וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל סיסקו ישראל: חרדים בהיי טק - הזדמנות להידברות

4.4.2017 / 16:39

בראיון למהדורת וואלה! NEWS מספר מנכ"ל סיסקו ישראל אורן שגיא על פעילות החברה לקידום שילוב של חרדים בתעשיית ההיי טק הישראלי. "אנחנו עובדים כיום מול 600 יזמים"

עריכה: ניר חן

אורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל הגיע לאולפן וואלה! NEWS וסיפר במהדורה היומית עם יעקב אילון על פעילות החברה שלו בשילוב חרדים בתעשיית ההיי טק הישראלית. "אנחנו מאמינים מאוד בשילוב וגיוון במקומות העבודה – בין אם מדובר בחרדים, ערבים או באנשים הנמצאים בפריפריה החברתית", אמר שגיא.

לדברי שגיא במהלך השנים פעלה סיסקו ישראל לקידומם של יותר ויות יזמים חרדים. "התחלנו עם 5 יזמים ועכשיו אנחנו עובדים כבר עם 600 יזמים חרדים שנסעו במשלחת לארצות הברית ופגשו שורה של מובילי דיעה ואף את מנכ"ל חברת סיסקו העולמית שאף חיבר אותם עם משקיעים.

שגיא התייחס לקושי שיש לחרדים להשתלב בתעשיית ההיי טק לאור הפערים בלימודים בין האוכלוסיות החרדיות והחילוניות. "אנחנו רואים יותר ויותר חרדים שיוצאים מהעולם המצומצם ומבקשים להשתלב. יש אמנם פערים תרבותיים אבל זה הזדמנות ליצור הידברות", אמר שגיא.

שגיא התייחס לפעילות החברה בישראל וסיפר כי סיסקו מעסיקה 1,500 עובדים כאשר 120 מתוכם הם חרדים. "השקענו כ-7 מיליארד דולר בישראל. אנחנו מאוד מאמינים בטאלנט הישראלי, אנשים שיוצאים מהצבא ופותחים סטארטאפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully