וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורת המספרים: תכנית כחלון תצמצם הפערים החברתיים?

19.4.2017 / 14:19

תכניתו החגיגית של שר האוצר כחלון מבטיחה הטבות למשפחות צעירות ולבני מעמד הביניים. אולם מהיכן הגיע הכסף למימון התכנית, האם היא תצמצם את הפערים החברתיים כפי שמכריז שר האוצר ומי (שוב) נשאר בחוץ? "תורת המספרים" עם התשובות. צפו בסרטון

עריכה: ניר חן.

שר האוצר משה כחלון הודיע אתמול במפתיע על תכניתו "נטו משפחה" במסגרתה יינתנו הטבות למשפחות צעירות ולמעמד הביניים בדמות סבסוד דיפרנציאלי של צהרונים לילדים, הטבות במס וביטול מכסים על מוצרי יסוד כמו ביגוד לתינוקות ומכשירי סלולר. אולם אחת השאלות שריחפו מעל מסיבת העיתונאים החגיגית (מלבד ריח הבחירות באוויר) נותרה ללא מענה: מהיכן יגיע הכסף?

אחת התשובות האפשריות היא עודפים מגביית מסים. כבר לפני מספר חודשים החל כחלון לחשוב על תכניות לניתוב עודפי הגבייה שנותרו השנה, כאשר בפעם הקודמת הוא בחר לנתב אותם להפחתת המע"מ שירד בחודש ינואר ל-17%. הביקורת שנשמעה אז, הייתה שלא מדובר בבשורה שתסייע לצמצום הפערים החברתיים, נושא שכחלון ומפלגתו חרטו על דגלם.

אז מהיכן הגיע הכסף השנה, מי יקבל אותו בחזרה לחשבון, איך החברים ב"מובילאיי" קשורים לעניין ומי נותר (שוב) בחוץ? "תורת המספרים" עם כל הנתונים החשובים.

עוד "תורת המספרים"
המספרים המדהימים מאחור המיוזיקלס הגדולים
הרגעים שעשו את מערכת הבחירות בארה"ב
העבר הרפואי הביזארי של נשיאי הבית הלבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully