלון שגיא, ג'וליאנו אלטבילה יוספה כספי/אלעד גוטמן

דוד מטלון, מנכ"ל אלוני, חגג באווירה לטינית את פתיחת אולם התצוגה החדש בבאר-שבע והשקת קולקציות חדשות. האדריכל יובל סמואלוב עיצב את אולם התצוגה שחולק ל-36 תאים בהם מוצגים המותגים המייבאים ומשווקים בלעדית על-ידי אלוני. באולם הושקעו 2.5 מיליון שקל . להקת אטרף הופיעה והשף יקיר מסרטי הכין אוכל סובב עולם. דוד מטלון, מנכ"ל אלוני אמר לפני האירוע כי פתיחת אולם התצוגה בבאר-שבע הינה חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, שנועד לחזק ולמצב את מעמדה של אלוני כחברה מובילה בעיצוב.

גולף במוזיאון

רביב ברוקמאייר רוחלה בראון ואפי רוזנהויז. לנס הפקות,
רביב ברוקמאייר רוחלה בראון ואפי רוזנהויז/לנס הפקות

צלחות על הקירות, זוג במיטה ודוגמנים בפוזת פריז, קבלו את מוזמני קבוצת גולף שהגיעו למוזיאון רמת-גן, אפי רוזנהויז יו"ר דירקטוריון קבוצת גולף, ורביב ברוקרמאייר, המנכ"ל השיקו את קולקציית אביב קיץ 2017 של גולף אופנה, גולף & קידס וגולף & קו במייצג שהוביל מוטי רייפ, בקונספט BE YOURSELF רוזנהויז וברוקרמאייר, שהגיעו מעולם השיווק האוכל והקמעונאות, התרגשו לראות את קולקציית הצלחות מעטרת קיר שלם במוזיאון. אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל; פאר נדיר, מנהל נכסים מניבים בקנדה ישראל הסתובבו בין החדרים שנבנו במוזיאון .

צבע טרי

פז גלינסקי, אודי דהאן, יפעת גוריון, דיוויד קוורי ואלון ספן. לנה זפסקי,
פז גלינסקי, אודי דהאן, יפעת גוריון, דיוויד קוורי ואלון ספן/לנה זפסקי

לקראת יריד האמנות "צבע טרי 9" שיתקיים ב-28.3-1.4 במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל-אביב, ארח שגריר בריטניה דיוויד קוורי, אירוע במהלכו נחשפו פרויקטים בינלאומיים שישתתפו ביריד שיתרחב ביחס לשנה שעברה, עם נציגויות מ-17 מדינות.

באמנותיים: יפעת גוריון, יזמית ואוצרת ראשית יריד "צבע טרי"; פז גלינסקי, שותפה במיזם, ומבעלי "פאזה"; ד"ר אודי דהאן, מנכ"לUBS Wealth Management Israel אסף זמיר, ממלא מקום וסגן ראש העיר תל אביב-יפו.

טבעי להם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לירון שניידר עידו מגל נועה הירש/מערכת וואלה!, צילום מסך

עידו מגל, מבעלי מותג הקוסמטיקה הטבעי והאורגני "לבידו", ערך יום פינוק לכבוד יום האישה הבינלאומי במרכז המבקרים של המותג בזיכרון-יעקב . מגל העביר לנשים סדנא לרקיחת בשמים והרצה על ארומתרפיה. לירון שניידר המנכ"לית ונעה הירש מנהלת השיווק, לא ויתרו והתפנקו.

מסיבת בריכה

בת שבע בובליל אתי רוטר גבי רוטר ולינה קסטרו. אביב חופי,
בת שבע בובליל אתי רוטר גבי רוטר ולינה קסטרו/אביב חופי

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים קסטרו פתחו את הקיץ בבריכת השחייה במגדל נאם בפארק צמרת בתל-אביב, עם קולקציית בגדי הים של קסטרו "גורדון ביץ'" וקולקציית בגדי הים שעוצבה בשת"פ עם גדעון אוברזון.

באופנתיים: אריאל רוטר, רון רוטר סמנכ"ל כספים קסטרו; ישראלה שטיר, מבעלי קבוצת שטיר ובתה רוני, אלונה ברקת, נוני מלכא, ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, הפרסומאי זיו קורן, יורם אלטמן, מבעלי גרויטי; אמיר תמרי, יו"ר מועצת המנהלים של קסטרו; ורד גרינבוים.

המצטיינים

אופיר ליבר , דניאל אקטע ויואב צפיר. אלעד גוטמן,
אופיר ליבר , דניאל אקטע ויואב צפיר/אלעד גוטמן

יואב צפיר שנבחר לביים את הקמפיין של רהיטי דורון המקדם מצוינות אצל ילדים, ראיין את הילדים על התחום בו הם מצטיינים, אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון סיפר כי אחד הקשיים היה לרכז את הילדים ליום צילומים אחד. כל ילד צולם בחדר שעוצב ואובזר בהשראתו.

והפרחים לסנדרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלעד לוי סנדרה רינגלר ודניאל רחום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים מפעילת רשת תכשיטי אימפרס, קפץ לבקר את סנדרה רינגלר שעיצבה קו תכשיטי יהלומים, על סט הצילומים עם זר פרחים ענק, אחרי שעה הגיע זר נוסף מבעלה משה שגב שצרף מכתב "אני המעריץ מספר 1 ומקווה שתעצבי תכשיטים גם לגברים וצירף שני כרטיסי טיסה לפריז לכבוד יום הולדתה.

בקטנה

דינה שלו, נשיאת ומבעלי חברת "הגלידות של פלדמן", דרור אשל, המנכ"ל ושי שלו, מהבעלים ומנהל השיווק, פתחו עונה ב.ךAGO בראשון לציון. אשל הציג את האסטרטגיה לשנה הקרובה ושלו הציג את המוצרים והלהיטים לקיץ 2017.

+ בנק מזרחי טפחות השיק את פעילות "נפגשים במזרחי טפחות" המתקיימת זו השנה החמישית, בראש כל חודש רענן שקד וקובי אריאלי, דנו בשאלה מה היא ישראליות עבורם.

+גלית סגל מנכ"לית קניון G כפר סבא וגילה אשרת יו"ר ויצו ישראל פתחו לכבוד יום האישה הבינלאומי, את התערוכה "שוויון–בדרך שלך" תערוכת איורים דיגיטליים של 23 נשים מובילות בציבוריות הישראלית, ההכנסות לויצו ישראל התומכת בקידום נשים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully