וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי בנק הפועלים ב-2016: 2.63 מיליארד שקל

30.3.2017 / 8:52

מדובר בירידה לעומת רווחי שנת 2015 שעמדו על 3.08 מיליארד שקל. ההפרשה בקשר עם חקירת עסקי קבוצת הבנק עם לקוחות אמריקאים והשפעת ירידת מס החברות השפיעו באופן חריג על תוצאות הבנק בסכום של 799 מיליון שקל

אריק פינטו.
אריק פינטו

הרווח הנקי של בנק הפועלים הסתכם בשנת 2016 ב-2.63 מיליארד שקל, כך עולה מהדוחות אותם פרסם היום (חמישי) הבנק. מדובר בירידה לעומת רווח שנת 2015 שעמדו על 3.08 מיליארד שקל. גם שיעור תשואת הרווח הנקי להון עצמי ירד ב-2016 ל-7.7% לעומת 9.6% בשנה שלפני. בבנק מדווחים כי ההפרשה בקשר עם חקירת עסקי קבוצת הבנק עם לקוחות אמריקאים והשפעת ירידת מס החברות השפיעו באופן חריג על תוצאות הבנק בסכום של 799 מיליון שקל.

עוד מדווח הבנק על קיטון של 3.1% בהוצאות השכר שלו עקב מהלכי ההתייעלות המתמשכים בבנק והשפעות חלקיות של חוק הגבלת השכר שייכנס לתוקף באופן מלא השנה. הדיבידנד אותו חילק הבנק בגין רווחי 2016 עומד על 609 מיליון שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"נאיץ את הצמיחה"

מנכ"ל הבנק, אריק פינטו אמר כי: "התוצאות הכספיות של הבנק מעידות על היותו המוסד הפיננסי המוביל בישראל. מדובר בתוצאות חזקות, גם לאחר ההפרשה הנוספת בגין החקירה האמריקאית. בנטרול ההפרשות בעניין החקירה האמריקאית והמס הנדחה, חל גידול בכל הפרמטרים הפיננסיים המשמעותיים לעומת 2015. הבנק עבר הן את יעדי ההון הנדרשים ע"י בנק ישראל והן את התכנון שהציב לעצמו תוך ייעול השימוש בהון. אני מתחייב, שבשנים הקרובות נמשיך לפעול בשקיפות, בהוגנות ותוך גילוי אחריות חברתית. אנחנו נפעל לתקן את טעויות העבר ונפעל לחזק את האמון של הציבור במערכת הבנקאית בכלל ובבנק הפועלים בפרט. התוכנית האסטרטגית שגיבשנו תאפשר לנו להמשיך ולפעול למען שגשוגם ורווחתם של אנשים, עסקים וקהילות. אני מאמין שבשנה הבאה נוכל להציג לא רק תוצאות עסקיות מצוינות, אלא גם בנק הוגן, אנושי, שקוף וחברתי ובמשפט אחד: בנק אישי, אנושי וטכנולוגי".

הקמנו שתי חטיבות חדשות: חדשנות ומחזיקי עניין. חטיבת החדשנות מקדמת בנקאות דיגיטלית, פינטק, סמארט דאטה, כלכלה חכמה, בלוקצ'יין ועוד. חטיבת מחזיקי העניין הוקמה על מנת לקיים שיח ערכי עם כל מחזיקי העניין של הבנק.

בנינו מערך ייעוץ הכולל כ- 200 יועצים פנסיונים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, ואשר מספקים ייעוץ אובייקטיבי ומקצועי לעשרות אלפי לקוחות בשנה. בחמש השנים הקרובות נקיים 200 אלף (!) שיחות ייעוץ עם לקוחות בנושאי פנסיה ופרישה, זאת בנוסף לכמיליון שיחות יעוץ פיננסיות מידי שנה, המבוצעות על ידי 700 היועצים שלנו הפרוסים בכל רחבי הארץ.

אנחנו מובילים כבר היום את תחום הבנקאות הישירה. את האפליקציה שלנו לניהול חשבון הורידו כבר יותר ממיליון לקוחות (!), והיא האפליקציה הפיננסית המובילה בישראל, כאשר לאפליקציה הבאה אחריה יש פחות מחצי מיליון משתמשים. נשיק ניידות בנקאות שיגיעו ליישובים מרוחקים או אוכלוסיות מבוגרות. עד היום פרשנו יותר מ-1,200 מכונות לשירות בנקאי עצמאי ברחבי הארץ, בהן נעשות יותר מ- 6,000 (!) פעולות בשעה.

כיום הבנק משתתף במימון 27 פרויקטים בהיקף אשראי כולל של 33 מיליארד שקל, כאשר בתוכנית העבודה שלנו אנו צופים שנשתתף במימון של 50 פרויקטים בהיקף אשראי כולל של 65 מיליארד שקל.

בשנים הקרובות נאיץ את הצמיחה האורגנית בפעילות ה -middle market בשוק האמריקאי על ידי הרחבת צוותי הבנקאים וכניסה לתחומים ולאזורים גיאוגרפיים נוספים. נמשיך לפעול לקבל אישור למכור ביטוחים בסניפי הבנק, דבר שיוזיל משמעותית את תעריפי הביטוח בישראל, ונפתח זירה דיגיטלית לעסקים קטנים, גם אלה שהם לא לקוחות שלנו, שיוכלו לקבל בזירה את כל מה שהעסק צריך לניהול השוטף שלו- מניהול חשבונות, מסחר אלקטרוני ועד שיווק ותוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully