וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחכים לממשלה: ironSource מאמצת סוף שבוע ארוך

5.4.2017 / 14:21

החל מיוני 650 עובדי החברה ייצאו 6 פעמים בשנה לסופי שבוע ארוכים - על חשבון החברה. המנכ"ל: "החלטנו לסגור את כל הפעילות במשרד הישראלי לכמה ימי ראשון לאורך השנה, כדי לאפשר לעובדים לאזן טוב יותר בין שעות העבודה לפנאי"

נופש - אילוסטרציה. ShutterStock
נופש - אילוסטרציה/ShutterStock

חברת ironSource הודיעה ל-600 העובדים שהיא מעסיקה בישראל, כי היא מאמצת מדיניות סוף שבוע ארוך, שבה תוסיף שישה סופי שבוע ארוכים, שלא על חשבון החופשות הקיימות או שכר העובדים, וזאת על רקע דיוני הממשלה על הפחתת ימי העבודה במשק. השינוי ייכנס לתוקפו ביוני, לנוכח העובדה שאפריל רווי בחופשות' ושבמאי – יוצאים העובדים לנופש חברה. לעובדים יתווסף יום חופש ביום הראשון ללימודים, בחנוכה, ובמועדים שנדרש בהם חופש והם נופלים על יום ראשון.

"שיטות העבודה שאנו רגילים אליהן עוצבו בתקופה בה העבודה יכלה להיעשות רק מהמשרד", כתב מנכ"ל החברה תומר בר זאב, במכתב שהופץ בין מאות עובדי חברת איירונסורס. "יש צורך להתאים אותן למציאות של היום, לכן החלטנו לסגור את כל הפעילות במשרד הישראלי לכמה ימי ראשון לאורך השנה, כדי לאפשר לעובדים לאזן טוב יותר בין שעות העבודה לפנאי. תחילה חשבנו לתת את ימי ראשון הנוספים כימי חופש רגילים לבחירת העובד, אבל בהמשך להבנה שדפוס העבודה שלנו השתנה ואנחנו זמינים לעבוד בכל מקום ובכל זמן, המהלך יהיה משמעותי יותר אם כל העובדים יצאו לחופש באותו יום".

בר זאב ציין כי אמנם אפשר היה לחכות שהממשלה תנקוט ביוזמה, אך מאחר שלא ברור מתי ואם בכלל יתרחש השינוי, הוחלט לאמץ את המהלך מבלי לחכות שמישהו אחר יקבל את ההחלטה הנכונה. "אנו מקדמים את היוזמה, בתקווה להוביל שינוי ולהוות דוגמה לתעשיית ההיי-טק כולה. אם חברות נוספות יאמצו את המודל, נוכל לדחוף את התעשייה כולה קדימה ואולי הדבר גם יניע את הממשלה לפעול לחקיקה בנושא. אני מאמין שמספר השעות שאנו מבלים במשרד אינו משקף בהכרח את רמת היעילות, היצירתיות או ההספק שלנו. אם נאפשר לעובדים להינתק מעט יותר מהעבודה, מעבר לתועלת האישית, אנו צופים גם עלייה בתפוקות המקצועיות שלנו".

דנה פרימו-גרשון, סמנכ"לית משאבי אנוש באיירונסורס, אמרה כי היוזמה הזו היא חלק מתמהיל הרווחה שגיבשנו עבור עובדי ironSource. השנה חווינו בחברה "בייבי בום" והחלטנו להעניק לאבות הטריים בחברה חופשה של שבועיים לאחר הלידה כדי להיות עם המשפחה בבית, וגם לאחר מכן הם זוכים ליום מקוצר בשבוע. אנחנו מאמינים שהעובדים שלנו הם הנכס הכי גדול שלנו ושהשקעה בהם תהפוך את ironSource לחברה מוצלחת וחסונה יותר.

מהלכים מסוג זה דורשים מהחברה להקצות משאבים, אולם אני מאמינה שהם יוכיחו את עצמם בטווח הארוך. אנו מקווים כי היוזמות ימחישו לעובדים שהארגון מכיר בצרכים שלהם מחוץ לעבודה, כמו משפחה, חברים, פנאי. זה מייצר אימפקט חיובי מבחינת המוטיבציה ותחושת השייכות של העובד, ומחזק את החיבור בינו לבין החברה.

ironSource עוסקת בהפצה של אפליקציות. החברה הוקמה בשנת 2010, והיא מעסיקה כיום למעלה מ?750 עובדים ברחבי העולם, בתל אביב, בייג'ינג, סן פרנסיסקו, ניו יורק, לונדון ובנגלור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully