וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד קרנות השוטרים חוזר אחרי הפוגה של שנים

27.3.2017 / 11:40

קרנות השוטרים יזמה את האירוע לרווחת עמיתיה : שוטרים, אנשי מג"ב, גמלאים, מתנדבים ואנשי שב"ס הפועלים ומקדישים את חייהם למען ביטחון המדינה. היריד נפתח ב24.3 ויימשך עד ה1.4. באירוע יוכלו השוטרים ליהנות מהנחות ענק על מאות מוצרים ועוד אטרקציות רבות

צילום מסך

אחרי שנים רבות שיריד קרנות השוטרים לא התקיים, הוא חוזר השנה ובגדול עם הנחות ענק של עד 70 אחוזים. כל תפקידו הוא להצדיע ולהוקיר תודה לשוטרים, לוחמי משמר הגבול, גמלאים, מתנדבים ואנשי שירות בתי הסוהר.
היריד מתרכז גם במשפחות השוטרים שנמצאים מאחורי כל איש ביטחון והצפי הוא ש-50,000 משפחות יגיעו מכל הארץ לחגיגת הצרכנות הזו.

אז מה מחכה לשוטרים ועמיתיהם? כוכבי מאסטר שף יעבירו סדנאות בישול לבאי היריד, יהיה מבחר של מוצרי חשמל, בגדים, צעצועים, ריהוט, כלי בית ועוד והכל בהנחות של עד 70 אחוזים. מעבר לכך יהיו גם הנחות על דירות בכל הארץ בשווי של עשרות אלפי שקלים.

הסיבה שארגון הקרנות, שאחראי על הפקת כל האירוע הזה, מצליח לארגן הנחות ענק כאלו היא בגלל כוח הקניה הגדול שצפוי להגיע. כאמור, מדובר על 50,000 משפות וגם הספקים מעוניינים מאוד להשתתף ביריד הזה ולכן המוצרים הם מגוונים ואיכותיים.

היריד יתקיים ב -24 במרץ ועד ה-1 באפריל בהאנגר 11, נמל תל אביב.

יום שישי 9:00 עד 14:00 בצהריים
ימים ראשון - חמישי 11:00 - 22:00
יום שבת חצי שעה מצאת השבת עד חצות

וואלה! NEWS בשיתוף קרנות השוטרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully