וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

H&M HOME נוחתים בקניוני עזריאלי עם קולקציה אביבית ומרגשת

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת עזריאלי

13.3.2017 / 9:29

רגע לפני פסח עם ישראל נכנס לטרפת הקניות כדי לעשות סדר בבית. H&M HOME פותחים שתי חנויות בקניוני עזריאלי, והקולקציה החדשה שנחתה זה עתה תקפיץ לכם כל פינה אנמית בבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקנית חדשה במגרש של חנויות לעיצוב הבית בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לשמחתם של רבים הרשת השבדית לעיצוב הבית H&M HOME מגיעה ארצה ופותחת שתי חנויות בשלב הראשון. האחת קניון עזריאלי ראשונים שבראשון לציון והשנייה בקניון עזריאלי בתל אביב. אלו יפתחו לקהל הרחב ב-16 למרץ ויצטרפו לרשימה המתארכת של עשרות חנויות המותג אשר מפוזרות בעולם.

קולקציית אביב 2017 של רשת חנויות השבדית לעיצוב הבית מבוססת על חמישה אלמנטים דומיננטיים מהטבע. H&M HOME המציעה כלי בית ודקורציה משלבת בפריטים החדשים מוטיבים השאובים מהאוויר, רוח, אש אדמה ומים. כמו כן, בקולקציה החדשה שילוב הרמוני ומשובב של גוונים חמים המאפיינים את העולם הטרופי והדפסים מרעננים לצד שימוש בחומרים טבעיים, בגוונים בהירים כגון ורוד בהיר ואפרפר.

H&M הום בקניוני עזריאלי. עזריאלי, הנס מוריץ,
תמהיל מגוון כל פרטי דקורציה ומוצרי נוי/עזריאלי, הנס מוריץ

"אקזוטיות והרמוניה" הן שתי המגמות המרכזיות בקולקציה העונה. מקור ההשראה העיקרי הוא ארצות טרופיות. זוהי מגמה לוהטת המתפרצת בצבעים ובביטויים עזים, לצד המגמה החזקה של תחושת השלמות והרוגע עם עיטורים בעלי נגיעה פילוסופית בהשפעה יפנית וסגנון סקנדינבי," אומרת אוולינה קרבייב זודרברג, ראש מחלקת העיצוב של H&M HOMEהמכתיבה את קו העיצוב של אחד המותגים הנרכשים והאהובים על לקוחות רבים ברחבי העולם.

מתוך אותה קולקציה עשירה וססגונית, הפריטים האהובים על אוולינה רבים ובכל זאת, יש לה בחירות שמהוות מעין "רבי מכר" של המותג השבדי. "יש הרבה פריטים שאני אוהבת" כלשונה של אוולינה, "כמו למשל כיסויי הכריות עם הדוגמה הכחולה, פמוטי הנרות המקסימים בצורת ציפורים והסלים הקלועים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עולם שלם של פתרונות עיצוביים לילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרמוניה

פלטה צבעונית: הפריטים שעוצבו בהשראת "הרמוניה" מאופיינים בעיקר בגוונים חמים וניטרליים כשהוורוד מאובק וירוק, הם שנותנים את הטון. דגש עיצובי נוסף העונה מתייחס לשילובי גוון על גוון של אותו צבע עם טוויסטים קלים. כדי להעניק לסביבת המגורים את התחושה ההרמונית המודרנית, מומלץ להלביש את החדר כולו באותם גוונים, למשל ורוד, אפור או כחול.

חומרים: המרקמים והטקסטורות נחשבים לדומיננטיים בקולקציה החדשה. החומרים שלמעשה מאפשרים את המראה המבוקש מגיעים מהטבע וביניהם, ניתן למצוא את העץ, הזכוכית, קש קלוע ומשטחים שונים שעשויים קרמיקה וזכוכית בגימור מט.

מטיבים ויזואליים: אותיות בגרפיקה עדינה, הדפסים במראה קליל וצורות מעוגלות.

אווירה: שלווה ורגועה בהשפעת האוויר והרוח. תחושה של סביבה מינימליסטית אך רכה ויחד עם זאת כוללת טוויסטים שוברי שגרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרי טקסטיל מעודכנים בצבעים שלווים ומרגיעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקזוטיות

פלטה צבעונית: בפריטים שזכו למראה "אקזוטי" הצבעים מלאי חיים וחמים עם דגש על גווני הצהוב החמים, גווני ירוק אקזוטיים ומגון רחב של כחולים. האש, האדמה והמים הם שנותנים את הטון העיצובי באביב 2017.

חומרים: בשל השפעות של מלאכת יד אותנטית, בין הפריטים שעוצבו בהשראת ה"אקזוטיקה" ניתן להשיג סלים קלועים שחוברים למראה, המגיעים בצורות ובגוונים שונים.

מוטיבים ויזואליים: ציפורים ועלים אקזוטיים המוסיפים נגיעה משועשעת לאווירה הטרופית של הקולקציה.

אווירה: אקזוטית, חמה ותוססת ומלאה שמחת חיים.

לפרטים נוספים באתר קניוני עזריאלי כנסו לכאן

H&M הום בקניוני עזריאלי. עזריאלי, הנס מוריץ,
פריטים מפתיעים שישדרגו גם את חדר הרחצה/עזריאלי, הנס מוריץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully