וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת תל אביב: יונייטד איירליינס נחלצה מהמשבר?

12.4.2017 / 15:36

מניית יונייטד איירליינס צללה בעקבות הפצת הסרטון בו נראים עובדי החברה גוררים נוסע ממושבו - אך האם הפרשה כבר מאחורי החברה?אלון גלזר מדווח למהדורת וואלה! NEWS מהבורסה בתל אביב

צילום: יותם רונן, עריכה: אביב אירגז.

נראה כי אווירת החג שורה על הבורסה בתל אביב. אלון גלזר, סמנכ"ל בלידר שוקי הון מדווח למהדורת וואלה! NEWS כי המסחר התנהל היום בצורה רגועה כאשר המדדים המובילים רשמו תנודות מינויות של 0.1% לכל כיוון – בין אם עלייה ובין אם ירידה. לדבריו המגמה הזו צפוייה להימשך גם ביומו השני של חול המועד, מחר.

עם זאת אומר גלזר כי המסחר בשוק העולמי סוער דווקא וזאת בעקבות מעקב המשקיעים אחרי המתיחות בין ארה"ב ורוסיה. לדבריו, אמנם לא נרשמה דרמה גדולה במיוחד אבל זה הדבר הכי דרמטי שנראה היום.

סערה נוספת במסחר העולמי חווה מניית יונייטד איירליינס בעקבות הסרטון שמציף את כל הרשתות החברתיות בו נראים אנשי הביטחון של החברה מכים וגוררים נוסע ממוצא אסיאתי שסירב לפנות את כיסאו. המנייה ירדה בתחילה ב-5% אך לדברי גלזר בסוף התמתנה הירידה והמסחר נסגר כשהמניה ירדה ב-1% בלבד. עם זאת סבור גלזר כי יונייטד עדיין לא נחלצה מהצרה והיא צפוייה לספוג עו הפסדים בעקבות התפוצה הרחבה של האירוע ברשתות החברתיות והשפעתן הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully