וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה בלי בוץ ורובוט ששומר על הבית: המוצרים החדשים

15.3.2017 / 11:54

רובוט שתוך כדי ניקוי מזהיר אתכם מפני פריצות, מחליק שיער ופן במכשיר אחד ומסחטת מיץ ייחודית - בדקנו מוצרים חדשים שהגיעו לשוק - האם הביצועים תואמים לדברי המשווקים?

שואב אבק רובוטי LG HOM-BOT TURBO +

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: שואב האבק הרובוטי של LG ניתן להפעלה ותיזמון מראש באמצעות אפליקציית ה-SMART THINQ, המתחברת ישירות לרובוט מטלפון חכם (אנדרואיד בלבד). באמצעות מצלמה קדמית המורכבת על גבי הרובוט, ניתן לראות מרחוק את המתרחש בבית. ברגע שמחוברים, באמצעות לחיצה על כפתור הניקוי, הרובוט מתחיל לשאוב ולנקות את כל הבית. ניתן להנחות את הרובוט אף באמצעות מוט היגוי המופיע באפליקציה.

הרובוט מאפשר ניקוי יסודי של הפינות הודות לעיצובו הייחודי בצורת ריבוע ומברשות צד ארוכות יותר ב-1.5 ס"מ מהמברשות שבמרכז. המברשות מגיעות קרוב יותר לפינות ולקירות משואבי אבק רובוטיים שצורתם עגולה. במכשיר אף קיים מצב של "יציאה חכמה" המאפשר ברגע שהמכשיר נתקל במכשול ולא יכול לנוע בקלות במצב הניקוי הרגיל, מגוון תנועות יציאה המסייעות לו לחמוק, כמו למשל הפעלה/כיבוי של המברשת, סיבובים ותנועה קדימה ואחורה. כך נמנעת היתקעות הרובוט במקומות סגורים, על תפרי שטיחים ועל חוטים ומסייע לו לנקות בעצמו. בעזרת מערכת שאיבה בהפעלה עצמית, חיישני מכשולים, הרובוט נע מעבר למכשול מבלי לעצור.

תוך כדי הניקיון שולח הרובוט תמונת פריסה של כל הבית ומראה היכן ניקה וממפה את הבית בצורה חכמה ביותר. מיפוי הבית מאפשר ניקוי אופטימלי של הבית, מבלי לפספס חלקים נסתרים (מתחת לספות וכו') והגעה לכל פינות הבית. את תוצאות הניקוי ניתן לראות ישירות בזמן אמת באמצעות מכשיר הטלפון החכם.

המכשיר אינו רק שואב אבק, אלא הרבה יותר מכך – הוא גם משמש כמאבטח של הבית. באמצעות פונקציית ה-HomeGuard , הרובוט שולח 5 תמונות למכשיר הטלפון ברגע שהוא מזהה תנועה בתוך הבית. כך ניתן לשבת בלב שקט בעבודה, בבילוי ובכל מקום אחר ולראות שהילדים שבו בזמן מביה"ס, שהכל מתנהל כסדרו בבית ולהיות שקטים ורגועים שאמנם לא נמצאים בבית, אך שולטים במצב ורואים מה קורה.

שואב האבק מצויד במנוע אינוורטר אשר גורם לחיכוך מועט ובזכות זה הינו עמיד לאורך זמן רב יותר. בנוסף יש אפשרות להפעילו במצב טורבו הממקסם את מספר הסיבובים לדקה של מנועי המברשת והיניקה, כדי להגביר את ביצועי הניקיון. כך למשל כשהמכשיר נתקל בשטיח, הוא עובר באופן אוטומטי למצב טורבו.

גודל הרובוט הוא 340x340x89 מ"מ ומיכל האבק שלו נשלף בצורה קלה וחלקה מלמעלה, כך נמנעת התפזרות האבק בעת הריקון והצטברות אבק על חריץ מיכל האבק. המיכל הינו גדול יותר ממיכלים של שואבים רובוטיים רגילים ותכולתו היא 0.6 ליטר. עצמת הרעש נמוכה ביותר – 60 דציבלים (A) והניקוי הינו שקט ונוח.

דבר הנסיין: החידוש שמציג LG טורבו פלוס מסדרת HOM_BOT, הרובוטים השואבים של החברה, הוא שמלבד היותו רובוט הוא גם כלב שמירה דיגיטלי. מצויד בשתי מצלמות ובאפליקציה פשוטה לתפעול שמאפשרת להפעיל אותו בשלט רחוק, הרובוט הזה יכול לפקח על הבית מכל מקום, ולמעשה חוסך את הצורך במצלמה ביתית (אם חשבתם על האופציה הזו).

אבל רובוט שאיבה הוא קודם כל רובוט שאיבה, ולכן יש למקד את הפוקוס בפעולה הזו. ההומבוט החדש מודרני, יפה ויעיל יותר מקודמיו בשל היותו קצת פחות מעוגל, מה שמאפשר לו להידחק ליותר פינות. בגזרת הרעש אין חדש – כמו קודמיו, גם המכשיר הזה הוא מהשקטים יותר שתמצאו בשוק. זהו יתרון עצום, במיוחד אם מתחשק לכם להעביר ויש על הבית באזור חצות. מיכל האשפה נמצא בחלק העליון והתפעול שלו קל, פשוט ובעיקר נקי. זו אחת הסיבות שהוא מעולה גם למעבר על ספות. אלה היתרונות, ובסך הכול הם לא מעטים.

בצד החסרונות, המחיר של שאיבה שקטה הוא עוצמת יניקה חלשה. ניסינו את הרובוט לאחר יום שבו שני כלבים השאירו ממיטב שערותיהם. העבודה הייתה סבירה, אבל לאחר שסיים היינו צריכים סיבוב שני כדי להשיג תוצאה שקרובה למקסימלית. בנוסף, הוא מרבה להיתקע על שטיחונים, שנתפסים על אחת משתי מברשות הצד שלו. לא ברור גם מדוע ב-LG עדיין לא השתכנעו שמברשות הסיליקון שטובות ליצרניות המובילות האחרות בתחום לא טובות גם בשבילם. אמרנו שני כלבים, נכון? אז דעו שלהוציא שיער כלב מהמברשת זה לא פחות ממאסר עם עבודת פרך.

הרובוטים הקודמים של LG נתנו תמורה נאותה ביחס למחיר, שבדרך כלל לא עלה על 2,500 שקל. הפעם, בעיקר בשל השילוב של רשת האבטחה והאפליקציה, הוא עולה כ-3,500 שקל ומנסה בכוח לפרוץ את השער למגרש של הגדולים. האם זה שווה? לא ממש. באנלוגיה השאולה משוק המכוניות, אם יש לך כסף לקורבט, קנה פורש.

כמה עולה? 3,490 שקל. אחריות על המכשיר למשך שנה + 9 שנים על המנוע.

להשיג בחנויות המורשות וברשתות המובחרות.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

מכונה לקפה טורקי של Fakir

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכונת הקפה של חברת Fakir מכילה פינג'ן חשמלי מעוצב שיושב בתוך המכונה ויכול להכין עד 4 כוסות קפה במקביל. המכונה דואגת לשמור על הקפה בטמפרטורה המדויקת ולהפסיק את תהליך ההרתחה שנייה לפני שהקפה גולש, כך שיהיה בטמפרטורה המדויקת לשתייה. זמן הבישול מרגע הכנסת האבקה, הוא 50 שניות לכל כוס (כ-3 דקות ל-4 כוסות).

דבר המפרסם: "אם מתחשק לכם קפה טורקי מבלי לעשות מזה טקס בכל פעם, מכונת הקפה תעשה את העבודה".

דבר הנסיינית: מכונה קומפקטית ונאה למראה שלא מצריכה איזו היערכות מיוחדת של המטבח לצורך התקנתה. ממלאים את המיכל עד הסימון, מערבבים פנימה קפה וסוכר, והשאר כבר קורה לבד. בשימוש הראשון כמעט התפתתי לשלוף את המיכל מהמכונה רגע לפני שהקפה גלש, אבל לא היה צורך – המכונה הפסיקה את פעולת ההרתחה באופן אוטומטי והשמיעה צלצול שבישר על גמר העבודה. הכי מצא חן בעיני שהכוס נותרה נקייה ממשקעים כשהתרוקנה. הבוץ נשאר רק במיכל ולא עבר לכוס. אבל הנסיין אמר שזה כל הקטע בקפה בוץ – שיש בוץ בכוס.

דבר הנסיין: "מכונה טובה למי שרגיל להרתיח את הקפה השחור שלו, אבל אני אוהב בוץ".


כמה עולה: 799 שקל

מעצב שיער של GRUNDIG

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: למחליק ומסלסל השיער HS-6280 של גרונדיג ביבוא חברת ניופאן שתי דרגות חום/מהירות, פונקצית קירור, טכנולוגיית Ionic – פעולה יונת לאיזון תופעת חשמל סטטי בשיער, לנוחות עיצוב השיער ולמראה שיער בריא ומלא ברק. המכשיר מגיע עם 3 מברשות.
o 25 מ"מ עם כפתור לחיצה שחרור.
o 38 מ"מ מברשת תרמית.
o 50 מ"מ מברשת תרמית עם ציפוי קרמי X 5 יח'.
משולב עם 4 אבני קריסטל סברובסקי

דבר הנסיינית:מי שלא מצליח/ה ללמוד את רזי השימוש בפן ומברשת רגילה לצורך החלקה או סלסול השיער בשימוש הביתי, יכולים להיעזר במכשיר החדש שמכיל את שניהם יחד – הפן ומברשת. הפעולה של ההחלקה דורשת פחות מאמץ וקואורדינציה מצד, אולם לוקחת הרבה יותר זמן – עוצמת הפן של המכשיר נמוכה ביחס לפנים המקצועיים, וקווצות השיער שהוא יכולה להתמודד איתם קטנות למדי.

כמה עולה: 289 שקל

ניתו להשיג ברשתות חשמל וחנויות חשמל מובחרות.

מסחטת מיץ HU-100

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: מסחטת המיץ של HURUM מפיקה את המיץ ללא שימוש במהירות גבוהה המזיקה לטריות המיץ. טכניקת המעיכה האיטית של מסחטת HU-100 מבטיחה קבלת כל הוויטמינים והמינרלים המצויים בפירות, בירקות בעלים ובעשב החיטה תוך קבלת תפוקת מיץ מרבית. המנגנון של המסחטה מורכב מ"מעיכה" והפקת מיץ. התהליך מבטיח תפוקת מיץ מרבית, שמירה מלאה על האנזימים והוויטמינים במזון, ויצירת כמות "פסולת" קטנה ביותר. המסחטה מגיעה עם רשת ייחודית להכנת מיצים במרקם חלק, נקיים מסיבים תזונתיים.

דבר הנסיינית: המסחטה מגיעה עם מברשת לניקוי עצמי וקערה עם שני פתחים – האחד ליציאת מיץ והשני ליציאת ה"פסולת". היא שקטה ונוחה לתפעול, כל החלקים נשטפים במדיח הכלים, אך מספר החלקים שדורשים ניקוי לאחר השימוש גדול. הנסיין אמר: "מסחטה עוצמתית. זו המסחטה הכי חזקה שהיתה אצלנו בבית. היא מסוגלת לעבוד 30 דקות ברציפות.

כמה עולה: 1,290 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully