וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר הורחק משלושה משחקי ליגה ויחמיץ את המפגש מול ריאל מדריד

לאחר ההפסד למלאגה, תקוות האליפות של ברצלונה ספגו מהלומה נוספת. הברזילאי נענש על מחיאות הכפיים לשופט הרביעי לאחר שהורחק, ולא יעמוד לרשות לואיס אנריקה בקלאסיקו בעוד כשבועיים

one
ניימאר שחקן ברצלונה (שמאל) סופג כרטיס אדום. GettyImages
מכה לתקוות האליפות. ניימאר מורחק מול מלאגה/GettyImages

רגע לפני המפגש הראשון של ברצלונה מול יובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות, הדיווחים על השעייתו הצפויה של ניימאר משלושה משחקי ליגה הפכו היום (שלישי) לרשמיים, והברזילאי ייעדר בין השאר גם מהקלאסיקו מול ריאל מדריד, משחק שעשוי להיות ההזדמנות האחרונה של הקטאלונים להציל את האליפות העונה. ניימאר ספג שני כרטיסים צהובים במהלך ההפסד למלאגה ביום שבת, וכאשר יצא מחא כפיים לעבר השופט הרביעי. ההתאחדות הספרדית לא עברה על כך בשתיקה והטילה עליו עונש חמור, בגללו יחמיץ את המפגשים מול ריאל סוסיאדד בשבת הקרובה, ריאל מדריד (23 באפריל) בסנטיאגו ברנבאו ואוסאסונה (26 לאפריל).

גם לניימאר עצמו כבר נמאס מהתסבוכות אליהן הוא נקלע בעקבות ההתפרצויות שלו במהלך משחקים. בספרד מדווחים כי הוא פנה לפסיכולוג שמטפל בלואיס אנריקה, חואקין ואלדס, בתקווה שיוכל לעזור לו לשלוט בעצמו. ואלדס מסייע לברצלונה באופן כללי כקבוצה והוא עובד עם המאמן עוד מימיו ברומא ובסלטה ויגו, וכעת ייפגש עם ניימאר באופן פרטי.

ניימאר קיבע את מעמדו העונה, אף יותר מבשנים עברו, כשחקן חשוב מאוד במערך של ברצלונה, כפי שהוכיח כאשר הנהיג את הקאמבק מול פריס סן ז'רמן בליגת האלופות. הוא מוביל את הליגה הספרדית העונה במהלכי אחד על אחד מוצלחים (143) ובהזדמנויות שיצר (81) והוא במקום השלישי בבישולים (10).

עוד בנושא

באיירן מינכן - ריאל מדריד: "אם לבנדובסקי ירגיש רע, הוא לא ישחק"
אתלטיקו מדריד - לסטר סיטי: פיליפה לואיס וגבי יחזרו להרכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully