וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקל מציגה: מירוץ מכוניות, הדור הבא

20.3.2017 / 10:54

משחק מרוץ מכוניות יוצג בכנס הענן של חברת אורקל וידגים יכולות ושירותי ענן חדשניים

במסגרת "כנס הענן" שתקיים חברת אורקל ב-21 במרץ, תציג החברה משחק מרוץ מכוניות חכם. בכנס תשיק ענקית הטכנולוגיה באופן רשמי את הדור הבא של טכנולוגיות הענן שלה, כולל חידושים בתשתית ענן וכלי פיתוח בענן.

במסגרת מרוץ המכוניות החכם יודגם כיצד טכנולוגיות ענן יכולות לגרום לדברים לקרות באמת: איך משחק הווידאו האהוב עובר מהמסך לעולם הפיזי, ומאפשר לשחק חכם, במכוניות אמיתיות. השחקנים ייעזרו בטאבלט שיתקשר ב-Bluetooth עם המכוניות על המסלול, ובמהלך המרוץ יירשמו אירועים שונים, למשל מהירות גלגלים ימניים או שמאליים, מעבר נתיב, פניות ימינה ושמאלה, ירידה מהמסלול וכדומה. כל הנתונים האלה יועברו למרכז בקרה. בשלב הבא פרמטרים ודפוסי הנסיעה של ה"נהגים" שמשחקים יוצגו על לוחות המחוונים ((dashboards, ויכולות machine learning יאפשרו לקבל החלטות בזמן אמת. בשלב הסופי המידע יועבר למערכת ביג דאטה של אורקל, ושם הוא ינותח כדי לבצע אופטימיזציה של הנהיגה ולשפר ביצועים למרוץ הבא, לקראת הביצוע המושלם.

בכנס ירצו אנדרו סאתרלנד, סגן נשיא בכיר באורקל ורג'י בראדפורד, סגן נשיא בכיר בקבוצת הפיתוח של אורקל. בכנס תוצג תשתית הענן החדשה, IaaS Gen 2, שמציעה שדרוג משמעותי בתחום תשתיות התקשורת והשרידות בענן, חידושים בשירותי הביג דאטה, שירות CASB בתחום אבטחת המידע ופלטפורמת צ'טבוט חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully