וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: למי הצדיעו בשבוע האופנה?

רונית מטיאס

16.3.2017 / 10:10

רחוב החשמונאים תסס ונצץ במהלך שבוע האופנה גינדי תל-אביב, מי הגיע לאיזו תצוגה

שבוע אופנתי

מליסה וגואי שוובל שרה נתניהו. אביב חופי,
מליסה וגואי שוובל שרה נתניהו/אביב חופי

שבוע האופנה גינדי תל אביב 2017 שארגנו ריבוע כחול נדל"ן, משה ויגאל גינדי וגינדי השקעות - יזמי מתחם המגורים החדש של ת"א הכולל את קניון האופנה, ומוטי רייפ, יזם האופנה, נפתח עם תצוגת מחווה ללאה גוטליב בסימן הצדעה ל-60 שנה לגוטקס בעולם. השרה מירי רגב אמרה שהיא רואה חשיבות גדולה בקידום וטיפוח האופנה הישראלית, ומשרד התרבות משיק לראשונה פרסים למעצבים צעירים ופרס מפעל חיים ליוצר בולט בתחום האופנה, ובישרה כי במסגרת אירועי ה-70 למדינת ישראל יזמה אירוע הצדעה ל-70 שנות אופנה ישראלית. רון חולדאי אמר כי תל-אביב היא טרנד אופנה מוביל ומעודכן, חדשני, נועז, מפתיע ושובר מוסכמות; ואלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, שמח כי "לוריאל פרופסיונל" היא נותנת החסות הראשית לשבוע האופנה בתחום השיער.

מנור ובת אל גינדי. אביב חופי,
מנור ובת אל גינדי/אביב חופי
מוטי רייפ, מירי רגב ורון חולדאי. שוקה כהן,
מוטי רייפ, מירי רגב ורון חולדאי/שוקה כהן
רונית ולירון אבישר. רונית מטיאס,
רונית ולירון אבישר/רונית מטיאס
אלי שגיב, מיקי בוגנים עמוס פם. אסף רביבו,
אלי שגיב, מיקי בוגנים, עמוס פם/אסף רביבו

תחלמי בגדול

רונית שטרן. ראובן שניידר,
רונית שטרן, תמי לנדסמן, רונית הרשקוביץ/ראובן שניידר

דיסני ישראל העלתה תצוגה "תחלמי בגדול נסיכה", בשיתוף עמותת "רוח נשית". התצוגה בהשראת נסיכות דיסני לדורותיהן, נולדה בהמשך לקמפיין עולמי של דיסני ששם דגש על תכונותיהן והעצמתן של נסיכות כהשראה לילדים. תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, הודתה לג'ובאני מסטרנג'לו, מנהל אזורי דיסני למזרח התיכון, על תמיכתו ונוכחותו באירוע.

אורנה דץ , מיכל שימריך וליהיא שימריך כהן. אביב חופי,
אורנה דץ , מיכל שימריך וליהיא שימריך כהן/אביב חופי

חלמו בגדול: עירית שטראוס ואלינור קופלר התומכות בעמותה, בני וחנה פרי-זן, יו"ר פעילים; רונית הרשקוביץ, קונסולית זמביה בישראל.

רונן לוין גלית מלכין. רונית מטיאס,
רונן לוין גלית מלכין |/רונית מטיאס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמי לנדסמן וגובאני מסטרנג'לו/מערכת וואלה!, צילום מסך

להב מתלהבת

גליה להב, עדן סבן, שרון סבר. רונית מטיאס,
גליה להב, עדן סבן, שרון סבר/רונית מטיאס

אחרי שהציגה את קולקציית ההוט קוטור בפריס, הגיעה תורה של תל-אביב, המעצבת גליה להב, הציגה את קו הרדי-טו-ווארר, קו חדש וצעיר בהשראת סצנת המועדונים בניו-יורק ויפן. בתום התצוגה להב עלתה לבמה עם שרון סבר, מעצב הבית והשניים פצחו בריקודים עם עדן סבן.

עדן הופמן וגלית שרבט. רונית מטיאס,
עדן הופמן ןגלית שרבט/רונית מטיאס

מלכת האמבטיה

אורה לוסטיג וקרן וולף. אלירן אביטל,
נושא: אורה לוסטיג וקרן וולף/אלירן אביטל

אורה לוסטיג, סמנכ"לית שיווק נגב, ומעצבת התכשיטים קרן וולף יצרו מיצג מקורי, במהלכו דוגמניות טבלו כמו קליאופטרה באמבט מי חלב, והציגו תכשיטים מעוצבים.

הולכים על זה

דינה וגדעון אוברזון, דנה רוזנבליט. שוקה כהן
דינה וגדעון אוברזון, דנה רוזנבליט/שוקה כהן

גדעון אוברזון וביתו קארן אוברזון עם קו עצמאי של בגדי נשים מוכנים ללבישה KO ודנה ואורן רוזנבליט, מבעלי רשת Clarks בישראל, העלו תצוגת אופנה נאמנה לערכי המותגים.

מנור ובת אל גינדי. אביב חופי
מנור ובת אל גינדי/אביב חופי

ציפור דרור

דרור קונטנטו ומירי רגב. אביב חופי
דרור קונטנטו ומירי רגב/אביב חופי

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייצבה באאוטפיט ספורטיבי בתצוגה של המעצב דרור קונטנטו, מי שעיצב לה את השמלה שלבשה בפסטיבל קאן 2016. ההשראה לקולקציה החיבור בין העולם המערבי בו אנו חיים לאלמנטים אותנטיים, ומשלבים בדים ורקמות אתניות.

בואי כלה

שביט ויזל ומאיה ורטהיימר. רונית מטיאס,
שביט ויזל ומאיה ורטהיימר/רונית מטיאס

שרון טל המעצבת של משכית, הציגה את קולקציית RESORT 2017, מתוך טרילוגיה בהשראת המדבר הישראלי עם הפרזנטוריות שביט ויזל ומאיה ורטהיימר שתינשא בשמלה של משכית. אימא אריאלה, סבא סטף והחבר אסף זמיר באו לפרגן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטף ומאיה ורטהימר/מערכת וואלה!, צילום מסך
טלי ומיקי דורסמן ובנו דניאל אריסון. אביב חופי
טלי ומיקי דורסמן ובנו דניאל אריסון/אביב חופי

גדולה מהחיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנה לוקצקי ובתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבת האופנה אנה לוקצקי, בעלת המותג 'AnnA הציגה את הקולקציה שלה על נשים מגיל 18 ועד גיל 60 בטווח מידות רחב, בין הצופות היו האחיות דניה ואלינור אנג'ל, בעלת LUCK הצמוד לחנות של לוקצקי.

אלינור ודניה אנג'ל. רונית מטיאס,
אלינור ודניה אנג'ל/רונית מטיאס

הכי טובה

בני פרי-זן, דליה רבין, חנה פרי-זן נועה פילוסוף. רונית מטיאס,
בני פרי-זן, דליה רבין, חנה פרי-זן נועה פילוסוף/רונית מטיאס

המעצבת טובהלה חסין, נעלה את שבוע האופנה בתצוגה מרגשת שכללה רטרוספקטיבה לעיצוביה. מוטי רייפ, ממובילי שבוע האופנה אמר כי בחו"ל יש את שבוע האופנה מרצדס, ולנו יש את שבוע האופנה גינדי. בנאומו המרגש סיפר רייפ כי פינצ'י מור ז"ל, היא זו שהכירה בינו לטובהלה. בחלק הראשון הוצגו בגדים שעיצבה מראשית הקריירה שלה ושנתרמו לתצוגה על-ידי לקוחותיה שישבו בקהל, ברקע הבמה הוקרנו תמונות עבר, בחלק השני הוצגה קולקציית אביב-קיץ 2017 של טובהלה וביתה נעמה, שנעשו בשיתוף סברובסקי. התצוגה שהסתימה במסיבה עליזה על הבמה.

סנדרה רינגלר וטובהלה חסין. רונית מטיאס,
סנדרה רינגלר וטובהלה חסין/רונית מטיאס

ראשונים בשטח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עופר ירום, ארנון תורן, דנה עזריאלי יובל בורנשטיין ועדי קרום/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנה עזריאלי, יו"ר דירקטוריון קבוצת עזריאלי; ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; עופר ירום, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בקבוצה; יובל בורנשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי1 ועדי קרום, מנכ"ל קניון עזריאלי ראשונים, ערכו סיור רגע לפני פתיחת קניון עזריאלי ראשונים, ה- 16 בקבוצה. הקניון הכולל מגדל משרדים, נפתח בהשקעה של כ-750 מיליון שקלים.

קרם דה לה קארים

קארים ראשיד יעל ועמוס בן צור. איציק בירן,
קארים ראשיד יעל ועמוס בן צור/איציק בירן

מעצב העל קארים ראשיד קפץ לביקור בישראל לחגוג במלון פוליהאוס אותו עיצב, את השקת הגג והספא על גג המלון. ראשיד סיפר על מרתון הפגישות שערך, על ביקור בחוף הים ועל אהבתו הגדולה לישראל. הביקור נחתם במסיבת השקת הנציגות העסקית המקומית הראשונה שלו בעולם, אותה בחר להציב בישראל וינהל בשותפות קבוצת משקיעים בהובלת עו"ד עמוס בנצור. מטרת הנציגות יצירת שיתופי פעולה עסקיים וקידום פרויקטים חדשים בעיצובו, שתפעל באופן בלעדי בישראל, ובשלוש מדינות בפסיפיק ובמזרח התיכון. בתום האירוע התייצב ראשיד בעמדת הדיג'יי.

שגיב מגר, ליאון אביגד, ניר ויצמן. איציק בירן,
שגיב מגר, ליאון אביגד, ניר ויצמן/איציק בירן

ערב איכותי

איציק המל וגיל אסולין. אלירן אביטל,
איציק המל וגיל אסולין/אלירן אביטל

ג'יל אסולין, מנכ"ל 'יקבי ברקן' וניר גל, מנהל שיווק חטיבת היין והבירה ב'טמפו', ערכו במסעדת קלאש שבמלון ניקס, ערב טעימות להשקת סדרת היינות האיכותית Assemblage במהלך הערב נחשפה בבכורה סדרת יינות האיכות Assemblage מבציר 2013. את היינות ליוו דגים, בשרים ופסטות, שהותאמו בקפידה על-ידי שף המסעדה וצוות יינני היקב. סדרת יינות Assemblage בציר 2013, מהווה נדבך מרכזי בבחינת הפוטנציאל והאופי הייחודי של הטרואר של אזורי הגידול השונים בישראל, מדובר בסדרת איכות של בלנדים מקומיים כשכל יין ייחודי בטעמו ומורכב מהזנים המאפיינים את אותו אזור. הסדרה מציגה מבט אחר על נושא האיזוריות והטרואר ומייצגת את אזורי הגידול העיקריים של 'יקבי ברקן' שלושת הבלנדים האדומים המקומיים-ריחן מאזור הגידול הגליל העליון, צפית משפלת יהודה ואיתן מהרי ירושלים מציגים ממסכים ייחודיים המורכבים מזנים אשר מאפיינים כל אחד את איזור גידולו.

גיל אסולין ועידו לוינסון. אלירן אביטל,
גיל אסולין ועידו לוינסון/אלירן אביטל
לי בולדס נסיה ולקוב. אלירן אביטל,
לי בולדס נסיה ולקוב/אלירן אביטל

הדור הבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורי להב, עומר לוי, ואסף אבישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי להב מנכ"ל קבוצת סמל"ת, עומר לוי משנה למנכ"ל ואסף אבישר סמנכ"ל חטיבת סובארו, השיקו ב High& את סובארו IMPREZA החדשה-הדור הבא של הרכב המשפחתי.
המוזמנים נהנו מארוחת בוקר ובין לבין ניסו את הרכבים שהוצגו במקום. להב אמר כי האמפרזה מהווה את העוגן המרכזי של סובארו בישראל, ומדובר באימפרזה הטובה ביותר שיוצרה עד כה, ותהווה פלטפורמה לכל דגמי סובארו העתידיים.

בקטנה

+שחקנית התיאטרון דפנה רכטר רכשה דירת 4 חדרים בכ-2.3 מיליון ¤ בפרויקט פארק תל-אביב שמקימה חברת אלעד ישראל מגורים מקבוצת תשובה. הדירה בשטח של 98 מ"ר כוללת מרפסת בשטח של 11 מ"ר הצופה על הפארק הגדול בת"א.

+מיכה אוברמן מנכ''ל ''לביא תעשיות''-מהגדולות בישראל ובעולם בתכנון, עיצוב, ייצור והקמת בתי-כנסת, הקים לאחרונה כ-50 בתי כנסת בסופרמרקטים של רשתות השיווק של רמי לוי, יוחננוף ויינות ביתן, ובקניוני מלחה בירושלים ועזריאלי בת''א. השקעה ממוצעת כ-100,000-200,000 ש''ח לבית כנסת. אוברמן מציין שמדובר בטרנד בצמיחה וההערכה שבשנתיים הקרובות ייפתחו עוד כ-30-40 בתי כנסת ברשתות שיווק, קניונים ומרכזי מכירות.

+ימים לאחר שחתמו בלשכת ראש עיריית פ"ת על הסכם קיבוצי היסטורי ששם קץ לסכסוך מתמשך שכלל משברים ועיצומים, כינסו יו"ר מרכזים קהילתיים פ"ת (מקפ"ת) הרב אליהו גינת ומנכל הארגון לאה כץ את וועד העובדים, נציגי ההסתדרות ומאות מעובדי הארגון להרמת כוסית והצגת מתווה ההסכם.

"הראל לוקר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר; האלוף במיל' מתן וילנאי; משה דימרי, מנכ"ל שירות התעסוקה לשעבר; מאיר שפרלינג, יו"ר Verint ; וניסים בר-אל, יו"ר עמותת "לתת עתיד", יצטרפו לחבר הנאמנים והועד המנהל של מכללת ספיר-המכללה הציבורית הגדולה בישראל, בראשותו עו"ד גלעד שר, יו"ר הועד.

+ניר גל, מנהל שיווק בירה בטמפו וסמדר דורי, מנהלת תחום היינקן בטמפו נסעו בארבע לפנות בוקר לטרקלין מצדה בנתב"ג, על-מנת לקבל את פניו של אגדת הכדורגל הפורטוגלי לואיס פיגו שהוזמן על-ידי חברת היינקן ישראל להשתתף בפעילות שיווקית של מותג בירת הפרמיום.

+נגידת בנק ישראל ד"ר קרנית פלוג זכתה בפרס "און לייף–עושות שינוי" בוועידת נשים ועסקים השנתית של און-לייף בשיתוף עיריית ירושלים, על הובלת הכלכלה הישראלית לצמיחה ושגשוג ומינוי נשים לתפקידי מפתח בבנק ישראל, בעמידתה העיקשת והבלתי מתפשרת על עקרונותיה המקצועיים והאישיים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully