וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: למה התחפשו החוגגים ביום ההולדת של יוסי ויליגר?

רונית מטיאס

12.3.2017 / 9:28

ארז פז אזורי, יוסי ויליגר חוגג, משפחת קובה קייצית, דני גילרמן בעננים

פורים

יוסי והדר ויליגר. פיפל פוטוגרפי,
יוסי והדר ויליגר/פיפל פוטוגרפי

איש העסקים יוסי ויליגר חגג יום הולדת במסיבת פורים מושקעת וססגונית בקומה הרביעית בתל אביב. החוגגים נהנו מארוחת-ערב, מצגת וסרט משפחתי מרגש, מוסיקה איכותית ושלל הפתעות.

דנה וגיא בלושינסקי. רונית מטיאס,
דנה וגיא בלושינסקי/רונית מטיאס

בחוגגים: אוריאל לין, מיכל ועמי פדרמן, ישראלה שטיר, אייל קיציס וטלי מורנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דודי ורוני שמעוני. רונית מטיאס,
דודי ורוני שמעוני/רונית מטיאס

אזוריים

דפנה מילר. ארז פז. מירה איתן. שוקה כהן,
דפנה מילר. ארז פז. מירה איתן/שוקה כהן

בכירי יקבי כרמל-ממובילי שוק היין בישראל, השיקו ב-JAJO בשרונה, מהלך ומיתוג חדש לסדרה האזורית. ארז פז, מנכ"ל כרמל אמר כי יקבי כרמל זיהו בשנים האחרונות ביקוש עולה ליינות איכותיים, ויקבי כרמל שמו להם למטרה להוביל את קטגוריית יינות הפרמיום והאיכות באמצעות הסדרה האזורית. פז סיפר על המרכז הלוגיסטי שנפתח באזור התעשייה אלון תבור בהשקעה של 95 מיליון שקל - מההשקעות הגדולות בתחום המזון בישראל, שהתרחשה בזכות משקיעים פרטיים-ציונים יהודים, שרוצים שהיקב יצליח בארץ ובעולם. פז ציין כי מאז שהיקב עבר לידיים פרטיות יש תנופה גדולה. דפנה מילר, סמנכ"לית השיווק, אמרה כי בעקבות התפתחות עולם הקולינריה ותהליך הפרמיומיזציה, הצרכן מעוניין לרכוש יין איכותי כשהוא עורך קניות ברשתות השיווק, לכן הביקוש לסדרות איכות בטווח מחירים של 40-60 שקל הולך וגדל.
בתהליך המיתוג מחדש והרחבת הסדרה האזורית, הושקעו מאמצים, "המיתוג החדש מבטא את האיכות והמומחיות של הסדרה, ומשמר את בעלי החיים המזוהים עם הסדרה שהפכו לנכס ולסמל של המותג". באירוע הושקו שני יינות חדשים מבציר 2016–גוורצטמינר ורוזה, המצטרפים ליינות האדומים בסדרה, במהלך השנה יתווסף לסדרה גם יין מבעבע. המהלך השיווקי הכולל המוערך בכ-1 מיליון שקל. אגב מילר גילתה כי אותם אנשים שחפרו את היקב בראשל"צ הם מי שחפרו את המקום בו נמצא JAJO.

אימוג'י בקיץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בועז דקל סטייסי קר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בועז דקל, מבעלי PMI וסטייסי קר, סמנכ"לית בכירה ב"סוני", חתמו על הסכם במסגרתו PMI תשווק את מוצרי המרצ'נדייס של 24 הדמויות שיופיעו בסרט "אימוג'י". דקל, יהיה הזכיין הבלעדי של ההפצה של הסרט שמופק בימים אלה באולפני סוני, ויעלה לאקרנים באוגוסט 2017. PMI השקיעה מיליוני שקל בהתארגנות וייצור בובות, צעצועים, חותמות ומוצרי חזרה לביה"ס ממותגי אימוג'י שיופצו בכ-100 מדינות בעולם.

סיור גסטרונומי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון ברגר, דנה כחלון כהן, אסי לויתן בן עמרם ורן פדרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסי לויתן בן-עמרם, מנהלת הנכסים המניבים ברוגובין, ערכה סיור במתחם רוגובין-פדרמן סינמה סיטי, לרגל התרחבות המרכז עם כניסת שוכרים חדשים מתחום המזון והפנאי. בן-עמרם הדגישה את חשיבות התמהיל במרכז שהתחדש בחודשים האחרונים עם מסעדות כמו "פנטזיה","ביירן", "ארקפה", גלידריית "גולדה", ו"תומס בר", שהגיעו לראשונה לנתניה. בשבועות הקרובים צפויות להיפתח מסעדות השף "קמפאי" ו"עד העצם אקספרס". שרון ברגר, מנכ"ל המרכז ורן פדרמן, מיזמי הפרויקט, קפצו לברך.

חתימה דיגטאלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לארי מרטינז פלומו ואלי קמחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לארי מרטינז פלומו, מנכ"ל עולמי חטיבת האחסון הדיגיטלי בתאגיד האלקטרוניקה היפני טושיבה, הגיע לישראל לחתימת הסכם בינלאומי עם פוג'יקום - יצרנית מוצרי אלקטרוניקה וחשמל ביתיים, לשיווק בלעדי בישראל של מוצרי חטיבת האחסון הדיגיטלי האישי.

מסיבת בריכה

ג'ני קובה, בריאן לידן, פרלה זייברט. נמרוד ארונוב,
ג'ני קובה, בריאן לידן, פרלה זייברט/נמרוד ארונוב

חברות ג'ק קובה ו-OPI, ערכו על גג מלון פולי האוס בתל-אביב, מסיבת בריכה לרגל השקת קולקציית הלקים FIJI של OPI ובגדי הים שמייבאת ג'ק קובה. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר, שמפנייה, הרצאה על סדרת FIJI ותצוגת בגדי-ים.

מרטין קופר וחנה עטייה. רונית מטיאס,
מרטין קופר וחנה עטייה/רונית מטיאס
ויקו ואוליסיה קובה. רונית מטיאס,
ויקו ואוליסיה קובה/רונית מטיאס
פרלה זייברט, ליטל קלמנסון ג'ני קובה. רונית מטיאס,
פרלה זייברט, ליטל קלמנסון ג'ני קובה/רונית מטיאס

במשיקים: בריאן לידן ומרטין קופר, מנכ"לים משותפים OPI ; ג'ני קובה ופרלה זייברט, מבעלי "ג'ק קובה"; אחיהן ויקו ורעייתו אוליסיה; חנה עטייה, מדריכה ראשית OPI; מעצבת התכשיטים ליטל קלמנסון.

יזמית סדרתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוטי אלמליח וצמרת פירסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינל' ועובדי החברה, האזינו להרצאה של צמרת פירסט-יזמית סדרתית שהובילה מיזם חדשני שזכה להצלחה גלובאלית עם מכשיר רפואי פורץ דרך לבלימת התפשטות מחלת האיידס במדינות עולם שלישי. פירסט חלקה את סיפורה על-מנת לעורר השראה ויצר יזמות ויצירה, ולהמחיש שחלום יכול להפוך למציאות. פירסט סיפרה לאלמליח חוויות מאפריקה, ואלמליח הציג לה את חדשנות בזק בינל' ואת מוקד הסייבר החדש.

ולנטינו בקניון

מור ויניר סודאי, אסף שניר הודיה חיים. רונית מטיאס,
מור ויניר סודאי, אסף שניר הודיה חיים/רונית מטיאס

יניר סודאי מבעלי רשת I optic , השיק בסניף קניון רמת-אביב, את קולקציית המשקפיים של מותג ולנטינו שנחתה יום קודם בישראל. אסף שניר, מנכ"ל לוקסאוטיקה ישראל קפץ לברך, יניר סודאי, מבעלי הרשת, סיפר כי מותג ולנטינו הפך חביב בתי מלוכה אירופאיים והוא המותג שאהבו אודרי הפבורן וג'קלין קנדי אונסיס,

בין הלקוחות העכשוויות: ג'וליה רוברטס, ג'ניפר אניסטון, שרה ג'סיקה פרקר, אן הת'ווי ודקוטה ג'ונסון.

שופינג בסטייל

רונה בן דוד, ליאור מקמל, לרי זקוטו, צליל , קרן מאיר. רפי דלויה,
רונה בן דוד, ליאור מקמל, לרי זקוטו, צליל , קרן מאיר/רפי דלויה

באווירת יום האישה הבינלאומי, ערכו רשת TOPSHOP ומגזין GOSTYLE ע השקה משותפת לקולקציית אביב-קיץ 2017, וקולקציית ספורט יוניק-IVY שנעשתה בשת"פ עם ביונסה . המוזמנות נהנו מעמדת איפור של רבלון, בר מיצים טבעיים, שולחן מתוקים בהשראת הקולקציה ושופינג.

יפית יפרח, שירה ברזילי , ומיכל שפירא. רונית מטיאס,
יפית יפרח, שירה ברזילי , ומיכל שפירא/רונית מטיאס

במשיקים:לרי זקוטו, מנהל פעילות טופשופ ישראל; צליל שחורי, מנהלת המותג שחגגה באותו יום יום הולדת; רונה בן-דוד, מנהלת השיווק; ליאור מקמל, מנהלת תפעול; קרן מאיר ויפית יפרח ממגזין מנטה וגואו-סטייל.

הזורעים בדמעה

שוקי פדן, קורין גדעון, גילה לפידות, רחל פדן, עמי לפידות. עידן חן,
שוקי פדן, קורין גדעון, גילה לפידות, רחל פדן, עמי לפידות/עידן חן

שוקי ורחל פדן, מבעלי רשת "אופטיקה הזורע", ערכו בסניף הדגל בגראנד קניון חיפה, אירוע השקה לעדשות המגע "דייליס טוטאל 1" של חברת ALCON במצפינים קורין גדעון, פרזנטורית עדשות המגע וגילה ועמי לפידות, בעלי קבוצת לפידות נציגת ALCON

נהנים ברימונים

אלון גל וכוכב אלקבס בלנק. יקי כהן,
אלון גל וכוכב אלקבס בלנק/יקי כהן

אלון גל, מבעלי תות תקשורת, ערך במלון רימונים טאואר רמת-גן, את כנס הנבחרים הראשון בסבב של 12 מפגשים שיתקיימו במהלך 2017. בתכנית ארוחות של שף המלון יניב לוזון, סדנאות והרצאות. כוכב אלקבס בלנק מנכ"לית המלון אמרה כי שיתוף הפעולה של תות תקשורת ומלונות רימונים מניב פירות רבים, כיאה לחברות הנושאות שמות של פירות נחשקים.

בקטנה

+בכירי Netsuite העולמית, הגיעו מאנגליה ללמוד על פעילות פורום משתמשי נטסוויט בישראל, בפגישה במשרדי NetCloud-הנציגה הרשמית של נטסוויט בישראל ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר, פגשו . מרטין פיינטר, מנהל מכירות נטסוויט ב-EMEA, ומרטין פרגאמן, מנהל הערוצים ב-EMEA, נפגשו עם ערן ויזל VP finance Ironsource; אבי קולרן, מנכ"ל סטרימוור; ודליה דינאי, חשבת בsamange, ודנו בהיבטים שונים במעבר של נטסוויט לאורקל (Oracle), לאחר שזו רכשה לא מכבר את נטסוויט תמורת 9.3 מיליארד דולרים במזומן-הרכישה השנייה בגודלה מבין יותר מ-100 הרכישות של ענקית ה-IT.

+ שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן ושר הבריאות יעקב ליצמן, פתחו את MedinIsrael-הכנס הבינלאומי ה-4 למכשור ומחשוב רפואי בגני התערוכה בתל-אביב, שהובילו משרד הכלכלה ומכון היצוא בשיתוף משרדי הבריאות והחוץ. במתחם הפגישות העסקיות (B2B) הוצג המגוון והתחכום של התעשייה הישראלית בתחום המכשור הרפואי.

+עובדי בנק מרכנתיל חלקו משלוחי מנות בגני ילדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי ובבית החולים השיקומי רעות.

+בקייט סולטנוב, שר האוצר של קזחסטן, נטליה קוטסובה בכירה בלשכת השר, ובריק שולפנקלוב, סגן השר, ביקרו במשרד האוצר בירושלים, ולמדו כיצד פועלת מערכת מרכב"ה-מערכת ERP רוחבית של SAP לניהול ארגוני, המותקנת ב-100 מוסדות ממשלתיים בישראל.

+נועם שרת, הברמנית אישה הראשונה שזכתה בתחרות בקרדי לגסי, תייצג את ישראל בתחרות בקרדי לגסי העולמית שתתקיים באפריל בברלין, ותתמודד מול 42 ברמנים מהעולם (רובם גברים). הזוכה בתחרות העולמית יהיה שגריר בקרדי העולמי-מהתארים הנחשבים בעולם האלכוהול.

+ערן זיני, מנכ"ל המשקם-החברה הלאומית לקידום והעסקת עובדים עם מוגבלויות, הזמין כ-1,500 עובדים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם לטיול ולינה במלונות ים-המלח, כולל עלייה מאתגרת למצדה. ליאור גבאי, מנכ"ל מלונות פתאל ים-המלח, אמר כי רשת מלונות פתאל שמה לה למטרה לחזק את הקשר עם הקהילה.

+ד"ר לוי אברהם, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית מבית החולים מאיר בכפר-סבא ערך בקליניקה הפרטית שלו ביהוד קוקטייל והרצאה על יופי ואסתטיקה, המועמדות לתחרות מלכת היופי 2017 התייצבו בשמלות ערב, והפנימו את כל מה שנאמר.

+ליאורה בירנהק ושוקי מרקוס, מבעלי מפעל מנעמים, בילו את סוף השבוע בתל-אביב, בחמישי רקדו במסיבת פורים של שמול מבעלי תלמה נסיעות, במועדון הברבי עם הופעה של רמי פורטיס ומשינה, בשישי במסיבת של משפחת אנג'ל ברידינג 3, ובמוצ"ש במסיבה של עדינה ורמי לוי, מבעלי שיווק השקמה.

+איש העסקים דני גילרמן חזר מברצלונה שם צפה עם בנו דיוויד בניצחון של ברצלונה, גילרמן הגדיר את הצפייה כחווית הספורט הגדולה שחווה בחייו ואמר כי מדובר בקאמבק הכי גדול בתולדות הכדורגל של הקבוצה הכי גדולה בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully